Rok 2014 - projekty

Wydarzenia, komentarze, pomysły... Wszelkie dyskusje związane z RM.

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
Ozzaku
Posty: 1378
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Rok 2014 - projekty

Postautor: Ozzaku » 05 kwie 2014, 18:00

Jak w temacie, na jakie projekty czekacie w tym roku z naszej sceny rpg makera?
Osobiście jestem zainteresowany trzema projektami, które wyglądam non stop.

1) Kruk 2 - INRE:
Strasznie podobał mi się klimat gry, aż tętnił Wiedźminem, autor potrafił
odwzorować to to rm vx, a mówią że ten maker nie nadaje się do
takiego klimatu... Jeśli Kruk 2 będzie taki jak Kruk ( a testowałem już
kawałek części 2) a na to się zapowiada, to jeśli wyjdą następne GF,
będzie on jednym z moich faworytów.
http://tsukuru.pl/forum/viewtopic.php?f=30&t=4072&start=0

2) Krew Zdrajcy - Ravenone:
Jedna z bardziej znanych postaci sceny, a wszystko to dzięki trylogii WA,
które to wydał. Projekty odzwierciedlały klimat Gothic'a, miło się w nie grało,
raz trudniej, raz łatwiej, raz z bugami, jednak widać że autor dużo wkładał
w te gry, a z tego co widziałem co do Krwi Zdrajcy, będzie nie inaczej, ciekaw
jestem samej rozgrywki, jak i mechaniki gry, widziałem trailer, i zaciekawił mnie,
mimo że grafika nie specjalnie przypadła mi do gustu.
http://tsukuru.pl/forum/viewtopic.php?f=30&t=3926&start=0

3) Asgun - Noruj:
Grając w OzA, strasznie spodobał mi się sposób tworzenia domków,
wzorowany starymi grami z konsol. Dlatego też mimo iż zawsze nie
miałem chęci grać w tą grę z powodu samej grafiki, przełamałem się
i odpaliłem grę, prosty projekt, bez przekombinowywania,
dobry klimat rozgrywki, przyczynił się do tego iż mam chęć na więcej,
i oczekuje Asgun, mam tylko nadzieję że gra fabularnie, jak i charaktery
postaci będą jeszcze lepiej dopracowane od poprzedniczki.
http://tsukuru.pl/forum/viewtopic.php?f=30&t=3724&start=0
Awatar użytkownika
Hubertov
Posty: 253
Rejestracja: 28 paź 2013, 16:07

Re: Rok 2014 - projekty

Postautor: Hubertov » 05 kwie 2014, 19:14

Obejrzałem Ojca Chrzestnego ^^

Czekam na gry wymienione wyżej + Tauron z ultimy.
http://forum.ultimateam.pl/Thread-XP-Tauron
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3230
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Rok 2014 - projekty

Postautor: X-Tech » 08 kwie 2014, 14:35

Krew Zdrajcy mnie interesuje.

Czekam na horror od Akiego. Bardzo.
Z polskich najbardziej czekam/czekałem na "Magiczną Wieżę", ale chyba się nie doczekam.


Poza tym to ja czekam najbardziej na zagraniczne projekty. Border <3,
Blurred Line 2, Noradrenaline.
http://rpgmaker.net/games/6180/ Jest już demo. Konkretne walki.
mmoprgi, wiedźminy, gothici itd....to wszystko nie działa w rmie i robicie to źle. RM daje narzedzia do rozwoju JRPGÓW i J-Gierek... Syf widzimisie nie działają. Rpgmaker to program do (J)rpgów J-Gier i niczego innego. Ostatnia szansa https://discord.gg/9fzQ34
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special (zwycięstwo)
Posty: 976
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: Rok 2014 - projekty

Postautor: Kleo » 08 kwie 2014, 19:12

Ja mam długą (i mało realną, niestety) listę życzeń, bo poza świętą trójcą potencjalnych hitów sezonu 2014, wymienionych przez Rahima, jest jeszcze sporo projektów, które chciałabym zobaczyć w tym roku.

Z tych, na które ostrzę sobie zęby li tylko na podstawie zapowiedzi, byłyby to min.: duże projekty z RMXP, tj. The Hero i Opowieści z Edorii. Poza tym takie, o których ostatnio cisza, a zapowiadały się tak smakowicie... Dla przykładu: Era Ciemności, Bracia de Posaran, CAM, Era Eteru, RTP. No i jeszcze obiecanki z GF-ów, że tak profilaktycznie wypomnę zwycięzcy. :P

Jeszcze bardziej chce mi się pograć w to, na co apetytu nabrałam na skutek zagrania w wersję demo. I tu też leci równo: Divinity Fatum, Hope, Saga Demonów, ciąg dalszy Lunatery, Arzack, Meowku, Jaworlandia... Hm, sporo tego.
A na dokładkę mam jeszcze nadzieję na niespodzianki, zwłaszcza ze strony młodych i (jeszcze;) pełnych zapału: Diabla, CrasheRa, Soula, Hubertova. No i po cichu liczę na to, że Zombik wreszcie wyzwoli się z demonicznych szponów Taerna i przygotuje swój kolejny, mniej lub bardziej dziwaczny, projekt. Tęsknię już za nimi.

Sceny zagranicznej nie śledzę na bieżąco, czasem zaglądam na rpgmaker.net i jak coś mi wpadnie w oko, to ściągam i gram. Ale na pewno bym się ucieszyła kontynuacją A Blurred Line, choć ewentualność jej powstania jest czysto teoretyczna. Border jest na Steam Greenlight, więc jak wszystko pójdzie zgodnie z planem autora, to za pełniaka niestety trzeba będzie zapłacić.
Awatar użytkownika
ravenone

GF 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2) Dema (miejsce 2); GF 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1); GF 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 428
Rejestracja: 28 lis 2009, 12:06
Kontakt:

Re: Rok 2014 - projekty

Postautor: ravenone » 09 kwie 2014, 18:16

Poza wspomnianymi Asgun i Krukiem czekałem też na projekty TagTeamu, ale są one coraz mniej realne.
Dlatego wolę poczekać na kolejne gry Diablo, przynajmniej wiem, że wyjdą:)
Dla porównania artykuł sprzed roku, czyli przegląd gier, na które czekaliśmy w 2013.
http://goniecrm.pl/analizy/produkcje2013.html
Awatar użytkownika
Ozzaku
Posty: 1378
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Re: Rok 2014 - projekty

Postautor: Ozzaku » 09 kwie 2014, 20:42

Gildia Fear'a ;_; straciłem nadzieje że już wyjdzie.
Awatar użytkownika
Soul

Konrad Championship (zwycięstwo)
Posty: 492
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: Rok 2014 - projekty

Postautor: Soul » 09 kwie 2014, 22:17

Perfect World 1.6 (Zero), Parallel Worlds 2 (to niestety chyba już nie wyjdzie :<), Saga Demonów, Hope, Runo (czekam na te ciekawe walki). Oczywiście nie wymieniłem tutaj wszystkich dobrych projektów typu Krew Zdrajcy itp.,ale w te gry jeszcze nie miałem okazji zagrać. Jeżeli wyjdą wszystkie zapowiedziane projekty to będziemy mieli prawdopodobnie natłok gier lepszych niż przeciętniaki :)
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2014, 22:19 przez Soul, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Crashykk

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 540
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Rok 2014 - projekty

Postautor: Crashykk » 09 kwie 2014, 22:18

A na dokładkę mam jeszcze nadzieję na niespodzianki, zwłaszcza ze strony młodych i (jeszcze;) pełnych zapału: Diabla, CrasheRa, Soula, Hubertova.

Jeżeli chodzi o mnie, to może być ciężko. :C
Mimo, iż mam pomysł na fabułę zostałem zablokowany przez grafikę... Sam nie umiem takowej stworzyć, a do Ace nie mogę znaleźć nic mrocznego.
Udało mi się stworzyć jedynie ruchomy Title :C
Ponieważ, gdyż, bo tak. ~ CrashuR

Człowiek, który się wyminął z powołaniem... Bo mu ten maker... no nie idzie po prostu.
Awatar użytkownika
Ozzaku
Posty: 1378
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Re: Rok 2014 - projekty

Postautor: Ozzaku » 10 kwie 2014, 13:45

Co do tych młodych pełnych zapału...
Osobiście oczekuje gry Diabla, ale nie jestem nastawiony na nią w 100%
jednak muszę stwierdzić że Wrota Tartaru wyglądają dość w porządku, bynajmniej mapping, bo fabularnie jeszcze nie miałem okazji jej ocenić. Czy wyjdzie na 100 % nie mam pewności, poprzedni projekt Diablo został wstrzymany, a idą wakacje, ciepło się robi, znajomi, obowiązki rodzinne i różne wyjazdy mogą opóźnić projekt, mimo wszystko trzymam za niego kciuki, bo stara się coś przedstawić i osiągnąć.

Dla zaciekawionych w tym roku wyjdzie też Wind of Eladora, możliwe że z końcem wakacji, może trochę później... Jednak postanowiłem nie zaśmiecać Gospody zapowiedzią, ani niczym takim za radą Akiego jeśli nie będę miał czegoś więcej... Gdy projekt będzie dobiegał końcowi, i podrzucę go testerom dodam temat, jednak wszystko w odpowiednim czasie. Ciekawych zapraszam na moją stronę http://www.hidepage.hol.es gdzie znajdziecie jakieś nieuzupełnione do końca jeszcze informacje, zmienią się wraz z bliższym końcem projektu(co raz dodaje nowe screeny, aktualnie najnowsze są tutaj: http://imgur.com/a/8xjkB#0.
Awatar użytkownika
Rave

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 2)
Posty: 2026
Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'

Re: Rok 2014 - projekty

Postautor: Rave » 10 kwie 2014, 17:57

bynajmniej mapping

http://filolozka.brood.pl/bynajmniej-a-przynajmniej/

Ja swoją drogą czekam jak idiota na PW2, choć wiem że raczej nie wyjdzie. Podobała mi się pierwsza część, ciekawe co TiTek wykombinuje w części 2.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3230
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Rok 2014 - projekty

Postautor: X-Tech » 14 kwie 2014, 13:58

Również czekam na PW2 bardzo.
Dlaczego piszesz, że pewnie nie wyjdzie. Może po prostu Titek ma okres, w którym stwierdził, że nie ma co publikować newsów dla NICa, który z Rejwem spamują na SB strony.

Co do projektów TAG TEAMU m. Czekam, ale od kiedy zawyżyli ambicję w projektach nie dość, że prawie się nie pokazują na forum to jeszcze totalnie zmienili podejście do rma. Z boku to wygląda jak przykra konieczność, a nie zabawa i hobby jak to miało miejsce wcześniej stąd prawie ich w ogóle nie ma na forum. Bez sensu. Skoro dla nich rm to zabawa powinni jednak wrócić do robienia prostszych gier zamiast się męczyć.
mmoprgi, wiedźminy, gothici itd....to wszystko nie działa w rmie i robicie to źle. RM daje narzedzia do rozwoju JRPGÓW i J-Gierek... Syf widzimisie nie działają. Rpgmaker to program do (J)rpgów J-Gier i niczego innego. Ostatnia szansa https://discord.gg/9fzQ34

Wróć do „Scena”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: anrgames i 1 gość