Wolf 3D endżin

Wydarzenia, komentarze, pomysły... Wszelkie dyskusje związane z RM.

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Wolf 3D endżin

Post autor: Dragon Kamillo »

Ale właśnie o to chodzi pociąć coś takiego na części i wyświetlać jak obrazki.
Awatar użytkownika
Rave

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 2)
Posty: 2041
Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'

Re: Wolf 3D endżin

Post autor: Rave »

Tylko lepiej by było, aby engine robił to za nas - mniej roboty. Po za tym nie zrobisz porządnego obrotu kamery bez funkcji trygonometrycznych.
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Wolf 3D endżin

Post autor: Dragon Kamillo »

Rave pisze:Tylko lepiej by było, aby engine robił to za nas - mniej roboty.
No tak, ale najpierw trzeba ten silnik napisać chyba żeby udoskonalić Sapphire 3D Engine 2 aby dało się stawiać ściany które się nie obracają i aby dało się powrócić z powrotem do 2d. Klawisze poruszania i szybkość obrotu kamery umiem zmienić.
Rave pisze:Po za tym nie zrobisz porządnego obrotu kamery bez funkcji trygonometrycznych.
A po co obrót kamery mogła by przeskakiwać np: dajemy że postać chodzi w 8 stron i tak o jedną stronę przeskakuje. Ogólnie to mam obmyślane jak by to wszystko miało być w rm ale robić mi się nie chce. Może kiedyś

Nie pasuje mi ten obrazek co dałeś, bo z lewej strony ta ściana jest rozpikselowana, a z prawej już nie.

Nie grałem w Wolfa
ODPOWIEDZ