Co teraz robicie w RM?
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
- Charlie Vermin
- Posty: 119
- Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
- Kontakt:
Re: Co teraz robicie w RM?
Mechanika bardziej skomplikowana niż uciekanie przed generatorami: not even once.
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
- GameBoy
- Posty: 1770
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Co teraz robicie w RM?
Można narzekać na VX Ace ile wlezie, ale jego skrypty RGSS są napisane w bardzo elegancki sposób i ich edycja szybko i prosto daje ładne efekty.
Jest to zmodyfikowany standardowy title. Tytuł to obrazek (Title1), do tego dopisałem jedną prostą metodę zmieniającą grafikę ramki (Title2) z opcjami w zależności od indeksu kursora standardowego okienka z nową grą etc. (ustawiłem szerokość tej ramki na 0 pikseli i po prostu się nie wyświetla, ale nadal działa).
- Amelanduil
- Posty: 450
- Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25
Re: Co teraz robicie w RM?
Czekam na " The :( "GameBoy pisze: Można narzekać na VX Ace ile wlezie, ale jego skrypty RGSS są napisane w bardzo elegancki sposób i ich edycja szybko i prosto daje ładne efekty.
Jest to zmodyfikowany standardowy title. Tytuł to obrazek (Title1), do tego dopisałem jedną prostą metodę zmieniającą grafikę ramki (Title2) z opcjami w zależności od indeksu kursora standardowego okienka z nową grą etc. (ustawiłem szerokość tej ramki na 0 pikseli i po prostu się nie wyświetla, ale nadal działa).
Aż mi się przypomniało, że kiedyś tam do jakiegoš pobocznego projektu zrobiłem menu główne w całości na zdarzeniach... Ace jest naprawdę spoko, jeżeli chodzi o takie rzeczy :P
Glico☆Magic?
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: Co teraz robicie w RM?
Drzewa to eventy, tak?Charlie Vermin pisze:Nigdy nie lekceważ skunksa.
Może poprawię jeszcze strefę wizualną (np. mniejszą pauzę), ale mechanika już jest i działa!
Ja tam trochę dłubię przy DragonTale, ale z powodu tego że na głowie mam większy projekt (platformer 3d w Unity, link macie w podpisie) idzie to bardzo wolno. Może w sobotę pogrzebię o ile nie zgubię się w No Man's Sky ;)
- Charlie Vermin
- Posty: 119
- Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
- Kontakt:
Re: Co teraz robicie w RM?
Wiele rzeczy zajmuje moją uwagę, ale nie przestaję pracować nad projektami w RMie. Nawet jeśli produkcja przeciąga się absurdalnie długo.
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
- Charlie Vermin
- Posty: 119
- Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
- Kontakt:
Re: Co teraz robicie w RM?
Ta gra jest na tyle prosta że spodziewam się ją skończyć, a jednocześnie zdecydowanie bardziej rozbudowana niż Proper, Politikula czy F<o>resight. Podstawą rozgrywki jest uciekanie przed krawędzią ekranu a poziomy/fragmenty korytarza są losowo wybierane z większej puli. Chociaż zręczność jest tu istotna, postarałem się żeby rozgrywka nie była całkiem bezmyślna, a przeszkody pozostawały różnorodne. Już od początku można napotkać bonusy spowalniające i przyspieszające. Szkodliwość tego pierwszego jest oczywista, za to zebranie zbyt dużej ilości tych drugich doprowadzi do utraty kontroli nad postacią (dla przykładu, fragment na drugim screenie trzeba ukończyć strategicznie odbijając się od mebli żeby łatwiej wcelować w drabiny).
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
- Stanior
- Posty: 298
- Rejestracja: 17 kwie 2006, 17:42
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Co teraz robicie w RM?
Cześć :)
Obecnie w RM nasz zespół Gildia RPG Maker 2017 będzie przygotowywał m.in. grę promującą polską Scenę RPG Makera. Jeżeli ktoś byłby zainteresowany wsparciem, to więcej znajdziecie tutaj -> viewtopic.php?f=2&t=5758
Obecnie w RM nasz zespół Gildia RPG Maker 2017 będzie przygotowywał m.in. grę promującą polską Scenę RPG Makera. Jeżeli ktoś byłby zainteresowany wsparciem, to więcej znajdziecie tutaj -> viewtopic.php?f=2&t=5758
18.06.2003-24.11.2003- Redaktor Naczelny Gildii RPGMaker PL (Zjednoczone strony Przystani, Temple of Elementals, Bractwa i Świątyni RPGMaker)
18.05.2020- do chwili obecnej- Redaktor RMteki
18.05.2020- do chwili obecnej- Redaktor RMteki