Mam to samo odczucie co Rahim yyy Ozzaku, tylko w odniesieniu do wszystkich ścian zewnętrznych - bez względu czy jest dach czy nie. W ścianach wewnętrznych jest OK - jedna z nich jest ta czerwona na samym dole zrzutu powyżej. Do cienia pod dachem nic nie mam, jest na miejscu - dach zawsze lekko wystaje poza mur. Mam nadzieję że po prostu to z czego autor porobił te ściany to faktycznie podłoga, a na ściany są przeznaczone te ciemniejsze kafle autokafle z wnętrz.
Trochę to wszystko dziwne, gra jest na poziomie pierwszych RM projektów, nic to specjalnego, może nawet gdyby wyszło u nas to załapało by się do porażek... - to jakiś zrobiony z nudów projekcik beta-testerów, czy faktycznie można już jakoś dostać tego MV?
EDIT: przyjrzałem się bardziej i w tym wypadku cień pod dachem może być zbędny, ponieważ jeśli miałby być logicznie uzasadniony to dach powinien wystawać też po bokach - a tak nie jest. A tak w ogóle ten styl dachu obecny jest od RTP RMXP i od zawsze jest źle zrobiony...
EDIT DÓŁ: oglądałem, może nie całość, ale na tyle by widzieć co to za gra. Tylko że bez dźwięku - taki mały szczegół (zresztą i tak bym gówno zrozumiał) XD.
Dragon Kamillo pisze:Trochę to wszystko dziwne, gra jest na poziomie pierwszych RM projektów, nic to specjalnego, może nawet gdyby wyszło u nas to załapało by się do porażek... - to jakiś zrobiony z nudów projekcik beta-testerów, czy faktycznie można już jakoś dostać tego MV?
Wut, oglądałeś ty ten filmik wgl? Przecie to jakiś jutuber, co to dostał po prostu kopie recenzencką.
Przy itemach będziemy mieli dodatkowe opcje, jak ustalenie szczęścia na zadanie obrażeń/ dodatkowych obrażeń?
Mało tego, twórcy nie kłamali, zauważcie że w łatwy sposób, nawet bez znajomości języków programowania będziemy mogli ustalić jak ma wyglądać ekran główny gry, gdzie ma być okienko itd. wszystko za pomocą opcji! ;)
Przecież szczęście (luck) było też w VxA i miało związek ze statusami.
Jeśli komentarze nie mają wartości to ich wartość jest niska. - X Tech Ja jestem kulturalny człowiek, jeszcze nigdy nikogo nie ukradłem. - EnterVPL Odporność na stan: Śmierć. Usunąłem to, a umieranie stało się takie proste. - EnterVPL Życie zabija, studia to katalizator.
Rave pomyśl, skoro w tej przykładowej grze ktoś walnął cień pod dachem, czego nie robią autocienie, to raczej ta opcja istnieje. Zresztą widać ją w edytorze, pomiędzy wypełnieniem i przybliżaniem mapy.
Ciekawe czy to wywalenie autocieni działa również w edytorze?
^Widzę też, że przywrócili narzędzia rysowania map prostokątem i elipsą. Bardzo brakuje mi tego w VX.
RTP będzie też rozszerzone o grafiki science fiction. Dodatkowo podoba mi się, że najeżdżając na kafelek w tilesecie na dole mamy podpis do czego on służy. Niezły pomysł.
Pomysł może i niezły, ale czy edytowalny, bo kto powiedział że w naszym własnym tile wsadzimy w dane miejsca tilesy pasujące pod opis - choć pewno to bez znaczenia, a opcja została przygotowana z myślą o początkujących, taki miły dodatek współpracujący z RTP.
Rysowanie prostokątem jest w każdym makerze. Co do elipsy mi jakoś tego nie brakuje, ale może być.
Za to brakuje mi opcji rysowania linii (jest tylko w RM98, który jest po za serią), szkoda że nie pomyślano by taką opcję dodać, nie ma jej w żadnym głównym makerze.
Linię zawsze możesz narysować poprzez prostokąt o szerokości 1. A z tego co się orientuję, to w VxAce też macie rysowanie elipsą.
Jeśli komentarze nie mają wartości to ich wartość jest niska. - X Tech Ja jestem kulturalny człowiek, jeszcze nigdy nikogo nie ukradłem. - EnterVPL Odporność na stan: Śmierć. Usunąłem to, a umieranie stało się takie proste. - EnterVPL Życie zabija, studia to katalizator.