RMVX Trial (jap.)

Wydarzenia, komentarze, pomysły... Wszelkie dyskusje związane z RM.

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

RMVX Trial (jap.)

Post autor: Jazzwhisky »

http://tkool.jp/products/rpgvx/data/RPGVX-Trial_v.exe
1. You cannot make a game disk
The only way you can play games is by using the "Test Play" feature.
2. Limits on the number of items, skills, etc in the database
This will not be limited in the trial version, but in the trial version you cannot change the default number of items, skills, etc. in the database.
3. 10 maps per game
You cannot create more than 10 maps in this trial version.
4. 10 events per map
You cannot have more than 10 events created in a single map.
5. Limited Runtime Package (RTP)
In the complete version, there are 104 characters, 56 monsters, 80 face graphics, 80 animations, 1024 map tiles, 238 icons, 42 BGMs, 10 BGS, 10 MEs, and 200 SEs. There are considerably less in this lightweight trial.
6. Scripts cannot be edited
You can take a look at the scripts, but not edit them. However, you can call scripts from the event command, on page 3, so feel free to try out scripting using RGSS2!
7. Games cannot be opened
Not like there are any games you can open yet, but it's for the future RPG Maker VX games.
8. Games cannot be saved
Your project will be deleted when you exit RPG Maker VX. You will still be able to save the game while you are in the editor, so you can test play all you want.
9. Updates not supported
The trial version does not support released updates.
10. You do not need to install RTP separately
Everything is included in this trial version, but in the full version you will need to install RTP separately like previous editions of RPG Maker.
Thx to Mr. "ręka na pulsie" Ludzix.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Gokufan
Posty: 306
Rejestracja: 20 sty 2007, 19:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gokufan »

Heh no, wygląda ładnie, jednak z powodu ograniczeń walniętych przez Triala wiele nie poznałem :P Co więcej bez japońskiego ani rusz =]
Awatar użytkownika
YoH
Posty: 165
Rejestracja: 11 lip 2007, 15:31
Lokalizacja: Płock

Post autor: YoH »

Nawet po trialu można wywnioskować, że gry robione na RTP będą wyglądały lodzio-miodzio. Ale w sumie po wyjściu XP tamto RTP też było ładne :D.
Awatar użytkownika
Gamer2002

Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 3)
Posty: 225
Rejestracja: 04 maja 2006, 11:14

Post autor: Gamer2002 »

http://uk.youtube.com/watch?v=_31lRUWuJ ... re=related

eglish

"battle frontal view is the best!!!"
"Pixel Art is Awesome!!!"

Popieprzyło ich?
Obrazek
Klikasz przycisk 'cytuj' przy złym poście. Prawidłowy jest POD postem, nie nad nim!
Rada roku: Jak cytować by nie brało złych nazw nicków na forum.
Awatar użytkownika
Sobriquet Gaido

Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 474
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:45
Lokalizacja: Ale mam pod spodem fikuśny znaczek :D

Post autor: Sobriquet Gaido »

Zastanowiła mnie jedna scena wali, gdy prezentowali rssss (na samym końcu)... To było w 3d?
Awatar użytkownika
Amadik

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon II (miejsce 3)
Posty: 185
Rejestracja: 05 wrz 2007, 23:21
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

Post autor: Amadik »

"Really cool looking landscapes" rofl

Lektor wymiata <3
Awatar użytkownika
Inq

Golden Forki 2007 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1041
Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:20

Post autor: Inq »

Zastanowiła mnie jedna scena wali, gdy prezentowali rssss (na samym końcu)... To było w 3d?
Chyba nie, po prostu dobrze wyglada :D

A sam program - nic specjalnego.
ZNISZCZONE Nowoczesne Miasto
Polecam także zaopatrzyć się we wszystkie gry z serii: Miasteczko Nowoczesne, wszystko tak zniszczone, że dosłownie nic nie ma.
Awatar użytkownika
ŻbiXs

Golden Forki Special - Dema (zwycięstwo)
Posty: 319
Rejestracja: 19 lis 2007, 11:37
Lokalizacja: Totu-totam

Post autor: ŻbiXs »

Chociaż ten motyw z automatycznym tworzeniem np. podziemi to całkiem niezły pomysł jeśli ktoś woli bardziej urozmaicać fabułę niż tracić czas na tworzenie nie-wiadomo-jakich stref z potworami. :)
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Post autor: Mertruve »

Zastanowiła mnie jedna scena wali, gdy prezentowali rssss (na samym końcu)... To było w 3d?
Prerenderowane sprajty. To scenka z Dragoness Edge, jednej z sample games dołączonych do programu.
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Post autor: Kalashnikov »

Co to sa prerenderowane sprajty? Ja tu nowy :]
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Post autor: Jazzwhisky »

Kalashnikov pisze:Co to sa prerenderowane sprajty? Ja tu nowy :]
"Prerenderowany" było słowem popularnym w pierwszych latach trójwymiaru w grach. Polegało to na tym, że na potężnych maszynach producentów skrupulatnie generowano np. ruch w trójwymiarze, a potem nagrywano to jako filmik i tak zamieszczano w grze. Kiedy domowe komputery stały się na tyle potężne by trójwymiarowe lokacje o satysfakcjonującej jakości generować na bieżąco, rozwiązanie takie straciło rację bytu. Teraz nawet cut-scenki robi się często "na silniku gry".
Grafy i ich ruch były stworzone w "3d", następnie zapisano je w postaci klatek animacji 2d.

Ten filmik ich pogrążył.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Gamer2002

Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 3)
Posty: 225
Rejestracja: 04 maja 2006, 11:14

Post autor: Gamer2002 »

tak to jest, jak sie ma gówniany marketing

btw, jak się podoba mój nowy podpis? ;)
Obrazek
Klikasz przycisk 'cytuj' przy złym poście. Prawidłowy jest POD postem, nie nad nim!
Rada roku: Jak cytować by nie brało złych nazw nicków na forum.
Awatar użytkownika
Stanior
Posty: 298
Rejestracja: 17 kwie 2006, 17:42
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Stanior »

Wali po bani ten podpis:P
18.06.2003-24.11.2003- Redaktor Naczelny Gildii RPGMaker PL (Zjednoczone strony Przystani, Temple of Elementals, Bractwa i Świątyni RPGMaker)

18.05.2020- do chwili obecnej- Redaktor RMteki
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Post autor: Mertruve »

Obrazek
Awatar użytkownika
Kiksi

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); TA Sprite Contest (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon I (miejsce 3)
Posty: 361
Rejestracja: 17 lip 2006, 23:02

Post autor: Kiksi »

"WOW CHECK THIS OUT! PIXELART IS AWESOME!"
To lepsze niż parabole hah xD

Co do rmvx, to nie wiem, ale nie ma w nim jak narazie nic co by przyciągnęło go do mnie na dłużej.
ODPOWIEDZ