Strona 5 z 8

Re: Tale of Exile Akt II

: 08 wrz 2009, 18:21
autor: Pokrak
Chipsety dają teoretycznie więcej możliwości niż panoramy - gdyż samą panoramę można spożytkować w inny sposób(może odbicie nieba w wodzie jak to ja robię? Albo scrolling tej cudownej mgły?). Tylko proszę o jedno w części drugiej, Last. Wydajność. 20 klatek co najmniej, albo ToE skończy jako najlepsza, ale zarazem najwolniejsza gra spod RM. Mówiąc krótko, nie spieprz tego... tym razem. No i jak już skończysz, mógłbyś zamiast robić ToE3, odnowić pierwszą część - a mianowicie jej skrypty, dla poprawy wydajności. Byłbym wdzięczny, i nie tylko ja.

Re: Tale of Exile Akt II

: 08 wrz 2009, 18:27
autor: Enyafan
A ja poproszę edycję kolekcjonerską ze specjalną dedykacją i dołączonymi różowymi stringami w jeże.
Czyżby ktoś tu miał obywatelski obowiązek tworzenia gier?

Re: Tale of Exile Akt II

: 08 wrz 2009, 18:48
autor: Pokrak
Po prostu wytykam po raz n-ty jedyny błąd części pierwszej. Czyniący tą grę nieco denerwującą, dodam tylko... Nie żebym sam umiał lepiej, ale czasem dobrze jest bez przesady, a płynnie.

Re: Tale of Exile Akt II

: 09 wrz 2009, 00:05
autor: Kalashnikov
Pokrak pisze:Chipsety dają teoretycznie więcej możliwości niż panoramy - gdyż samą panoramę można spożytkować w inny sposób(może odbicie nieba w wodzie jak to ja robię? Albo scrolling tej cudownej mgły?). Tylko proszę o jedno w części drugiej, Last. Wydajność. 20 klatek co najmniej, albo ToE skończy jako najlepsza, ale zarazem najwolniejsza gra spod RM. Mówiąc krótko, nie spieprz tego... tym razem. No i jak już skończysz, mógłbyś zamiast robić ToE3, odnowić pierwszą część - a mianowicie jej skrypty, dla poprawy wydajności. Byłbym wdzięczny, i nie tylko ja.

LasTTurN pisze:Skrypt CBSa niestety nie zostanie już zoptymalizowany, nawet w części 2. Nie mam niestety wystarczających umiejętności.

Last jest z zawodu i powołania ;) artystą, grafikiem. Wątpię, że przeczytał choć jedną książkę o programowaniu, napisał BSa jak najlepiej potrafił i nie dziwię mu się, że nie ma ochoty już go poprawiać, jest potężny i żeby go porządnie zoptymalizować trzeba by zrobić go nie mal od początku.

Najnowsza plota: ToE Akt I niedługo zacznie podbijać rynek światowy.

Edit-dół: Pracuje nad tym profesjonalny (w dosłownym tego słowa znaczeniu), więc wątpię, że zajdzie taka potrzeba. Oczywiście nie odpuszczę, jeżeli coś będzie brzmiało sztucznie, czy sucho ;)

Re: Tale of Exile Akt II

: 09 wrz 2009, 10:09
autor: Pokrak
W sumie racja, powinienem trochę normalnym ludziom odpuścić bo nie każdy tu jest z zawodu programistą. Moja wina.

Nie mogę się doczekać wytykania błędów językowych, mając przy tym nadzieję że nie będzie trzeba.

Re: Tale of Exile Akt II

: 09 wrz 2009, 22:45
autor: mantis
Bardzo chętnie odpowiem na uwagi dotyczące języka, jednak mogę nie mieć czasu ani wyraźnej chęci na wszystkie. Niemniej cały projekt ToE jest mi bliski. Pozdrawiam.

Re: Tale of Exile Akt II

: 25 paź 2009, 00:59
autor: OverHiLL
Coś nowego dot. projektu?
Bo ucichło, a właśnie kończę ToE I ;p.

Re: Tale of Exile Akt II

: 25 paź 2009, 01:04
autor: LasTTurN
Najnowszą nowiną dotyczącą ToE jest niewątpliwie wydanie angielskiej wersji aktu pierwszego. Na dniach planuję założyć odrębny temat dla anglojęzycznych wersji.

Co do aktu Drugiego postępuje ostatnio wolniej. Raz z racji wersji angielskiej i opracowań strony w wersji ang. dwa promowania gry na zagranicznych forach/portalach. Do tego praca i obowiązki... wiecie jak bywa.

Nie mniej jednak postaram się wydać to obiecane demo aktu 2 przed końcem roku.
Pozdrawiam

Re: Tale of Exile Akt II

: 17 lis 2009, 17:29
autor: Uchicha666
Czy ktoś wie kiedy wyjdzie TOEA2?
Będę wdzięczny za odpowiedz.

Re: Tale of Exile Akt II

: 17 lis 2009, 18:53
autor: Kalashnikov
Prawdopodobnie pierwszy kwartał 2010.

Re: Tale of Exile Akt II

: 17 lis 2009, 19:58
autor: Uchicha666
Dzięki za odpowiedz już się nie mogę doczekać..

Re: Tale of Exile Akt II

: 26 lis 2009, 19:01
autor: LasTTurN
Witam!
Cieszę się, że ktoś jeszcze się interesuje tym projektem. Potwierdzam, prace nad aktem drugim trwają. Optymistyczna wersja jest taka, że demo ToE2 ukaże się za kilka tygodni. Mniej optymistyczna jest taka, że w przyszłym roku ukaże się nieco obszerniejsza wersja demo lub pełna wersja aktu drugiego. Czas pokaże. Tymczasem ja pokazuję nowe screeny.
Obrazek Obrazek


Pozdrawiam!

Re: Tale of Exile Akt II

: 02 gru 2009, 22:19
autor: Uchicha666
Ale proszę o więcej konkretnych informacji bo mnie już ciekawosc zrzera kiedy pojawi się pełna wersja. :-P Pozdrawiam.

Re: Tale of Exile Akt II

: 24 gru 2009, 01:59
autor: LasTTurN
Witam.
Prezentuje demo drugiego aktu Tale of Exile. Demo zawiera część pierwszego epizodu.
Przejście wątku fabularnego zajmuje ok 1,5 h. Grę powinno się kontynuować z ostatniego zapisu aktu pierwszego, który robi się po jego przejściu. Zachęcić do tego może fakt, że w 1 akcie można wpisać własne imię. Spora część lokacji i zasobów została wyciętych w celu zmniejszenia objętości. Mimo tego dewo waży aż 43 MB. Większość tej objętości zajmuje muzyka. Zdaję sobie sprawę że ogromna to "waga" jak na demo. Być może za jakiś czas wydam wersję MIDI. Ale wiadomo jak u mnie jest z czasem. Niczego nie obiecuję. Na stronie znajdzie się stosowna aktualizacja, jednak z braku czasu nie nastąpi to prędko.

Creditsy:
Autorem sporej części muzyki jest Mertruve.
W ripowaniu pomagał mi Kvachu.
Testami zajął się FEI. (Jazz, Kalash i X-Tech badali mini gry.)
W mappingu współpracowali DW, FOXER i Lloyd.
Podziękowania należą się również Mantisowi za motywację oraz obiecane tłumaczenie ;).


Z nowości dostępnych w wersji Demo:
Małe usprawnienia cbs, przebudowa mechaniki cms, nowe mini gry (w demie jako bonus), nowa mapa, druga postać w drużynie, bardziej rozbudowane dialogi z npc, nowe lokacje i przeciwnicy, inne smaczki.

Poniżej link (edytowany! - 38MB):
http://tsukuru.cyberdusk.pl/tsukuru/ToEII%20Demo.rar

Pozdrawiam i tradycyjnie zapraszam do wyrażania opinii.

Re: Tale of Exile Akt II

: 24 gru 2009, 03:23
autor: Kalashnikov
Musiałeś akurat teraz to wrzucić, nie pogram pewnie do 26ego :(