Strona 2 z 2

Re: Wpadki przy tworzeniu

: 11 wrz 2015, 18:18
autor: BH Daimaouji
Teraz zawsze w mojej wersji DBZ TV Specjału 2 jak kończe walkę z cyborgami, wydarzenie gdzie Gohanek nokaułtuje Trunksika sie włącza, mimo iż to miało być przed walką z nimi (jestem zbyt leniwy by to poprawić)

A i nazwa gry "Attack of the saiyans" będąca wersją "przetłumaczoną" "invasion of the saiyans" na DSa i fanowskiego tłumaczenia "Kyoushuu! Saiyajin!", ale mam to gdzieś

Re: Wpadki przy tworzeniu

: 25 lis 2015, 13:08
autor: HGS
Moja największa wtopa była kiedy robiłem okienko rzemiosła w Pogromcy Pustki. Gdy się podpalało ognisko i wchodziło w zakładkę "rzemiosło" włączało menu zrobione na zdarzeniach, ale zamiast kursora widzieliśmy postać przechyloną na lewo, która za nim biega xD. To było dziwne. Ale nłąd szybko naprawiłem ^_^

Re: Wpadki przy tworzeniu

: 15 mar 2017, 00:44
autor: Preki
Współtworząc sequel do Operacji Napomelon Dva pousuwałem wszystkie, wydawałoby się, niepotrzebne przełączniki, żeby je nadpisać nowymi. Podczas testowania, gdy bohater wykonywał pewną czynność, tak jakby znikąd, wybuchła ruska bomba atomowa. Okazało się, że "mechanizm zapłonowy" działał na jednym z już używanych przełączników o czym nie miałem pojęcia. Jednak to było dość śmieszne :-D

Re: Wpadki przy tworzeniu

: 15 mar 2017, 16:41
autor: Kitabake
"Hunter: Avendzer Dragon" nie posiadał ani jednego przełącznika, aż do wersji 1.2. Jedna czwarta "Chaos Element" też była stworzona bez przełączników ;p. No ale te czasu już dawno za mną. Chociaż... jakieś pół roku temu dowiedziałem się do czego służy "self switch" :D - jakoś wcześniej nie zwróciłem uwagi na jego istnienie ;p

Re: Wpadki przy tworzeniu

: 15 mar 2017, 18:19
autor: Dr.Man
Pamiętam tylko jak dawno dawno dawno dawno dawno... dawno temu do questów z przyniesieniem paru przedmiotów nie używałem zmiennych tylko długie warunki. xD

Re: Wpadki przy tworzeniu

: 15 mar 2017, 19:03
autor: Kryzz333
Pamiętam tylko jak dawno dawno dawno dawno dawno... dawno temu do questów z przyniesieniem paru przedmiotów nie używałem zmiennych tylko długie warunki. xD


Heh, tak było z jednym questem w OzE, w EC już tę niedoskonałość usunąłem :V

Re: Wpadki przy tworzeniu

: 15 mar 2017, 19:21
autor: Sefiro
Kiedyś nie wiedziałem że jest coś takiego jak "zmień położenie zdarzenia".
Używałem tylko "ruszaj zdarzeniem" przez co robienie scenek czy innych eventów na dużych mapach było maksymalnie upierdliwe xD
Połowa "Last Fantasy" jest tak zrobiona :lol:

Re: Wpadki przy tworzeniu

: 16 mar 2017, 00:12
autor: Revlis
Stworzyłem przedmiot, którego zadaniem było odstraszanie potworów spotykanych na mapie.
Stworzyłem też przedmiot, którego zadaniem było podwajanie złota z zabijanych na mapie stworów.
Pomyślałem że miło byłoby, gdyby gracz nie musiał marnować miejsca na zagracanie sobie ekwipunku.
Dlatego też postanowiłem połączyć właściwości obu tych przedmiotów w jednym.
Czysty.
Nieskazitelny.
Geniusz.
(twarzopalma)