Tale of Exile Akt II

Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Mertruve » 13 kwie 2010, 16:12

Totalny brak odpowiedzi? Wszyscy czekali, więc nie gadaj >:o
Awatar użytkownika
NIZIOŁ
Posty: 122
Rejestracja: 07 wrz 2008, 14:17

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: NIZIOŁ » 27 kwie 2010, 21:05

Też grałem ale zapomniałem napisać. Gra super, dla mnie nawet lepiej jak jedynka . Jak na demo to długie bo grałem ze 3 godziny. Super klimacik, intro, scenki i dialogi. Mapa super szybciej i mniej walk. No i handlowanie jest bomba, tylko za łatwo z kasą się robi bo przebitka duża. Ale wreszcie miałem wszystko na maxa ulepszone i kupiłem amulety i naszyjniki i gemmy. W nowym mieście była super akcja fabuła wciągała jeszcze bardziej. Nie mogę się doczekać pełniaka. Sejwa mam do dziś ;)

Aha, pamiętam, że miałem buga z skradanką w lesie. Na chwilkę teleportowało łucznika tam gdzie celowałem a potem zniknął. A po strzale było już ok.
Awatar użytkownika
Uchicha666
Posty: 11
Rejestracja: 09 kwie 2009, 16:35
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Uchicha666 » 05 maja 2010, 10:23

No właśnie nic nie słychać żeby akt 2 miał wyjsc......
Ja ciąż czekam z niecierpliwoscią...
I pamiętaj nie zapominaj.Wiem jestem sensem twojego istnienia.
と覚えて、忘れないでください . 私はあなたの存在の意味を知っている.クラウド
(Cloud) FF Advent Children
globox99
Posty: 2
Rejestracja: 10 maja 2010, 18:41

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: globox99 » 10 maja 2010, 18:52

Jestem tu nowy. I chciałbym zapytać jak zrobić lepszą grafikę do tej gry
widzę na SCREENACH że są bez ani jednego pikselka a ja mam wszystko zlane na siebie.

http://yfrog.com/0xadsaup
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1774
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Dragon Kamillo » 10 maja 2010, 23:07

jak włączysz grę to masz na pełnym ekranie. graj w oknie. uzyj klawiszy alt enter jednocześnie
wtedy będziesz miał jak na screenach
globox99
Posty: 2
Rejestracja: 10 maja 2010, 18:41

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: globox99 » 11 maja 2010, 19:23

jak włączysz grę to masz na pełnym ekranie. graj w oknie. uzyj klawiszy alt enter jednocześnie
wtedy będziesz miał jak na screenach



Nic to nie zmienia Proszę spojrzeć...http://img266.imageshack.us/img266/3445/adsau.png
Awatar użytkownika
Super Vegeta
Posty: 847
Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Super Vegeta » 11 maja 2010, 19:29

http://tsukuru.pl/index.php?link=FAQ/ekran

Gry w RM (w tym i ToE) pracują w rozdzielczości 320x240, jak na dzisiejsze standardy bardzo niskiej - więc jakkolwiek byś nie kombinował, nie oczekuj, że pikseloza zniknie zupełnie.
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1774
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Dragon Kamillo » 11 maja 2010, 22:18

to on po zrobieniu screena musiał pomniejszyć dwa razy. ale zawsze jest troche lepiej. myśle że przyzwyczisz się do tej pikselozy( nie jest taka zła)


SV wyczerpał już temat (zgodnie z FAQ - F4+F5), wątek był już raz czyszczony,
proponuję zakończyć rozwijanie dyskusji nad tym problemem.
AltairDrake
Posty: 6
Rejestracja: 30 lip 2010, 04:03

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: AltairDrake » 30 lip 2010, 04:09

Jestem ciekaw jak idą pracę. Według mnie jest to najlepsza gra RPG stworzona w makerze.
Awatar użytkownika
Super Vegeta
Posty: 847
Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Super Vegeta » 30 lip 2010, 09:24

Kalashnikov pisze:ToE Akt II jest dostępny tylko w postaci dema i Last zapowiedział, że pełnej wersji już nie będzie (aczkolwiek mówił też kiedyś, że w ogóle nie będzie aktu drugiego, więc kto wie... :)
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: X-Tech » 10 wrz 2010, 01:14

Wspaniała gra ! Jakaś świetna muzyka jest w walkach. Ta muzyka to jakieś cudo.
Totalny relaks i hipnoza za sprawą grafiki muzyki i postaci i animacji i dialogów. To jakaś manipulacja. :lol: Wszelakie scenki rozpoczynają się filmowo często od skupienia uwagi na jakimś niepokojącym widoku na początku np: nietoperz na tle księżyca. Nie mogę się oderwać od tej gry. Bardzo podoba mi się postać tej przywódczyni jest taka charyzmatyczna i silna i ładna (kogoś mi przypomina )! Wszystko w tej grze robi na mnie ogromne wrażenie, ale znalazłem buga. Rozpoczęła się walka. Kiedy walka się skończyła wróciłem na mapę jako niewidzialny. Ten bug występuje po walce z tą wiedźmką w zielonej chustce na lewo od łucznika na polanie. Buczek do minięcia jeśli się umiejętnie sejwuje. Póki co walki nie powtórzę z tą wiedźmą, ale również z jej sąsiadem łucznikiem. Po walce z nim ekran zrobił mi się czarny. Po za tymi buczkami... Naprawdę jestem pod ogromnym wrażeniem i cieszę się każdym szczegółem kiedy gram w tę grę. Walki są naprawdę wciągające, a atmosfera gry wylewa się w każdym calu. W trakcie walk nie raz towarzyszy nam napięcie, a bonus w postaci uzupełnienia paska hp przy zdobyciu lewela pozwala na ryzyko. To strzał w dziesiątkę. W końcu mam przyjemność pograć na taktycznym systemie w rpgmakerze. To o wiele ciekawsze i dające większe możliwości przeżycie niż zwykły system rpgmakera. Naprawdę świetnie są rozwiązane te walki i pomysły na inteligencję przeciwników.
Te smaczki i wszelakie dekoracje, oraz dodatki i wszelakie opisy w trakcie i po wygranych walkach dające szczegóły strategiczne - to lubię. Wracam do grania w to cudo.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Maxnascie
Posty: 9
Rejestracja: 28 lip 2011, 09:29
Lokalizacja: Dobropole Nowogardzkie
Kontakt:

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Maxnascie » 03 sie 2011, 14:01

hura! wreszcie mam ToE 2
akew
Posty: 1
Rejestracja: 26 lut 2016, 10:03

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: akew » 26 lut 2016, 10:16

witam, wiem ze tamat jest od lat martwy, ale moze ktos ze znajomych autora ma jakies dobre informacje o kontynuacji? gra mnie wkrecila, takiego powrotu do przeszlosci i magii szukalem dlugo, zaplacilbym za nastepne czesci
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4110
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Jazzwhisky » 26 lut 2016, 11:45

Przynajmniej oficjalnie szanse na kontynuację są znikome. LasTTurN od lat nie jest już aktywny, prawdopodobnie poświęcił się w pełni pracy zawodowej. :)

Jedyne co mogę polecić na twój ból to inne gry tego typu, jest tego nawet sporo, zarówno polskich jak i zagranicznych tytułów.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr

Wróć do „Tale of Exile”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości