Wpadki przy tworzeniu

Wydarzenia, komentarze, pomysły... Wszelkie dyskusje związane z RM.

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

BH Daimaouji
Posty: 509
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Re: Wpadki przy tworzeniu

Post autor: BH Daimaouji »

Teraz zawsze w mojej wersji DBZ TV Specjału 2 jak kończe walkę z cyborgami, wydarzenie gdzie Gohanek nokaułtuje Trunksika sie włącza, mimo iż to miało być przed walką z nimi (jestem zbyt leniwy by to poprawić)

A i nazwa gry "Attack of the saiyans" będąca wersją "przetłumaczoną" "invasion of the saiyans" na DSa i fanowskiego tłumaczenia "Kyoushuu! Saiyajin!", ale mam to gdzieś
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 3); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 260
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: Wpadki przy tworzeniu

Post autor: HGS »

Moja największa wtopa była kiedy robiłem okienko rzemiosła w Pogromcy Pustki. Gdy się podpalało ognisko i wchodziło w zakładkę "rzemiosło" włączało menu zrobione na zdarzeniach, ale zamiast kursora widzieliśmy postać przechyloną na lewo, która za nim biega xD. To było dziwne. Ale nłąd szybko naprawiłem ^_^
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Preki

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 758
Rejestracja: 16 wrz 2007, 20:54
Lokalizacja: Siedlce City

Re: Wpadki przy tworzeniu

Post autor: Preki »

Współtworząc sequel do Operacji Napomelon Dva pousuwałem wszystkie, wydawałoby się, niepotrzebne przełączniki, żeby je nadpisać nowymi. Podczas testowania, gdy bohater wykonywał pewną czynność, tak jakby znikąd, wybuchła ruska bomba atomowa. Okazało się, że "mechanizm zapłonowy" działał na jednym z już używanych przełączników o czym nie miałem pojęcia. Jednak to było dość śmieszne :-D
http://prekisiedlce.wordpress.com/ - moje blogowe skrobanko
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 367
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Wpadki przy tworzeniu

Post autor: Kitabake »

"Hunter: Avendzer Dragon" nie posiadał ani jednego przełącznika, aż do wersji 1.2. Jedna czwarta "Chaos Element" też była stworzona bez przełączników ;p. No ale te czasu już dawno za mną. Chociaż... jakieś pół roku temu dowiedziałem się do czego służy "self switch" :D - jakoś wcześniej nie zwróciłem uwagi na jego istnienie ;p
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Dr.Man
Posty: 140
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13

Re: Wpadki przy tworzeniu

Post autor: Dr.Man »

Pamiętam tylko jak dawno dawno dawno dawno dawno... dawno temu do questów z przyniesieniem paru przedmiotów nie używałem zmiennych tylko długie warunki. xD
Obrazek
Awatar użytkownika
Kryzz333

GF2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 3); Puchar Ligi Mapperów III (zwycięstwo)
Posty: 820
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39

Re: Wpadki przy tworzeniu

Post autor: Kryzz333 »

Pamiętam tylko jak dawno dawno dawno dawno dawno... dawno temu do questów z przyniesieniem paru przedmiotów nie używałem zmiennych tylko długie warunki. xD
Heh, tak było z jednym questem w OzE, w EC już tę niedoskonałość usunąłem :V
Awatar użytkownika
Sefiro

Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki Special III - Pełne Wersje (zwycięstwo); Konrad Championship I (miejsce 2)
Posty: 93
Rejestracja: 20 wrz 2014, 14:22
Kontakt:

Re: Wpadki przy tworzeniu

Post autor: Sefiro »

Kiedyś nie wiedziałem że jest coś takiego jak "zmień położenie zdarzenia".
Używałem tylko "ruszaj zdarzeniem" przez co robienie scenek czy innych eventów na dużych mapach było maksymalnie upierdliwe xD
Połowa "Last Fantasy" jest tak zrobiona :lol:
Awatar użytkownika
Revlis

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3) Dema (miejsce 3); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3) Dema (miejsce 2); Konrad Championship I (wyróżnienie)
Posty: 151
Rejestracja: 13 wrz 2016, 22:59
Lokalizacja: Kraina RM

Re: Wpadki przy tworzeniu

Post autor: Revlis »

Stworzyłem przedmiot, którego zadaniem było odstraszanie potworów spotykanych na mapie.
Stworzyłem też przedmiot, którego zadaniem było podwajanie złota z zabijanych na mapie stworów.
Pomyślałem że miło byłoby, gdyby gracz nie musiał marnować miejsca na zagracanie sobie ekwipunku.
Dlatego też postanowiłem połączyć właściwości obu tych przedmiotów w jednym.
Czysty.
Nieskazitelny.
Geniusz.
(twarzopalma)
https://i.imgur.com/YV2qRz2.png
Revlis to śmierdzący leń.
Zbija bąki cały dzień.
ODPOWIEDZ