Tale of Exile Akt I [download]

LasTTurN

Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1)
Posty: 196
Rejestracja: 18 sty 2008, 20:40

Post autor: LasTTurN »

Ehhh :(
Miałem nadzieję, że wszystko sprawdziłem... ale niestety zapomniałem przełączyć GEMMĘ (element) w 3 slocie broni. Stąd skill leczący atakuje i to bez skutku...

Przyznać muszę, że mam ogromny problem z zmianą wszystkich nazw plików z polskimi znakami w demie ToE. Jest tego multum, a jeszcze więcej jest zdarzeń wykorzystujących je. :roll:

Ale lepiej zrobić to teraz, jak po ukończeniu dema.

Pytania na które chciałbym usłyszeć odp:

1.Kto przeszedł, z jakimi trudnościami i jak długo.
2.Jak oceniacie system/funkcjonalność/grywalność/oprawa/i samo demko.
3.Co dodać, co zmienić zanim się pojawi demo ToE.
4.Może jeszcze jakieś błędy ?
5.Wydać kolejne demo CBSa & CMSa aby móc przed walką wybierać czary, skille, i predyspozycje bohaterów, czy robić dalej demo ToE.
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Post autor: Kalashnikov »

Jak juz wiesz, w demo nie moglem zagrac, wiec na wiekszosc pytan nie o odpowiem.
Cieszy mnie, ze kolejny autor wzial sobie do serca prosbe potencjalnego gracza - to sie ceni :] Jak juz tylko pozmieniasz wszystkie nazwy, to wrzuc tutaj linka, albo daj znac na PM pls.

Co do pytan, to moge tylko powiedziec, zebys robil demo, bo mimo iz dla mnie CBS i CMS sa bardzo waznymi czesciami gry (nie moga byc podstawowe!) to jednak gra to nie tylko walka i menu, wiec lepiej to wszystko przetestowac "na zywo" w polaczeniu z ogolem gry.

CBS przetestuje za 2h i dam znac juz niedlugo.

Edit: Nie przetestuje. Polskie nazwy plikow 8)
LasTTurN

Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1)
Posty: 196
Rejestracja: 18 sty 2008, 20:40

Post autor: LasTTurN »

Hmmm... może jakiś plik przeoczyłem. W którym konkretnie momencie się wysypuje? Wiesz jak plik się nazywa?

A może nazwy komend albo animacji też nie mogą być z pl literami... jak tak to w tym problem. Możesz to jakoś sprawdzić?
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Post autor: Kalashnikov »

Wlasnie w tym momencie patrze na katalog "Picture" w "CBS TACTICS 1.1" i jak okiem siegnac same znaki pl XD
Np. "00Walka cyfra 0 biała.png", "00Walka cyfra 0 brąz.png", "00Walka cyfra 1 biała.png" itd itd.
W samym RM polskie znaki moga byc uzywane, z tym nie ma zadnego problemu (juz dawno sprawdzone).
Nie przejmuj sie, czysc dalej demo z plikow pl, a CBS'a sprobuje odpalic na jakims innym kompie :]
LasTTurN

Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1)
Posty: 196
Rejestracja: 18 sty 2008, 20:40

Post autor: LasTTurN »

Fakt! masz rację... cyfry BRĄZ są używane w demie.... masakra ile to będzie zmieniania w zdarzeniach.

Powiedz, ten problem dotyczy każdego kto nie ma pl Windowsa ? Czy to wina czegoś innego?
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Post autor: Kalashnikov »

To juz raczej nie do mnie pytanie. Wiem, ze moj komp + Windows nie sa PL, chociaz moge pisac i widze zazwyczaj nasze znaczki (chociazby w nazwach plikow), ale czasem ich jakies programy nie rozpoznaja (GG wywala krzaki, IrfanView nie otwiera tych plikow, notatnik konwertuje ą -> a, ę -> e itp przy zapisywaniu pliku).

Ja bym to sam pozmienial, ale znalezienie gdzie dany plik zostal uzyty to minimum 15 min roboty (tym sposobem obejrzalem intro ToE do momentu, gdy Mlody zostaje zabrany przez Lowce z lasu :] )

Nie przejmuj sie teraz plikami, rob gre ;]
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Post autor: Mertruve »

Nie zapomnij, że 2k3 ma opcję wyszukiwania zdarzeń ^o^
LasTTurN

Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1)
Posty: 196
Rejestracja: 18 sty 2008, 20:40

Post autor: LasTTurN »

Wiem wiem Ludziku, korzystam z tego cały czas.

Cieszę się tylko, że odszedłem od menu na zdarzeniach. bo tam było kilkaset zdarzeń z cyframi po kilkanaście stron.

W samej grze przerobiłem ok 30%.
BTW. kumpel mnie namawia na robienie wersji z wyborem języka pl/ang. Robić?
Awatar użytkownika
Sobriquet Gaido

Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 474
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:45
Lokalizacja: Ale mam pod spodem fikuśny znaczek :D

Post autor: Sobriquet Gaido »

Jesli nie planujesz promować gry na zagranicznych serwisach, nie ma sensu się w to angażować.
W końcu nie wiele z naszych gier samoczynnie wyplywa dalej w Świat.
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Post autor: Mertruve »

Zrób to dopiero, jak polska (wersja fkoz) będzie roksić =D Aha - biały tekst na białym tle we wprowadzeniu sux :p
LasTTurN

Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1)
Posty: 196
Rejestracja: 18 sty 2008, 20:40

Post autor: LasTTurN »

Myślę podobnie do Ciebie Ludzix. Wpierw pl wersja, potem poprawki i wtedy być może ang.

Na matrycy mojego laptoka tekst o którym piszesz jest czytelny i wyraźny. Ale mógłby być też szary z czarnym cieniem.
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Post autor: Mertruve »

IMO na takim tle jakikolwiek cień będzie psuł czytelność - daj czarny z cieniem barwy przezroczystej ;)
LasTTurN

Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1)
Posty: 196
Rejestracja: 18 sty 2008, 20:40

Post autor: LasTTurN »

Fakt. Jest zdecydowanie lepiej :D. Po raz kolejny przekonuję się, że warto być aktywnym na forum.

BTW. Zmieniłem już wszystkie nazwy w demku na pl. Z chipsetami i panoramami było szybko, jednak chary i picturesy to była masakra. Ledwo na oczy widzę 8). Teraz przechodzę demko od początku by sprawdzić czy jakiejś zmiany pliku nie pominąłem w zdarzeniach. Tak czy owak nowe ToE demo będzie na 100% bez pl znaków.

pozdro
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Post autor: Kalashnikov »

Niech Ci Bog w dzieciach wynagrodzi (albo i ustrzeze przed dziecmi, zalezy co wolisz ;] )

Bialy tekst - rzeczywiscie, byl troche nieczytelny, ale dawal rade. Jezeli jest teraz lepiej to git.

Wersja ang. - tak jak powiedzial Gaido - jezeli nie bedziesz wrzucac tego na zagraniczne serwisy (a z tego co widze, jak sie gra prezentuje, to wrzucic powinienes) to jezyk angielski nie ma sensu. Najpierw wersja pl, my ja zjedziemy z gory na dol, Ty poprawisz kazdy piksel i wtedy mozesz juz sobie tlumaczyc ;]
LasTTurN

Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1)
Posty: 196
Rejestracja: 18 sty 2008, 20:40

Post autor: LasTTurN »

Mam problem z menu. Wiadomo, że jest ograniczenie do 50 obrazków. Same cyfry w statusie zabierają mi 47. A to jeszcze nie wszystkie staty. Pod spodem dałem porównanie z nowego i starego status menu. Powiedzcie czy robić 2 str na dodatkowe staty z gry, czy usunąć to? Ja przykładowo bardzo lubię staty, nawet liczbę kroków ;)

NOWE
Obrazek

STARE
Obrazek Obrazek
ODPOWIEDZ