Strona 3 z 4

Re: ZAPOWIEDZI - Informacje, Głosowanie

: 02 sty 2009, 00:10
autor: Rezy
Boski materiał - bo gra strategiczna, a Akwa to zią
Stanley Bellhound - bo Gaido jest boski <3

Re: ZAPOWIEDZI - Informacje, Głosowanie

: 02 sty 2009, 00:41
autor: Sarge
Podstawowy głos na Tale of Exile Akt II - bo część pierwsza była moim zdaniem najlepszym (UKOŃCZONYM!) polskim projektem w minionym roku i liczę, że sequel nie zawiedzie :-) .

Głos rezerwowy na Stanley Bellhound - Justice for Right - bo łykam wszystko co związane z Phoenix Wrightem i nawet jeśli gra miałaby być zupełnie nieudana, to i tak koniecznie muszę to sprawdzić :wink: .

Re: ZAPOWIEDZI - Informacje, Głosowanie

: 02 sty 2009, 11:27
autor: Luke
Głosuję na Tale of Exile Akt II - bo to projekt, który zapowiada się najlepiej.

Re: ZAPOWIEDZI - Informacje, Głosowanie

: 02 sty 2009, 15:43
autor: Michu
Jako ze jestem wlasnie przed mcdonaldsem na necie i musze sie streszczac bo zimno - ToE i BM

Re: ZAPOWIEDZI - Informacje, Głosowanie

: 02 sty 2009, 21:11
autor: Akwarelek
Dajcie nieoficjalne, nie chce mi się liczyć.

Re: ZAPOWIEDZI - Informacje, Głosowanie

: 02 sty 2009, 21:20
autor: Mikisi
Tale Of Exile Akt 2 - 16 głosów
Sztuka Bycia Potworem - 8 głosów
Boski Materiał - 6 głosów
Stanley Bellhound - Justice for Right - 1 głos
8 Bit Quest - 0 głosów

tak ja wyliczyłem

Re: ZAPOWIEDZI - Informacje, Głosowanie

: 02 sty 2009, 22:07
autor: Kalashnikov
No i popsuliście mi całą frajdo-niespodziewajkę :(

I tak zaraz przyjdzie Jazz i nam pokasuje te posty xD

Re: ZAPOWIEDZI - Informacje, Głosowanie

: 02 sty 2009, 22:11
autor: Mikisi
frajdo-niespodziewajkę


??

K-Lafior i Akwarelek chcieli a Jazz chyba nie przyjdzie xD

Re: ZAPOWIEDZI - Informacje, Głosowanie

: 02 sty 2009, 22:19
autor: Akwarelek
Huraa, będzie brąz pod nickiem :D

Re: ZAPOWIEDZI - Informacje, Głosowanie

: 02 sty 2009, 22:52
autor: Kalashnikov
@Mikisi - specjalnie nie liczyłem na bierząco głosów, bo chciałem poczekać na oficjalne wyniki i mieć "Wow! Ale fajnie!", Ty wszystko popsułeś ;_;

@Akwa - daj 5 zeta to zedytuję posta i namówię kogoś do tego samego i masz srebro xD

Re: ZAPOWIEDZI - Informacje, Głosowanie

: 02 sty 2009, 22:58
autor: Mikisi
Kalashnikov pisze:Ty wszystko popsułeś


Sorry

Kalashnikov pisze:daj 5 zeta to zedytuję posta i namówię kogoś do tego samego i masz srebro


I mi tez daj 5 to dam glosa na ciebie

Re: ZAPOWIEDZI - Informacje, Głosowanie

: 02 sty 2009, 23:07
autor: Akwarelek
Dobrze, że przegrałem z SBP miejscem dwoma, a nie jednym głosem bo sam na niego głosowalem XD

Re: ZAPOWIEDZI - Informacje, Głosowanie

: 02 sty 2009, 23:12
autor: FEI
gratulujem systkim swycienscom :*

a przegranym buziak pocieszenia :*

Re: ZAPOWIEDZI - Informacje, Głosowanie

: 02 sty 2009, 23:30
autor: Sarge
Ja tam jeszcze czekam na oficjalne potwierdzenie przez Jazza :wink: . Nic już to nie zmieni w kolejności miejsc, ale głosowanie Micha nie powinno być brane pod uwagę, bo jego post został wysłany po godzinie 12:00 zaznaczonej w regulaminie :-P . Czepiam się najdrobniejszych szczegółów, wiem :twisted: .

Re: ZAPOWIEDZI - Informacje, Głosowanie

: 02 sty 2009, 23:49
autor: Jazzwhisky
Oki, sry za opóźnienie, ale w sumie wyrabiam się przed wyznaczonym terminem. ;)

Oficjalne rezultaty kategorii Zapowiedzi: (pozycja, tytuł, liczba głosów-liczba głosów rezerwowych)

1 Tale of Exile Akt II 16-3 (LasTTurN)
2 Sztuka Bycia Potworem 8-4 (Michu)
3 Boski Materiał 6-7 (Akwarelek)
4 Stanley Bellhound - Justice for Right 1-10 (Sobriquet Gaido)
5 8 Bit Quest 0-2 (X-Tech)


Gratulacje dla pierwszych zwycięzców! ^_^

P.S. Głos Micha nie został wzięty pod uwagę.