Strona 4 z 8

Re: Tale of Exile Akt II

: 01 sie 2009, 16:54
autor: Kalashnikov
To mnie przebiłeś, bo ja nabiłem tylko 12h :(
Raz przez to do pracy nie poszedłem xD

Re: Tale of Exile Akt II

: 06 sie 2009, 15:30
autor: LasTTurN
Po długiej przerwie... przychodzę z garścią informacji i parą screenów.

Gra fabularnie mocno ruszyła naprzód. Epizod 1 został niemal ukończony (szlify). Borykam się nadal z problemami w oskryptowaniu. Mam już rozwiązania jednak bardzo pracochłonne. Gdy się z nimi uporam oddam grę do testów.
Grafika jest teraz mieszanką panoram, chipsetów i objektów. Poprzednia czysto panoramiczna grafika mimo iż dawała większe możliwości za bardzo zwiększała objętość gry któa aktualnie waha się w granicach 41 MB. Dostępne są wszystkie lokacje z aktu 1 oraz nowe.
Za namową i z pomocą Merta zmieniłem też podejście do muzyki i dźwięków. Cisza przerywana dźwiękami czasem działa lepiej jak najlepsza melodia.

Chipset lokacji górzystej powstał z zasobów które dostarczył mi Kvachu.

Screeny:
Obrazek Obrazek

Tyle na dziś.
Pozdrawiam.

Re: Tale of Exile Akt II

: 11 sie 2009, 09:25
autor: Sarge
LasTTurN pisze: Grafika jest teraz mieszanką panoram, chipsetów i objektów. Poprzednia czysto panoramiczna grafika mimo iż dawała większe możliwości za bardzo zwiększała objętość gry któa aktualnie waha się w granicach 41 MB.
Osobiście mam takie zdanie, że jeśli objętość gry nie jest niepotrzebnie "napompowana", to całość może zajmować choćby i 200 MB :wink: . Akurat w przypadku kolejnego Tale of Exile chętnie ściągnę nawet duży objętościowo plik :-P . Domyślam się jednak, że chcesz by gra trafiła do jak największej ilości osób, a jednak niektórzy mogą się zniechęcić nawet przy takiej ilości MB jaką prezentuje teraz Twój projekt :-) .
LasTTurN pisze: Za namową i z pomocą Merta zmieniłem też podejście do muzyki i dźwięków. Cisza przerywana dźwiękami czasem działa lepiej jak najlepsza melodia.
No i dobrze :-) . Byle ta cisza nie "przygrywała" nam zbyt często, bo to też może wypaść trochę na minus. Wierzę jednak, że wszystko dobrze wyważyłeś.


Screeny znowu potwierdzają, że będziemy mieli do czynienia z pięknym tytułem. Bardzo mi się podoba jak wykorzystujesz te chipsety.

Re: Tale of Exile Akt II

: 11 sie 2009, 09:54
autor: Enyafan
I nawet Borys Szyc zgodził się wystąpić w projekcie... (patrz: screen po lewej) :P

Re: Tale of Exile Akt II

: 11 sie 2009, 12:32
autor: kvachu
A mi on przypomina blond Hitlera.

Re: Tale of Exile Akt II

: 11 sie 2009, 16:29
autor: Kalashnikov
Dopiero teraz zauważyłem czubki drzew wyłaniające się z mgły w przepaści pod mostem. Cudo.

Re: Tale of Exile Akt II

: 11 sie 2009, 16:41
autor: kvachu
Mi też się to podoba. Jak to ripowałem to pierwsze co to te drzewa we mgle zwróciły moja uwagę.

Re: Tale of Exile Akt II

: 11 sie 2009, 17:02
autor: Jazzwhisky
A mi się podoba zdroworozsądkowe podejście Fauksa i brak literówek w dialogach. ;D

W tym przypadku większe rozmiary gry oznaczają chyba większą różnorodność lokacji?

Re: Tale of Exile Akt II

: 12 sie 2009, 09:37
autor: FEI
mapki leśne z 1 aktu były przeciętne. teraz las i góry z panoram i chipów wyglądają jak panoramiczne ale już nie ma tych efekciarkich cieni i świateł. zawsze kochałem grafę z GSII(Genso Suikoden II przyp. red.) :*

Re: Tale of Exile Akt II

: 13 sie 2009, 09:53
autor: NIZIOŁ
A mnie ciekawi czy to łowienie będzie w grze? ;)

Re: Tale of Exile Akt II

: 13 sie 2009, 15:14
autor: Fear
Kolejne świetne screeny. Potwierdza mnie to w przekonaniu ,że pod względem mappingowym i graficznym to najlepsza seria gier spod rm2k3 w Polsce.

Re: Tale of Exile Akt II

: 13 sie 2009, 19:46
autor: Kalashnikov
Dla mnie to równoznaczne z najlepszą grafą spod RM w ogóle. Ale ciii bo się zacznie :)

Re: Tale of Exile Akt II

: 13 sie 2009, 19:51
autor: Jazzwhisky
A dla mnie akurat najlepsza pod wszystkimi innymi względami, uzupełniamy się. ;)

Re: Tale of Exile Akt II

: 13 sie 2009, 22:11
autor: Fear
Czy w ogóle RM ? Mam swoje teorie na ten temat również ^^ czy pod innymi wzglęgami jak klimat, muzyka, grywalność ? To już każdy może osądzić sam po sobie. Nie zmienia to faktu ,że jak wspominałem mapki fenomenalne.

Re: Tale of Exile Akt II

: 08 wrz 2009, 17:21
autor: Rave
Mam nadzieję, że akt drugi będzie dłuższy od pierwszego, bo pierwszy był jak dla mnie za krótki (zgadza się, wreszcie przeszedłem jakąś makerówkę do końca inną niż któryś z Green Levithanów, ale to dlatego, że historia mnie wciągnęła). Postaraj się jak najbardziej przedłużyć rozgrywkę w tej części (oczywiście nie sztucznie, bo straci ten wspaniały klimat!) Jeśli jest możliwość, to chciałbym zostać testerem.