RPG Maker MV: Nowy RM.
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
- GameBoy
- Posty: 1770
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: RPG Maker MV: Nowy RM.
McLaren, MV żadnego wysypu gier nie spowoduje. =)
Fakt, może przyciągnąć trochę nowych użytkowników (póki co zważywszy na problemy na starcie można założyć, że raczej mało), ale większość z nich raczej będzie się przesiadać z XP i VX/Ace.
Fakt, może przyciągnąć trochę nowych użytkowników (póki co zważywszy na problemy na starcie można założyć, że raczej mało), ale większość z nich raczej będzie się przesiadać z XP i VX/Ace.
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: RPG Maker MV: Nowy RM.
No dla forsy, to oczywiste. :)Dragon Kamillo pisze:W takim razie po co to wcześniejsze wydanie MV na zachodzie? Skoro z tego wynika że to jakaś tam niedopracowana wersja.
Z muzyki nie ma obsługi niczego poza ogg/m4a, w zapowiedzi japońskiej wersji też widnieją tylko te dwa formaty.
@Rahael - nie no, oczywiście są już pierwsze publikacje spod MV na Google Play. No i jeśli chcesz publikować na forum gry - wrzucaj je w temat w odpowiednim dziale, spełniając jego wszystkie wymogi, please. ;)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
-
- Posty: 112
- Rejestracja: 28 sty 2010, 16:26
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Re: RPG Maker MV: Nowy RM.
O, to nie wiedziałem że już są ;) Jasne, coś tam skrobnę jak znajdę chwilę, jak sobie ogarnę publikację gry na Google Play :)
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 05 gru 2014, 13:59
Re: RPG Maker MV: Nowy RM.
Dwa bledy w skryptach:
1. Event sie nie zatrzymuje (jak chodzi) gdy do niego gadamy, gdy ustawimy FREQUENCY HIGHEST (na innych freq dziala ok).
2. To juz blad ze wczesniejszych wersji (w ACE tez tak bylo)
ze jak zrobimy jeden event z priorytetem "below characters" a drugi z "same as character" to ten drugi gdy ma chodzic to nie wejdzie na ten pierwszy event a powinno, po prostu sie zablokuje.
W ACE uzywalem do tego, tego skryptu (by dzialalo jak powinno):
EDIT: Z tym 2 bledem sie uporalem: (w pliku rpg_objects.js dodalem pare linijek w Game_Event.prototype.isCollidedWithEvents)
EDIT2: Blad nr 1 zostal naprawiony z updatem MV1.01
http://forums.rpgmakerweb.com/index.php ... v-updates/
https://s3-ap-northeast-1.amazonaws.com ... MV1.01.zip
1. Event sie nie zatrzymuje (jak chodzi) gdy do niego gadamy, gdy ustawimy FREQUENCY HIGHEST (na innych freq dziala ok).
2. To juz blad ze wczesniejszych wersji (w ACE tez tak bylo)
ze jak zrobimy jeden event z priorytetem "below characters" a drugi z "same as character" to ten drugi gdy ma chodzic to nie wejdzie na ten pierwszy event a powinno, po prostu sie zablokuje.
W ACE uzywalem do tego, tego skryptu (by dzialalo jak powinno):
Kod: Zaznacz cały
class Game_CharacterBase
def collide_with_events?(x, y)
$game_map.events_xy_nt(x, y).any? do |event|
event.normal_priority? || (self.is_a?(Game_Event) && self.normal_priority? == event.normal_priority?)
end
end
end
Kod: Zaznacz cały
Game_Event.prototype.isCollidedWithEvents = function(x, y) {
var events = $gameMap.eventsXyNt(x, y);
for (var i = 0; i < events.length; i++)
if (events[i]._priorityType == this._priorityType)
return true;
return false;
};
http://forums.rpgmakerweb.com/index.php ... v-updates/
https://s3-ap-northeast-1.amazonaws.com ... MV1.01.zip
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: RPG Maker MV: Nowy RM.
Mam pytanie: Czy pojawiły się już "deale" na MV u resellerów, typu g2a, kinguin, itd?
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: RPG Maker MV: Nowy RM.
Lel, jestem w posiadaniu pełnej wersji. Przypuszczam żz za jakiś czas program może pojawić się na Twierdzy, z PL bazą danych, czekam tylko na odpowiedź Reptila :x Jednak na spolszczenie nie ma co się nastawiać odrazu, trzeba jeszcze stare makery poprawić :x
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 08:54
Re: RPG Maker MV: Nowy RM.
O to to. Czekam na 2k3 :3 czekam bardzo.Ozzaku pisze:Lel, jestem w posiadaniu pełnej wersji. Przypuszczam żz za jakiś czas program może pojawić się na Twierdzy, z PL bazą danych, czekam tylko na odpowiedź Reptila :x Jednak na spolszczenie nie ma co się nastawiać odrazu, trzeba jeszcze stare makery poprawić :x
Mv jak dla mnie miałby sens gdyby nie cena z kosmosu - tym bardziej, że jak piszecie są w nim niedorobki.
- Ekhart
- Posty: 447
- Rejestracja: 28 maja 2010, 10:12
- Lokalizacja: Midleton
Re: RPG Maker MV: Nowy RM.
Ja z kupnem chyba poczekam na MV Ace :v
No matter how tender, how exquisite… A lie will remain a lie.
- SmoKe
- Posty: 62
- Rejestracja: 02 sie 2012, 15:33
Re: RPG Maker MV: Nowy RM.
A ja mam takie pytanie: czy jest tutaj możliwość zrobienia wirtualnych strzałek/dotykowego huda? Czy tylko point & click?
Coś w tym stylu:
Jeśli pytanie w temacie było to nie znalazłem.
PS. Chodzi mi o same możliwości zdarzeń lub opcji makera, nie skryptów.
Coś w tym stylu:
Spoiler:
PS. Chodzi mi o same możliwości zdarzeń lub opcji makera, nie skryptów.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 05 gru 2014, 13:59
Re: RPG Maker MV: Nowy RM.
Dodatki do Character Generatora.
https://mega.nz/#F!45ZHmJ6Z!H7TJCd_gdyY6fHzKQl908A
Autor obiecuje ze z czasem bedzie dodawal nowe.
(Kliknac "Pobierz w formacie ZIP" i troche trzeba poczekac)
https://mega.nz/#F!45ZHmJ6Z!H7TJCd_gdyY6fHzKQl908A
Autor obiecuje ze z czasem bedzie dodawal nowe.
(Kliknac "Pobierz w formacie ZIP" i troche trzeba poczekac)
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: RPG Maker MV: Nowy RM.
Pobawiłem się trialem i jestem mile zaskoczony. 3-warstwowy system działa całkiem fajnie. Wie ktoś skąd pobrać jakieś fajne pluginy, bo w trialu tego jak na lekarstwo?
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: RPG Maker MV: Nowy RM.
Tak na prawdę ten side-view z MV nie dorasta do pięt temu z 2k3.
Ściągnąłem tego triala chociaż nie miałem zamiaru, ale jak już go mam, to trochę po testowałem. W sumie nie różni się sporo od ACE, więc mi się nie podoba.
A i mam nie raz takie błędy graficzne:
Ściągnąłem tego triala chociaż nie miałem zamiaru, ale jak już go mam, to trochę po testowałem. W sumie nie różni się sporo od ACE, więc mi się nie podoba.
A i mam nie raz takie błędy graficzne:
- Crashykk
- Posty: 723
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: RPG Maker MV: Nowy RM.
Też mam brak dll i wiele innych osób na win 7 również. Z tego co czytałem nie z każdą wersją tego windowsa crack jest kompatybilny. Nie jest to jednak dla mnie problemem, gdyż nie mam zamiaru dotykać tego maker, ani w wersji pirackiej, ani tym bardziej kupic w obecnej formie. Zwyczajnie mi się nie podoba, spodziewalem sie czegos innego. Moze w przyszlosci sie zakupi, gdy pojawi sie jakas przecena na steam.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 05 gru 2014, 13:59
Re: RPG Maker MV: Nowy RM.
@rave:
http://w05.hugefiles.net:182/d/krouqyvd ... _Users.rar
wiekszosc z tych pluginow ma juz nowe wersje. od yanfly sa na http://yanfly.moe --- https://www.dropbox.com/s/zfh9nmnb5r687 ... -.rar?dl=0
http://w05.hugefiles.net:182/d/krouqyvd ... _Users.rar
wiekszosc z tych pluginow ma juz nowe wersje. od yanfly sa na http://yanfly.moe --- https://www.dropbox.com/s/zfh9nmnb5r687 ... -.rar?dl=0