Kurde nie wiem co o tym myśleć, bo ogólnie mapa jest całkiem OK, ale:
a) "Parallaxowa" - serio, a co niby w tym co pokazałeś jest takiego co trudno byłoby zrobić z tilesetu (nawet w VX ACE)? Widzę że niektóre rzeczy są różnie poprzesuwane, ale nawet gdyby je dopasować do siatki, to są tak rzadko że nie będzie tego widać. Żadnych zaawansowanych światłocieni też nie widać, więc nie wiem. Dla mnie to niepotrzebne zwiększanie rozmiaru gry i nic więcej. Prościej i szybciej posklejać coś takiego z tilesetu efekt i tak byłby bardzo podobny.
b) "górskiej przełęczy" - no mi to wygląda bardziej na dziurę w płaskim terenie - do tego ten gęsty las po lewej i pustka na górze - otoczyłbym tą mapę (z wyjątkiem tego skrawka gdzie jest droga) tym co jest w prawy górnym rogu na pewno robiło by lepsze wrażenie że to teren górzysty. Do tego nie wiem czy masz mapę świata, czy nie, ale góra mapy jest taka se i ile tam trzeba zdarzeń z teleportami na trzaskać, lepiej dać tam jakąś naturalną granicę tak jak z innych stron.
c) "rozbita na 4 mapy" - a nie dałoby rady dać tego w całości, mapa wcale nie jest jakoś wielka, a VX ACE to też nie XP żeby chrupał od byle jakiej większej niż 4 razy rozmiar ekranu mapy...
d) 1 zrzut z gry - widać źle zapętlone tilesy z prawej strony (to w sumie nic bo aż tak nie razi) i ostre krawędzie tilesów np trawa też z prawej strony na pagórku. Jeszcze jeden argument że nie wykorzystujesz potencjału panoramy i mógłbyś spokojnie zrobić to na tilesecie, przy okazji zmniejszając wagę gry. 2 zrzut ma te same problemy, tyle że po lewej i na dole.
Edit: I nic więcej nie dodawaj, ilość elementów jest w sam raz.
Zamknięty, ze względu na ogromną przewagę postów niezgodnych z zasadami/duchem tematu (to nie screenshot tread!).
Ponownie, tym razem już prawdopodobnie ostatecznie, a gdyby ktoś bardzo chciał odbudować wątek - najpierw proszę o kontakt z ekipą przez PM.