Galeria Map (Uwaga na zasady!)
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
- kalafior
- Posty: 319
- Rejestracja: 17 kwie 2006, 21:59
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Galeria Map
ajć, pełna zaje*****ść. jak dla mnie 10/10
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Galeria Map
Yhm, jeśli pozostajemy przy rozplanowaniu obiektów i topografii terenu - świetna sprawa, aż chce się zwiedzać. =)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- puniek
- Posty: 153
- Rejestracja: 05 sty 2011, 08:56
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Galeria Map
Pełen profesjonalizm — rzeczywiście, aż chce się zwiedzać. <3 Nie wiem, ile czasu pracowałeś nad wioską, ale uwierz, ten trud się opłacił — bo to doprawdy prześliczne i w ogóle, pokazałeś klasę. Z tego niemal czuć na kilometr, że to wioska, mein dear, ot!
Nju, aż się wstydzę swoich zdolności mapperskich.
Dlatego z góry Cię ostrzegam — jeśli rzucisz projekt i w ogóle, wszystko, w cholerę, nie dając mi pochodzić po tej lokacji... znajdę Cię, w jakiejkolwiek, większej czy mniejszej, dziurze Polski mieszkasz.
Nju, aż się wstydzę swoich zdolności mapperskich.
Dlatego z góry Cię ostrzegam — jeśli rzucisz projekt i w ogóle, wszystko, w cholerę, nie dając mi pochodzić po tej lokacji... znajdę Cię, w jakiejkolwiek, większej czy mniejszej, dziurze Polski mieszkasz.
Autorka gier konkursowych z TA Project Extravaganza
(Zakażenie #1, Oddanie #6, Poznanie #8)
Redaktorka RMteki, opiekunka profilu FB (RPG Maker News Polska)
Ikonka: wi.wiu (IG)
(Zakażenie #1, Oddanie #6, Poznanie #8)
Redaktorka RMteki, opiekunka profilu FB (RPG Maker News Polska)
Ikonka: wi.wiu (IG)
- Thieffer
- Posty: 6
- Rejestracja: 22 sie 2009, 10:35
- Kontakt:
Re: Galeria Map
O człowieku, idealne. Nie ma do czego się przyczepić. Ładnie wyglądają te wzgórza przy rzece po prawej stronie ;)
- Noruj
- Posty: 1243
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
- Fehu
- Posty: 333
- Rejestracja: 24 lip 2010, 10:58
Re: Galeria Map
Take cover! Fehu the Grumbler approaches!
Mappingowe błędy, między innymi nachodzenie gołych skał na wodę, podobnie jak krzaków, a poza tym nagłe urwanie skał mające chyba sugerować niestrome zejście na plażę, ale w gruncie rzeczy wyglądające na urwane skały :'p
No i te drzewa i płotki z jakimiś dziwnymi, otaczającymi je białymi pikselami.
Ale ogólnie mapping godny pochwały :']
Mappingowe błędy, między innymi nachodzenie gołych skał na wodę, podobnie jak krzaków, a poza tym nagłe urwanie skał mające chyba sugerować niestrome zejście na plażę, ale w gruncie rzeczy wyglądające na urwane skały :'p
No i te drzewa i płotki z jakimiś dziwnymi, otaczającymi je białymi pikselami.
Ale ogólnie mapping godny pochwały :']
Samotność nie ma nic wspólnego z brakiem towarzystwa.
- Paul Remarque
- Paul Remarque
- Motoki
- Posty: 108
- Rejestracja: 12 gru 2010, 11:31
Re: Galeria Map
Kurcze... całkiem niezłe
Jedyne co wpadło mi w oko to dziwnie ustawienie skrzynek w drugim domu na lewo do mostu.
Powodzenia i dalszych sukcesów
Jedyne co wpadło mi w oko to dziwnie ustawienie skrzynek w drugim domu na lewo do mostu.
Powodzenia i dalszych sukcesów
I coming up only to show you wrong ...
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 25 gru 2008, 13:11
- Lokalizacja: Białystok
Re: Galeria Map
Chciałbym wiedzieć, czy są to dobrze zrobione lasy, głównie chodzi o drzewa. Pewien pan twierdzi, że owszem, a ja jestem cienki, bo nie chcę zrobić na tym chipsecie mapy. Proszę o opinie.
http://img828.imageshack.us/img828/6606/metodanalas.png
http://img683.imageshack.us/img683/7346/wsiowalaska.jpg
http://img828.imageshack.us/img828/6606/metodanalas.png
http://img683.imageshack.us/img683/7346/wsiowalaska.jpg
- Fehu
- Posty: 333
- Rejestracja: 24 lip 2010, 10:58
Re: Galeria Map
Zajezacnie, ale:
- na pierwszym skrinie polanki są zbyt puste, jak dla mnie
- na drugim skrinie z lewej dolnej grupy drzew wyżyna się ku górze coś dziwnego, co właściwie jest dość poważnym błędem mappingowym, jakiś prostokąt niepełnych drzew
- na pierwszym skrinie polanki są zbyt puste, jak dla mnie
- na drugim skrinie z lewej dolnej grupy drzew wyżyna się ku górze coś dziwnego, co właściwie jest dość poważnym błędem mappingowym, jakiś prostokąt niepełnych drzew
Samotność nie ma nic wspólnego z brakiem towarzystwa.
- Paul Remarque
- Paul Remarque
- GameBoy
- Posty: 1769
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Galeria Map
Najważniejsza wada - drzewa się ŹLE ZAPĘTLAJĄ.
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 25 gru 2008, 13:11
- Lokalizacja: Białystok
Re: Galeria Map
Dokładnie, chodzi mi głównie o zapętlanie drzew.
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Galeria Map
Znów muszę wtargnąć formalnie - przede wszystkim zwróćcie uwagę na zasady tematu w pierwszym poście, no i nie dawajcie tu map, które są zupełnie niedkończone, to nie śmietnik.
A poza tym - Colombos, Ty w ogóle jesteś autorem tych dwóch screenów? Ja nie rozumiem sytuacji, pytasz się czy dobrze posklejałeś elementy chipsetu, no bez przesady...
A poza tym - Colombos, Ty w ogóle jesteś autorem tych dwóch screenów? Ja nie rozumiem sytuacji, pytasz się czy dobrze posklejałeś elementy chipsetu, no bez przesady...
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- puniek
- Posty: 153
- Rejestracja: 05 sty 2011, 08:56
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Galeria Map
Epizodyczna, dosłownie ledwie znana w świecie wioska, stworzona specjalnie na łamach dość ważnego w grze epizodu, a przy tym pierwszych od dawna zabaw w mappingu. Dla mnie osobiście nie wyszło tak okropnie (przy moich zdolnościach~), niemniej — w przypadkach wszelkich błędów mappingowe w postaci nielogiczności czy złego wykorzystania elementu chipsetu, miło będzie posłuchać krytyki. :3
- I żeby pozbyć się wątpliwości u niektórych — tak, ta mapa to równe cztery zrzuty ekranu (wymiary: 40 x 30), nie jest to żaden wycinek czy co; zaś nie mogłam dać zrzutu z edytora, bo znaczna część mapy byłaby złożona z zdarzeń, sprawiając, że mało co można byłoby zauważyć. Ot, dziękuję, życzę miłego dnia i, ten teges, zachęcam każdego do podkreślania popełnionych przez Ciasteczkowego Potworka błędów.
Autorka gier konkursowych z TA Project Extravaganza
(Zakażenie #1, Oddanie #6, Poznanie #8)
Redaktorka RMteki, opiekunka profilu FB (RPG Maker News Polska)
Ikonka: wi.wiu (IG)
(Zakażenie #1, Oddanie #6, Poznanie #8)
Redaktorka RMteki, opiekunka profilu FB (RPG Maker News Polska)
Ikonka: wi.wiu (IG)
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Która lokacja to syf ?
http://img8.imageshack.us/img8/6603/wtfee.png
Zrobiłem las wraz z progiem. Miało się to stawać lasem. Nie jestem zadowolony z 1,2 za duży bajzel. W las wchodzi się pod południa na północ przez lokacje 1,2,3,4.
Zrobić od nowa 1,2 czy zostawić ? To ma być na przygodówkę.
Zrobiłem las wraz z progiem. Miało się to stawać lasem. Nie jestem zadowolony z 1,2 za duży bajzel. W las wchodzi się pod południa na północ przez lokacje 1,2,3,4.
Zrobić od nowa 1,2 czy zostawić ? To ma być na przygodówkę.
- Foxer
- Posty: 492
- Rejestracja: 16 mar 2008, 13:23
- Lokalizacja: Poznań
Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)
@CookieMonster:
Co to wogóle za krawędzie skał tam są? Teren jakoś dziwnie falowany? Aż nielogicznie. Najwyższy domek jest jakby w pochyłym zagłębieniu :O Nie radzę kombinować z takimi rzeczami, bo źle to wygląda i można się pogubić. Poza tym domek na dole ma źle zrobiony dach. Wogóle to jest jakoś pusto i te domki takie niemrawe...
@AI:
Calkiem klimatyczne, przyczepilbym się do tego, że na pierwszym screenie drzewa rosną jakby na innych drzewach.
Co to wogóle za krawędzie skał tam są? Teren jakoś dziwnie falowany? Aż nielogicznie. Najwyższy domek jest jakby w pochyłym zagłębieniu :O Nie radzę kombinować z takimi rzeczami, bo źle to wygląda i można się pogubić. Poza tym domek na dole ma źle zrobiony dach. Wogóle to jest jakoś pusto i te domki takie niemrawe...
@AI:
Calkiem klimatyczne, przyczepilbym się do tego, że na pierwszym screenie drzewa rosną jakby na innych drzewach.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.