Konrad Championship

Moderator: Yoroiookami

Awatar użytkownika
Surusek
Posty: 75
Rejestracja: 02 gru 2017, 11:32
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Konrad Championship - Jak wysyłać projekty?

Post autor: Surusek »

Praktycznie już za chwilę 29 lipca! Czas oficjalnie zacząć Konrad Championship!
Drobna przypominajka: niezdecydowani mają jeszcze tydzień na zgłoszenie się.

Co do przesyłania projektów i formy ich przesyłania:
  • Projekt nie może być publiczny. Może on trafić tylko do nas i nigdzie indziej nie może być wrzucony.
  • Projekt musi być spakowany w archiwum typu: ZIP, RAR bądź 7Z. Inaczej mogą być problemy i możemy w ogóle projektu nie zobaczyć.
  • Projekt powinien zawierać w pliku TXT, DOC(X) albo RTF krótki opis gry oraz listę użytych zasobów.
  • Plik trzeba wrzucić na hosting. Osobiście polecamy: Mediafire, MEGA, PCloud, Box, Dropbox albo Google Drive. Można wrzucić na jakiś inny, ale! Jeżeli gra będzie na hostingu, na który trzeba będzie zalogować/płacić/czekać 30 sekund na ściągnięcie i będzie mnóstwo reklam, automatycznie nie przyjmujemy gry. Poczekamy sobie, aż praca zostanie wrzucona na jakiś normalny hosting.
Tylko z konieczności przypomnę, że prace (czy tam, linki do prac) należy wysyłać do jednego z nas na prywatny.
Życzymy miłego mejkerowania! :-D

Posprzątane. Twardy offtopic i wypowiedzi uznane za sprzeczne z netykietą, obraźliwe i/lub wulgarne są na tym forum
bezwzględnie usuwane. W razie wątpliwości - standardowo kontakt z moderacją przez PM lub w dziale Forum, please.
...line of code that the developer can write the fastest, the line of code that developer can maintain the cheapest, and the line of code that never breaks to the user is the line of code that developer never had to write - Steve Jobs

Previously known as almostnoruby/anrgames
[twitter] [youtube]
Awatar użytkownika
Revlis

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3) Dema (miejsce 3); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3) Dema (miejsce 2); Konrad Championship I (wyróżnienie)
Posty: 151
Rejestracja: 13 wrz 2016, 22:59
Lokalizacja: Kraina RM

Re: Konrad Championship

Post autor: Revlis »

Zapisuje się.
https://i.imgur.com/YV2qRz2.png
Revlis to śmierdzący leń.
Zbija bąki cały dzień.
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Konrad Championship

Post autor: McLaren »

Nie podoba mi się jeden punkt:
''Projekt nie może być publiczny. Może on trafić tylko do nas i nigdzie indziej nie może być wrzucony.''
Myślę, że przed wysłaniem do was naszych gier, gry powinny być publikowane przez NAS, autorów, na Gospodzie. Proponowałbym zrobić oddzielny temat np. ''Championship Game'' W tym temacie nie można będzie dyskutować. Ludzie biorący udział w konkursie będą mogli powstawiać tam zapowiedzi swoich gier Nazwa, logo, opis, screeny i download. Post będzie jeden pod drugim, umożliwi to nam, biorącym udział uczestnikom, szybki przegląd gier itp. w jednym miejscu. A wam organizatorom, mniej roboty związanej z opisywaniem i wstawianiem. Kto lepiej zaprezentuje swoją grę jak nie jej autor?
Awatar użytkownika
Adrap

GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 794
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Re: Konrad Championship

Post autor: Adrap »

"A wam organizatorom, mniej roboty związanej z opisywaniem i wstawianiem. Kto lepiej zaprezentuje swoją grę jak nie jej autor?"
Ale dokładnie tak jest będą opisane gry przez nas w jednym temacie/poście.
"Projekt powinien zawierać w pliku TXT, DOC(X) albo RTF krótki opis gry oraz listę użytych zasobów."
Z doświadczenia wiem, że zapowiedzi mocno wpływają na niekorzyść takich konkursów, często pojawia się zgryźliwość, a to ktoś nie wystarczająco odniósł się do tematów, a to potem ktoś twierdzi, że ukradli część jego pomysłów z tematu. Czy nawet proste głosowanie na podstawie zapowiedzi nie ogrywając gier. A niektórzy mają lepsze predyspozycje do tworzenia zapowiedzi niż gier, nie oszukujmy się (patrzy w lustro). Jestem zdecydowanie na nie zapowiedziom, już widziałem wiele razy jak ludzie nie kończyli swoich prac, widząc efekty pozostałych. Za to taka lista gier w jednym odrębnym temacie i krótki opis to super sprawa i nikt nie będzie się czepiał, że jest coś nieuczciwie.
Awatar użytkownika
Surusek
Posty: 75
Rejestracja: 02 gru 2017, 11:32
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Konrad Championship - Q&A

Post autor: Surusek »

Adrapnikram pisze:Z doświadczenia wiem, że zapowiedzi mocno wpływają na niekorzyść takich konkursów, często pojawia się zgryźliwość, a to ktoś nie wystarczająco odniósł się do tematów, a to potem ktoś twierdzi, że ukradli część jego pomysłów z tematu. Czy nawet proste głosowanie na podstawie zapowiedzi nie ogrywając gier. A niektórzy mają lepsze predyspozycje do tworzenia zapowiedzi niż gier, nie oszukujmy się (patrzy w lustro).
Nie chodzi o zapowiedź gry. Chcieliśmy sobie po prostu ułatwić życie przy papierologii twierdzowej i tym podobnych rzeczach. Zapowiedź, krótki opis, czy jak to tam zwać, nie jest obowiązkowy. Użycie słowa powinien sugeruje że tak, miło by było, żeby ten opis był, ale się nie zmuszaj.
McLaren pisze:Myślę, że przed wysłaniem do was naszych gier, gry powinny być publikowane przez NAS, autorów, na Gospodzie. Proponowałbym zrobić oddzielny temat np. ''Championship Game'' W tym temacie nie można będzie dyskutować.
Nie chcieliśmy zaśmiecać działu forumowego dziesiątkami postów Konrad... - projekty, Konrad... głosowanie, itp. Zgodziłem się na ten punkt (Yoroi ten punkt wymyślił), nie wiedzieliśmy, że wywoła tyle kontrowersji. Rozumiem, że możecie nie ufać jakimś randomom z internetu, ale proszę! Jak mocno chcecie backup na jakimś innym wątku, to proszę bardzo. Przedyskutuję to. Nie wiem tylko, czy szkoda zachodu. A po trzecie, pomysł, żeby wysyłać to do nas, powstał jeszcze w momencie, kiedy mieliśmy akceptować ludzi spoza Forum/Gospody (twierdzowiczów którzy zauważą konkurs w sensie). To jest jego konsekwencja, że Yoroi wymyślił punkt, żeby nigdzie indziej nie wysyłać.

A "krótki opis" można wywalić w powietrze. Mój zły pomysł, przepraszam :roll:
...line of code that the developer can write the fastest, the line of code that developer can maintain the cheapest, and the line of code that never breaks to the user is the line of code that developer never had to write - Steve Jobs

Previously known as almostnoruby/anrgames
[twitter] [youtube]
Awatar użytkownika
Crashykk

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); TA Sprite Contest 4 (miejsce 3)
Posty: 628
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Konrad Championship

Post autor: Crashykk »

Ja tam uważam, że ten krótki opis to dobry pomysł. Zawsze da ludziom jakiś pogląd na projekt, a nie oszukujmy się. Najlepiej w takim opisie przedstawi grę jej twórca.

Jak wy zaczniecie takie pisać to później okaże się, że połowie nie podobają się opisy, bo zdradzają za dużo, albo mówią za mało i nie zachęcają.
Wszystkim nie dogodzisz. :roll:
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special - Recenzje (zwycięstwo); Golden Forki Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 991
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: Konrad Championship

Post autor: Kleo »

Tak sobie pomyślałam, że skoro w zasadzie nie ma zasad dotyczących publicznej prezentacji prac (a w każdym razie ja nie doszukałam się takowych :)), to można by rozważyć opcję, żeby po ich zebraniu przez organizatorów, weryfikacji tego, czy spełniają wymogi, dają się uruchomić i tak dalej, wrzucić je w temacie zupełnie anonimowo, tylko tytuł i link do pobrania (ewentualnie, choć niekoniecznie, gatunek lub temat, na który jest gra). Tak po to, żeby można było ocenić wyłącznie samą grę, a nie opisy, screeny, autora czy coś tam.
Co o tym sądzicie?
Awatar użytkownika
Nexis
Posty: 58
Rejestracja: 01 lis 2011, 00:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Konrad Championship

Post autor: Nexis »

Popieram pomysł, aby gry były anonimowe dopóki nie skończy się głosowanie, fajniej będzie.
Awatar użytkownika
Adrap

GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 794
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Re: Konrad Championship

Post autor: Adrap »

Fajny pomysł, jednak będzie wąska grupa osób która będzie wiedziała czyja jest dana gra (testerzy). No i wrzuciłem już jedną graficzkę z gry na discord, żeby się zapytać, czy dobrze wygląda, to ludzie rozpoznają. Ale jak będzie tak postanowione to ja się dostosuje w dalszych działaniach do tego punktu jak najbardziej.
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 786
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Ostatnie Miasto, Skandvik

Re: Konrad Championship

Post autor: Kryzz333 »

Jestem neutralny wobec pomysłu anonimowości, ale czy opisy przy grach a nawet screen z rozgrywki nie zrobią dobrze konkursowi? Dla niektórych może to być zachęta aby w ogóle je spróbować, albo przejść ich więcej...? Szczególnie, jeśli okaże się, że gry są jednak zróżnicowane.
W produkcji:
Obrazek
"To achieve great things, two things are needed; a plan, and not quite enough time" - Leonard Bernstein
Awatar użytkownika
Yoroiookami

GF 2019 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2017 - Dema (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF 2010 - Gry (miejsce 2); GF Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 670
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: Konrad Championship

Post autor: Yoroiookami »

Projekty miały trafić tylko do nas, bo jeżeli ktoś zrobił swój projekt publicznym za wcześnie, wynikałyby z tego różne problemy. Do tego dochodzi bałagan, problemy z odpaleniem projektu itp. i jest niefajnie. Chcieliśmy mieć wszystko w jednym miejscu niedostępnym dla nikogo do czasu zakończenia konkursu. Nikt wam nie broni stworzenia tematu z projektem po konkursie.

Co do prezentacji własnego projektu, możecie to zrobić w opisie gry w pliku .txt, tak jak jest zapisane w regulaminie konkursu. Dodatkowo każdy z opisów zamieścimy w temacie z grami.

Podoba mi się pomysł Kleo, więc przedyskutuję go z Ruby. :I
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Konrad Championship

Post autor: McLaren »

Yoroiookami Tak to powinno wyglądać? -11 sierpnia ;)

viewtopic.php?f=41&t=6009

Oraz tego samego dnia, kiedy zostaną wysłane wam gry. Każdy publikuje je w oddzielnym temacie :)
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4319
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Konrad Championship

Post autor: Jazzwhisky »

Przede wszystkim, fajna inicjatywa (od lat brakowało czegoś podobnego) i super odzew, wygląda obiecująco, a nawet rozwojowo. :)

Tymczasem, z okazji mojego wytrącenia z rytmu i równowagi, chciałem tylko przypomnieć, że żarty na forum są dozwolone, banuję wyłącznie niewygodne osoby. A już zupełnie na temat :))), piszę, bo w moje ręce wpadł pewien dokument z przyszłości, tytułowany "Dlaczego user XYZ nie zrobił gry na Konrad Championship". Prezentuję go poniżej w całości jako imprezowy bonus. Wszelkie skojarzenia ze sławną historyjką pewną jak to DE robił gre i discordowym bingo nieprzypadkowe. Zalecam spore przymrużenie oka.
Spoiler:
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Surusek
Posty: 75
Rejestracja: 02 gru 2017, 11:32
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Konrad Championship - Kleo jest the best

Post autor: Surusek »

Ten, zgodnie z ustaleniami, rozporządzaniami ekipy, bla, bla, bla, informujemy:

Przedyskutowaliśmy pomysł Kleo. Fantastyczny pomysł. Gdy się skończy oddawanie prac, zapodamy nowy temat Konrad Championship - Głosowanie, gdzie wrzucimy wszystkie prace, anonimowo. Wrzucimy je na jeden hosting i wszystkie pokompresujemy w do *.rar, żeby nie było problemu z otwieraniem.
...to w zasadzie wszystko :roll:
...line of code that the developer can write the fastest, the line of code that developer can maintain the cheapest, and the line of code that never breaks to the user is the line of code that developer never had to write - Steve Jobs

Previously known as almostnoruby/anrgames
[twitter] [youtube]
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 822
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: Konrad Championship

Post autor: Fear »

Sam nie biorę udziału, ale pozwolę sobie skomentować. Cieszy dość głośny odzew chętnych. Doskonały przykład tego, że różnego rodzaju "scenowe inicjatywy" jak najbardziej mają szanse powodzenia, jeśli stoi za tym dość rzetelna i całkiem profesjonalna organizacja, przynajmniej w fazie planu, stworzenia sensownego wątku na forum (oby do końca inicjatywy). Jednym słowem - fajnie.
Powodzonka w wysyłaniu prac, jak najmniej "spalonych dysków" ;).
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Zablokowany