Strona 28 z 34

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

: 31 paź 2015, 22:41
autor: Diablo
Jazzwhisky pisze:(...) za to ogromna większość wygląda tak: http://vgmaps.com/Atlas/GBA/SwordOfMana ... Forest.png
Sword of Mana <3


A mi akurat mapa się podoba ;) Bez zbędnych bajerów, schludna, ładna ;)

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

: 20 sty 2016, 17:53
autor: Rahim
Jeszcze nie ukończona, ale mniej więcej mapka będzie wyglądać tak.
Obrazek

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

: 20 sty 2016, 20:55
autor: GameBoy
Miasto oparte na kwadracie to trochę słaby pomysł. Ja bym usunął w ogóle drogi przylegające do murów i przysunął je do budynków. Wtedy mógłbyś lekko zniekształcić cały obszar.

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

: 20 sty 2016, 21:10
autor: Noruj
Mnie się podoba! Wygląda klasycznie :)

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

: 20 sty 2016, 21:15
autor: Risaoko
Mi także się podoba. Dodaje orientacji w terenie :P

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

: 20 sty 2016, 21:22
autor: GameBoy
Tu właśnie wychodzi trochę wada tego tematu, bo co wygląda źle w oddaleniu może wyglądać dobrze z perspektywy samej gry i vice versa. :P

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

: 20 sty 2016, 21:25
autor: Rekkimaru
Wygląda w porządku, klasycznie. I inaczej niż większość podobnych do siebie map powstających w RM.

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

: 21 sty 2016, 07:36
autor: Rahim
Jako iż mam chory zamiar tworzenia czegoś dla siebie, gdzie magia, i technika przeplatają się wzajemnie, pomyślałem też że uderzę w wygląd miasteczka, i dodam brukowane drogi, jak i chodniki, mniej więcej podobne do tych nowoczesnych, brukowanych kostką. Chociaż w sumie fakt, progi chodnika od strony muru można wywalić, może to ciekawiej będzie wyglądać. Szczerze powiedziawszy bardziej obawiałem się czepialstwa za kratki kanalizacyjne, które zrobiłem z okien... :)

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

: 21 sty 2016, 11:14
autor: Rekkimaru
Nie wywalaj. Zostaw jak jest. A co do kratek to nawet nie zauważyłem. Sprytnie tych okien użyłeś.
Spoiler:

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

: 21 sty 2016, 11:38
autor: Dragon Kamillo
Ja zauważyłem, ale nie chciałem się czepiać XD. Ale jak już wspomniałeś, to wywaliłbym z tych okien parapet i będzie gut.

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

: 21 sty 2016, 21:47
autor: Rahim
Ten parapet dodaje im uroku ;p Po za tym liczy się kreatywność, a im bardziej takie szczegóły zwracają twoją uwagę, tym mniej skupiasz się na innych błędach, bo zauważyłem że głównie zawsze siadasz na grafice =)
Spoiler:

urozmaicenie mapki - szukam pomysłów

: 24 sty 2016, 01:01
autor: NarutoGame
hejka

jako, że jestem dość nowy w tych tematach to trochę ciężko mi wykombinować co fajnego na mapie można dodać

Obrazek

nudzi mnie szczególnie jednolite podłoże

macie jakieś pomysły?

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

: 24 sty 2016, 01:40
autor: Jazzwhisky
Na sam początek - porzuć ten sposób myślenia, czyli nawet nie zastanawiaj się co "dodać". Zazwyczaj jeśli masz takie pomysły, tzn. że popełniłeś już jakiś błąd, np. mapa jest za duża i/lub myślisz o niej jak o obrazku, a nie o tym, że ma być tłem, użyteczną planszą do gry.

Poza tym racja, to jednolite podłoże wygląda jak zrobione od linijki w kilkadziesiąt sekund, uzupełniane potem minutami przez losowe, drobne elementy. Spróbuj odwrotnie, skup się na dolnej warstwie zanim postawisz jakikolwiek krzaczek, powinno natychmiast przynieść optyczne rezultaty - http://tsukuru.pl/index.php?link=tutoriale/map1 + (czytasz na własną odpowiedzialność) http://rmfakt.blogspot.com/2016/01/mapy ... ucane.html :)

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

: 24 sty 2016, 02:23
autor: NarutoGame
no masz sporo racji, po prostu jak widzę te super mapki co robicie to aż mnie krew zalewa, że ja tak nie umiem :P

fakt faktem połowa rzeczy wrzucana była losowo...

może to tylko świadczy o moich niskich możliwościach twórczych :D

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

: 24 sty 2016, 02:41
autor: Jazzwhisky
Wiem jak to jest jeśli chodzi o możliwości, ale chyba nie ma powodu do aż takich krwistych reakcji ;), zwłaszcza, że bardzo dużo rzeczy można się nauczyć. Pracowitość, wiedza i warsztat stoją jednak ponad talentem i wrodzonymi cechami artystycznymi. Powodzenia w dalszych starciach z edytorem map. :)