Witajcie jakiś czas temu otworzyłem serwis internetowy poświęcony tworzeniu gier na komputery, konsole nowej generacji oraz urządzenia mobilne. Jeśli chcesz się nauczyć tworzyć profesjonalne gry na różne platformy, a nie znasz języków programowania, to odwiedź koniecznie moją stronę, a przekonasz się, że tworzenie gier jeszcze nigdy nie było takie proste!
Adres: nieaktualny
Oprócz kursów z RPG Makera, które teraz zacząłem pojawią się również różne inne artykuły o programach, w których tworzy się gry 3D, będą różnego rodzaju kursy programistyczne, graficzne i wiele więcej. Zapraszam serdecznie!
Mariusz Wota
Naucz się tworzyć gry na różne platformy
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 01 mar 2015, 17:18
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: Naucz się tworzyć gry na różne platformy
Twoją stronkę odkryłem już jakiś czas temu, gdy przeglądałem w google stronki związane z RM95 (robię to w sumie okresowo).
Pamiętam że czytałem ogólny artykuł o RM95 i simRM95 i naskrobałem pod tym pierwszym długaaaaaśny komentarz, ale niestety wyskoczył jakiś błąd i się nie dodał.
A więc to co najważniejsze:
- wymagania sprzętowe makerów są gruuubo przesadzone, naprawdę są kilkadziesiąt razy mniejsze.
- aby stworzyć nową grę w RM95 nie trzeba otwierać projektu testowego (tak przy okazji Alex to mój twór XD), tylko odszukać w odpowiednim folderze puste projekty (są dwa rodzaje każdy z inną grafiką), przekopiować i tam bez przeszkód tworzyć - więcej w pliku help.
Pamiętam że jeszcze były jakieś błędy, ale to może później jak sobie odświeżę treść tych opisów.
A tak przy okazji czekałem na tutki, miały być w styczniu, ale jak teraz się ukazały to też dobrze. Zaraz je przejrzę.
I na koniec w razie jakichkolwiek problemów z RM95 możesz na mnie liczyć, napisz tylko PW do mnie tu na forum, a wszystko wytłumaczę. Z Sim może być gorzej (nie interesowałem się za bardzo nim), ale w sumie też mogę postarać się w razie czego pomóc.
Pamiętam że czytałem ogólny artykuł o RM95 i simRM95 i naskrobałem pod tym pierwszym długaaaaaśny komentarz, ale niestety wyskoczył jakiś błąd i się nie dodał.
A więc to co najważniejsze:
- wymagania sprzętowe makerów są gruuubo przesadzone, naprawdę są kilkadziesiąt razy mniejsze.
- aby stworzyć nową grę w RM95 nie trzeba otwierać projektu testowego (tak przy okazji Alex to mój twór XD), tylko odszukać w odpowiednim folderze puste projekty (są dwa rodzaje każdy z inną grafiką), przekopiować i tam bez przeszkód tworzyć - więcej w pliku help.
Pamiętam że jeszcze były jakieś błędy, ale to może później jak sobie odświeżę treść tych opisów.
A tak przy okazji czekałem na tutki, miały być w styczniu, ale jak teraz się ukazały to też dobrze. Zaraz je przejrzę.
I na koniec w razie jakichkolwiek problemów z RM95 możesz na mnie liczyć, napisz tylko PW do mnie tu na forum, a wszystko wytłumaczę. Z Sim może być gorzej (nie interesowałem się za bardzo nim), ale w sumie też mogę postarać się w razie czego pomóc.