Wolf 3D endżin
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: Wolf 3D endżin
Ale właśnie o to chodzi pociąć coś takiego na części i wyświetlać jak obrazki.
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: Wolf 3D endżin
Tylko lepiej by było, aby engine robił to za nas - mniej roboty. Po za tym nie zrobisz porządnego obrotu kamery bez funkcji trygonometrycznych.
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: Wolf 3D endżin
No tak, ale najpierw trzeba ten silnik napisać chyba żeby udoskonalić Sapphire 3D Engine 2 aby dało się stawiać ściany które się nie obracają i aby dało się powrócić z powrotem do 2d. Klawisze poruszania i szybkość obrotu kamery umiem zmienić.Rave pisze:Tylko lepiej by było, aby engine robił to za nas - mniej roboty.
A po co obrót kamery mogła by przeskakiwać np: dajemy że postać chodzi w 8 stron i tak o jedną stronę przeskakuje. Ogólnie to mam obmyślane jak by to wszystko miało być w rm ale robić mi się nie chce. Może kiedyśRave pisze:Po za tym nie zrobisz porządnego obrotu kamery bez funkcji trygonometrycznych.
Nie pasuje mi ten obrazek co dałeś, bo z lewej strony ta ściana jest rozpikselowana, a z prawej już nie.
Nie grałem w Wolfa