Tale of Exile Akt II

Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Mertruve » 13 kwie 2010, 16:12

Totalny brak odpowiedzi? Wszyscy czekali, więc nie gadaj >:o
Awatar użytkownika
NIZIOŁ
Posty: 122
Rejestracja: 07 wrz 2008, 14:17

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: NIZIOŁ » 27 kwie 2010, 21:05

Też grałem ale zapomniałem napisać. Gra super, dla mnie nawet lepiej jak jedynka . Jak na demo to długie bo grałem ze 3 godziny. Super klimacik, intro, scenki i dialogi. Mapa super szybciej i mniej walk. No i handlowanie jest bomba, tylko za łatwo z kasą się robi bo przebitka duża. Ale wreszcie miałem wszystko na maxa ulepszone i kupiłem amulety i naszyjniki i gemmy. W nowym mieście była super akcja fabuła wciągała jeszcze bardziej. Nie mogę się doczekać pełniaka. Sejwa mam do dziś ;)

Aha, pamiętam, że miałem buga z skradanką w lesie. Na chwilkę teleportowało łucznika tam gdzie celowałem a potem zniknął. A po strzale było już ok.
Awatar użytkownika
Uchicha666
Posty: 11
Rejestracja: 09 kwie 2009, 16:35
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Uchicha666 » 05 maja 2010, 10:23

No właśnie nic nie słychać żeby akt 2 miał wyjsc......
Ja ciąż czekam z niecierpliwoscią...
I pamiętaj nie zapominaj.Wiem jestem sensem twojego istnienia.
と覚えて、忘れないでください . 私はあなたの存在の意味を知っている.クラウド
(Cloud) FF Advent Children
globox99
Posty: 2
Rejestracja: 10 maja 2010, 18:41

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: globox99 » 10 maja 2010, 18:52

Jestem tu nowy. I chciałbym zapytać jak zrobić lepszą grafikę do tej gry
widzę na SCREENACH że są bez ani jednego pikselka a ja mam wszystko zlane na siebie.

http://yfrog.com/0xadsaup
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1799
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Dragon Kamillo » 10 maja 2010, 23:07

jak włączysz grę to masz na pełnym ekranie. graj w oknie. uzyj klawiszy alt enter jednocześnie
wtedy będziesz miał jak na screenach
globox99
Posty: 2
Rejestracja: 10 maja 2010, 18:41

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: globox99 » 11 maja 2010, 19:23

jak włączysz grę to masz na pełnym ekranie. graj w oknie. uzyj klawiszy alt enter jednocześnie
wtedy będziesz miał jak na screenach



Nic to nie zmienia Proszę spojrzeć...http://img266.imageshack.us/img266/3445/adsau.png
Awatar użytkownika
Super Vegeta
Posty: 847
Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Super Vegeta » 11 maja 2010, 19:29

http://tsukuru.pl/index.php?link=FAQ/ekran

Gry w RM (w tym i ToE) pracują w rozdzielczości 320x240, jak na dzisiejsze standardy bardzo niskiej - więc jakkolwiek byś nie kombinował, nie oczekuj, że pikseloza zniknie zupełnie.
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1799
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Dragon Kamillo » 11 maja 2010, 22:18

to on po zrobieniu screena musiał pomniejszyć dwa razy. ale zawsze jest troche lepiej. myśle że przyzwyczisz się do tej pikselozy( nie jest taka zła)


SV wyczerpał już temat (zgodnie z FAQ - F4+F5), wątek był już raz czyszczony,
proponuję zakończyć rozwijanie dyskusji nad tym problemem.
AltairDrake
Posty: 6
Rejestracja: 30 lip 2010, 04:03

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: AltairDrake » 30 lip 2010, 04:09

Jestem ciekaw jak idą pracę. Według mnie jest to najlepsza gra RPG stworzona w makerze.
Awatar użytkownika
Super Vegeta
Posty: 847
Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Super Vegeta » 30 lip 2010, 09:24

Kalashnikov pisze:ToE Akt II jest dostępny tylko w postaci dema i Last zapowiedział, że pełnej wersji już nie będzie (aczkolwiek mówił też kiedyś, że w ogóle nie będzie aktu drugiego, więc kto wie... :)
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3115
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: X-Tech » 10 wrz 2010, 01:14

Wspaniała gra ! Jakaś świetna muzyka jest w walkach. Ta muzyka to jakieś cudo.
Totalny relaks i hipnoza za sprawą grafiki muzyki i postaci i animacji i dialogów. To jakaś manipulacja. :lol: Wszelakie scenki rozpoczynają się filmowo często od skupienia uwagi na jakimś niepokojącym widoku na początku np: nietoperz na tle księżyca. Nie mogę się oderwać od tej gry. Bardzo podoba mi się postać tej przywódczyni jest taka charyzmatyczna i silna i ładna (kogoś mi przypomina )! Wszystko w tej grze robi na mnie ogromne wrażenie, ale znalazłem buga. Rozpoczęła się walka. Kiedy walka się skończyła wróciłem na mapę jako niewidzialny. Ten bug występuje po walce z tą wiedźmką w zielonej chustce na lewo od łucznika na polanie. Buczek do minięcia jeśli się umiejętnie sejwuje. Póki co walki nie powtórzę z tą wiedźmą, ale również z jej sąsiadem łucznikiem. Po walce z nim ekran zrobił mi się czarny. Po za tymi buczkami... Naprawdę jestem pod ogromnym wrażeniem i cieszę się każdym szczegółem kiedy gram w tę grę. Walki są naprawdę wciągające, a atmosfera gry wylewa się w każdym calu. W trakcie walk nie raz towarzyszy nam napięcie, a bonus w postaci uzupełnienia paska hp przy zdobyciu lewela pozwala na ryzyko. To strzał w dziesiątkę. W końcu mam przyjemność pograć na taktycznym systemie w rpgmakerze. To o wiele ciekawsze i dające większe możliwości przeżycie niż zwykły system rpgmakera. Naprawdę świetnie są rozwiązane te walki i pomysły na inteligencję przeciwników.
Te smaczki i wszelakie dekoracje, oraz dodatki i wszelakie opisy w trakcie i po wygranych walkach dające szczegóły strategiczne - to lubię. Wracam do grania w to cudo.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za grę, która przynosi CI mnóstwo frajdy.


CZAT OK.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie. Tworzę co lubię.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka, oraz kreatywność. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Maxnascie
Posty: 9
Rejestracja: 28 lip 2011, 09:29
Lokalizacja: Dobropole Nowogardzkie
Kontakt:

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Maxnascie » 03 sie 2011, 14:01

hura! wreszcie mam ToE 2
akew
Posty: 1
Rejestracja: 26 lut 2016, 10:03

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: akew » 26 lut 2016, 10:16

witam, wiem ze tamat jest od lat martwy, ale moze ktos ze znajomych autora ma jakies dobre informacje o kontynuacji? gra mnie wkrecila, takiego powrotu do przeszlosci i magii szukalem dlugo, zaplacilbym za nastepne czesci
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4134
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Jazzwhisky » 26 lut 2016, 11:45

Przynajmniej oficjalnie szanse na kontynuację są znikome. LasTTurN od lat nie jest już aktywny, prawdopodobnie poświęcił się w pełni pracy zawodowej. :)

Jedyne co mogę polecić na twój ból to inne gry tego typu, jest tego nawet sporo, zarówno polskich jak i zagranicznych tytułów.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr

Wróć do „Tale of Exile”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość