Wpadki przy tworzeniu
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09
Re: Wpadki przy tworzeniu
Teraz zawsze w mojej wersji DBZ TV Specjału 2 jak kończe walkę z cyborgami, wydarzenie gdzie Gohanek nokaułtuje Trunksika sie włącza, mimo iż to miało być przed walką z nimi (jestem zbyt leniwy by to poprawić)
A i nazwa gry "Attack of the saiyans" będąca wersją "przetłumaczoną" "invasion of the saiyans" na DSa i fanowskiego tłumaczenia "Kyoushuu! Saiyajin!", ale mam to gdzieś
A i nazwa gry "Attack of the saiyans" będąca wersją "przetłumaczoną" "invasion of the saiyans" na DSa i fanowskiego tłumaczenia "Kyoushuu! Saiyajin!", ale mam to gdzieś
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:
DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
- HGS
- Posty: 260
- Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
- Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
- Kontakt:
Re: Wpadki przy tworzeniu
Moja największa wtopa była kiedy robiłem okienko rzemiosła w Pogromcy Pustki. Gdy się podpalało ognisko i wchodziło w zakładkę "rzemiosło" włączało menu zrobione na zdarzeniach, ale zamiast kursora widzieliśmy postać przechyloną na lewo, która za nim biega xD. To było dziwne. Ale nłąd szybko naprawiłem ^_^
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre!
- Preki
- Posty: 758
- Rejestracja: 16 wrz 2007, 20:54
- Lokalizacja: Siedlce City
Re: Wpadki przy tworzeniu
Współtworząc sequel do Operacji Napomelon Dva pousuwałem wszystkie, wydawałoby się, niepotrzebne przełączniki, żeby je nadpisać nowymi. Podczas testowania, gdy bohater wykonywał pewną czynność, tak jakby znikąd, wybuchła ruska bomba atomowa. Okazało się, że "mechanizm zapłonowy" działał na jednym z już używanych przełączników o czym nie miałem pojęcia. Jednak to było dość śmieszne
http://prekisiedlce.wordpress.com/ - moje blogowe skrobanko
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
- Kitabake
- Posty: 367
- Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Wpadki przy tworzeniu
"Hunter: Avendzer Dragon" nie posiadał ani jednego przełącznika, aż do wersji 1.2. Jedna czwarta "Chaos Element" też była stworzona bez przełączników ;p. No ale te czasu już dawno za mną. Chociaż... jakieś pół roku temu dowiedziałem się do czego służy "self switch" :D - jakoś wcześniej nie zwróciłem uwagi na jego istnienie ;p
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
- Dr.Man
- Posty: 140
- Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13
Re: Wpadki przy tworzeniu
Pamiętam tylko jak dawno dawno dawno dawno dawno... dawno temu do questów z przyniesieniem paru przedmiotów nie używałem zmiennych tylko długie warunki. xD
- Kryzz333
- Posty: 820
- Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Re: Wpadki przy tworzeniu
Heh, tak było z jednym questem w OzE, w EC już tę niedoskonałość usunąłem :VPamiętam tylko jak dawno dawno dawno dawno dawno... dawno temu do questów z przyniesieniem paru przedmiotów nie używałem zmiennych tylko długie warunki. xD
- Sefiro
- Posty: 93
- Rejestracja: 20 wrz 2014, 14:22
- Kontakt:
Re: Wpadki przy tworzeniu
Kiedyś nie wiedziałem że jest coś takiego jak "zmień położenie zdarzenia".
Używałem tylko "ruszaj zdarzeniem" przez co robienie scenek czy innych eventów na dużych mapach było maksymalnie upierdliwe xD
Połowa "Last Fantasy" jest tak zrobiona
Używałem tylko "ruszaj zdarzeniem" przez co robienie scenek czy innych eventów na dużych mapach było maksymalnie upierdliwe xD
Połowa "Last Fantasy" jest tak zrobiona
- Revlis
- Posty: 151
- Rejestracja: 13 wrz 2016, 22:59
- Lokalizacja: Kraina RM
Re: Wpadki przy tworzeniu
Stworzyłem przedmiot, którego zadaniem było odstraszanie potworów spotykanych na mapie.
Stworzyłem też przedmiot, którego zadaniem było podwajanie złota z zabijanych na mapie stworów.
Pomyślałem że miło byłoby, gdyby gracz nie musiał marnować miejsca na zagracanie sobie ekwipunku.
Dlatego też postanowiłem połączyć właściwości obu tych przedmiotów w jednym.
Czysty.
Nieskazitelny.
Geniusz.
(twarzopalma)
Stworzyłem też przedmiot, którego zadaniem było podwajanie złota z zabijanych na mapie stworów.
Pomyślałem że miło byłoby, gdyby gracz nie musiał marnować miejsca na zagracanie sobie ekwipunku.
Dlatego też postanowiłem połączyć właściwości obu tych przedmiotów w jednym.
Czysty.
Nieskazitelny.
Geniusz.
(twarzopalma)