rmfreaktv - Rmowy kanał na youtube z moimi systemami
: 15 lip 2013, 04:37
Na kanale są różne krótkie pokazówki systemów akcji/ systemy walki i rozgrywki, które tworzyłem na przełomie lat w rpgmakerze począwszy od około 2004 roku x Całe szczęście, że sobie przypomniałem, że ten kanał w ogóle istnieje xd
http://www.youtube.com/user/rmfreaktv/videos
Jako ciekawostka - możecie zobaczyć filmik z systemu walki w moim pierwszym big rpg, którego tworzyłem długi czas nim pojawiłem się na scenie makera z zamiarem wydania go jako pełnoprawna gra publicznie (!) Tak. Był jeden taki projekt, którego nie tworzyłem tylko dla siebie. Jedna gra mnie zainspirowała około 2006 roku i totalnie wgniotła w siedzenie - Ahriman Prophecy. Mój projekt zainspirowałem właśnie tą grą - AURA OF VALOR. Prace nad projektem wstrzymałem po wejściu na scenę (Forum Titek rok 2008) Zimny Prysznic - totalnie zimny prysznic. Do dziś mam podstawkę z tego projektu - tworzyłem go między 2006-2008. Skończyłem z nim wraz z rejestracją na scenie schłodził mnie Titek i dość mało entuzjastyczne podejście scenowiczów do Ahriman Prophecy - Co ja sobie myślałem XD Nadal mam ten system i tony sprzętu i początek gry. Byłem z siebie dumny tworząc tę "grę" nie posiadałem w ogóle dostępu do neta po za rzadkim odwiedzaniem kafejki, by podebrać jakieś ciekawe gry na rpgmakera.
Oto dwa filmiki z samej gry (walka i pokaz menusów)
http://www.youtube.com/watch?v=PbkFFwu8PTI
http://www.youtube.com/watch?v=JpwNQMJ2KyQ
Oto filmik ze zręcznościowego tworu również tworzonego głównie przed 2008 rokiem. Gra jest zainspirowana rm2k library dawnym hitem z gamingworlda, który polegał na zbieraniu kasy i tłuczenia zastępów wrogów na kolejnych etapach biblioteki za pomocą pięści mocy. Ja rozwinąłem ten pomysł parokrotnie dodałem menusy i różnorodne bronie i ich upgrady takie jak miecz, działo plazmowe i pięść mocy XD Może wydam tę grę, ale ona jest w stanie zrobionym tylko for me - niedużo jej brakuje by ją przerobić na w pełni publiczna produkcja godna poziomu minimum 8bit quest. Naparzanka z bossem jest tu przykładem. Sądząc po muzyce ten boss jest zainspirowany Shredderem - natomiast samo jego zachowanie nawiązuje do skorpiona z mortal kombat (film)
http://www.youtube.com/watch?v=rzLzT6F3 ... detailpage
Zuploadowałem na kanał też trochę tech dema z projektu inspirowanego cyberpunkiem, oraz skradankamia do którego straciłem najlepszą kopię około 2010 roku kiedy rozwaliłem sobie płytę z kopiami swoich najlepszych projektów (WYLEWAJĄC NA NIĄ HERBATĘ), które zacząłem tworzyć od zera po zrobieniu 8bit questa (po 2008 roku). Mimo to nie poddałem się. Jakiś rok temu dorwałem starą kopię tego skradankowo/survivalowo/cyberpunkowego projektu i przez parę tygodni działałem z projektem - jego wczesną wersją. O dziwo wiele rzeczy zrobiłem lepiej niż w najlepszej kopii z poprzednich lat, ale niestety wiele jeszcze jest do zrobienia (cały system ulepszeń broni i parę jeszcze rzeczy przepadło, ale dam radę). Miałem porzucić całkowicie projekt, ale zbadałem sobie skrypty i znalazłem kilka buczków po których wyeliminowaniu całkowicie doszedłem do wniosku, że da się to dalej tworzyć - kwestia czy ograniczy mnie moc obliczeniowa rpgmakera - choć tu bardziej własny mózg xd
http://www.youtube.com/watch?v=M9-iZ08Mk44
Mam jeszcze sporo rzeczy z przeszłości, które mógłbym wrzucić. W miarę chęci i czasu pododaję więcej "ciekawostek"
http://www.youtube.com/user/rmfreaktv/videos
Jako ciekawostka - możecie zobaczyć filmik z systemu walki w moim pierwszym big rpg, którego tworzyłem długi czas nim pojawiłem się na scenie makera z zamiarem wydania go jako pełnoprawna gra publicznie (!) Tak. Był jeden taki projekt, którego nie tworzyłem tylko dla siebie. Jedna gra mnie zainspirowała około 2006 roku i totalnie wgniotła w siedzenie - Ahriman Prophecy. Mój projekt zainspirowałem właśnie tą grą - AURA OF VALOR. Prace nad projektem wstrzymałem po wejściu na scenę (Forum Titek rok 2008) Zimny Prysznic - totalnie zimny prysznic. Do dziś mam podstawkę z tego projektu - tworzyłem go między 2006-2008. Skończyłem z nim wraz z rejestracją na scenie schłodził mnie Titek i dość mało entuzjastyczne podejście scenowiczów do Ahriman Prophecy - Co ja sobie myślałem XD Nadal mam ten system i tony sprzętu i początek gry. Byłem z siebie dumny tworząc tę "grę" nie posiadałem w ogóle dostępu do neta po za rzadkim odwiedzaniem kafejki, by podebrać jakieś ciekawe gry na rpgmakera.
Oto dwa filmiki z samej gry (walka i pokaz menusów)
http://www.youtube.com/watch?v=PbkFFwu8PTI
http://www.youtube.com/watch?v=JpwNQMJ2KyQ
Oto filmik ze zręcznościowego tworu również tworzonego głównie przed 2008 rokiem. Gra jest zainspirowana rm2k library dawnym hitem z gamingworlda, który polegał na zbieraniu kasy i tłuczenia zastępów wrogów na kolejnych etapach biblioteki za pomocą pięści mocy. Ja rozwinąłem ten pomysł parokrotnie dodałem menusy i różnorodne bronie i ich upgrady takie jak miecz, działo plazmowe i pięść mocy XD Może wydam tę grę, ale ona jest w stanie zrobionym tylko for me - niedużo jej brakuje by ją przerobić na w pełni publiczna produkcja godna poziomu minimum 8bit quest. Naparzanka z bossem jest tu przykładem. Sądząc po muzyce ten boss jest zainspirowany Shredderem - natomiast samo jego zachowanie nawiązuje do skorpiona z mortal kombat (film)
http://www.youtube.com/watch?v=rzLzT6F3 ... detailpage
Zuploadowałem na kanał też trochę tech dema z projektu inspirowanego cyberpunkiem, oraz skradankamia do którego straciłem najlepszą kopię około 2010 roku kiedy rozwaliłem sobie płytę z kopiami swoich najlepszych projektów (WYLEWAJĄC NA NIĄ HERBATĘ), które zacząłem tworzyć od zera po zrobieniu 8bit questa (po 2008 roku). Mimo to nie poddałem się. Jakiś rok temu dorwałem starą kopię tego skradankowo/survivalowo/cyberpunkowego projektu i przez parę tygodni działałem z projektem - jego wczesną wersją. O dziwo wiele rzeczy zrobiłem lepiej niż w najlepszej kopii z poprzednich lat, ale niestety wiele jeszcze jest do zrobienia (cały system ulepszeń broni i parę jeszcze rzeczy przepadło, ale dam radę). Miałem porzucić całkowicie projekt, ale zbadałem sobie skrypty i znalazłem kilka buczków po których wyeliminowaniu całkowicie doszedłem do wniosku, że da się to dalej tworzyć - kwestia czy ograniczy mnie moc obliczeniowa rpgmakera - choć tu bardziej własny mózg xd
http://www.youtube.com/watch?v=M9-iZ08Mk44
Mam jeszcze sporo rzeczy z przeszłości, które mógłbym wrzucić. W miarę chęci i czasu pododaję więcej "ciekawostek"