Witam. Jednocześnie witam, gdyż jak zauważyłem jest jakieś nowe forum i nowe konta trzeba było robić. Ale przejde od razu do rzeczy.
Jeżeli chciałbym oprzeć grę na mechanice D&D (bez ujawniania skryptów, rzutów kośćmi, tzn. jak one się odbywają itp.) oraz świecie Forgotten Realms to czy potrzebuje specjalnych zezwoleń od autorów systemu i świata?
Mechanika i świat - prawa autorskie
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 27 gru 2009, 16:55
- Lokalizacja: Mazury
Mechanika i świat - prawa autorskie
Elthian ala Savariel ala Vatsu ala nieważne...
- DE
- Posty: 272
- Rejestracja: 23 kwie 2006, 20:56
Re: Mechanika i świat - prawa autorskie
Jesli chcialbys sprzedawac to owszem, przynajmniej w odniesieniu do swiata, gdyz wykorzystywanie cudzych postaci czy historii nie obejdzie sie zapewne bez lamania praw autorskich. Natomiast mechaniki to nie dotyczy.
Ale jesli do celow czysto amatorskich to robta co chceta.
Ale jesli do celow czysto amatorskich to robta co chceta.
Agropolis: Unicestwienie - 06/06/06.
Agropolis: Sianokosy - 07/07/08.
Agropolis: Dożynki - 15/15/15.
Agropolis: Sianokosy - 07/07/08.
Agropolis: Dożynki - 15/15/15.