Strona 4 z 4

Re: Co teraz robicie w RM?

: 23 cze 2016, 20:54
autor: Charlie Vermin
Obrazek

Obrazek
Mechanika bardziej skomplikowana niż uciekanie przed generatorami: not even once.

Re: Co teraz robicie w RM?

: 30 cze 2016, 19:24
autor: GameBoy
Obrazek
Można narzekać na VX Ace ile wlezie, ale jego skrypty RGSS są napisane w bardzo elegancki sposób i ich edycja szybko i prosto daje ładne efekty.
Jest to zmodyfikowany standardowy title. Tytuł to obrazek (Title1), do tego dopisałem jedną prostą metodę zmieniającą grafikę ramki (Title2) z opcjami w zależności od indeksu kursora standardowego okienka z nową grą etc. (ustawiłem szerokość tej ramki na 0 pikseli i po prostu się nie wyświetla, ale nadal działa).

Re: Co teraz robicie w RM?

: 01 lip 2016, 01:21
autor: Amelanduil
GameBoy pisze:Można narzekać na VX Ace ile wlezie, ale jego skrypty RGSS są napisane w bardzo elegancki sposób i ich edycja szybko i prosto daje ładne efekty.
Jest to zmodyfikowany standardowy title. Tytuł to obrazek (Title1), do tego dopisałem jedną prostą metodę zmieniającą grafikę ramki (Title2) z opcjami w zależności od indeksu kursora standardowego okienka z nową grą etc. (ustawiłem szerokość tej ramki na 0 pikseli i po prostu się nie wyświetla, ale nadal działa).

Czekam na " The :( "
Aż mi się przypomniało, że kiedyś tam do jakiegoš pobocznego projektu zrobiłem menu główne w całości na zdarzeniach... Ace jest naprawdę spoko, jeżeli chodzi o takie rzeczy :P

Re: Co teraz robicie w RM?

: 11 sie 2016, 12:15
autor: Rave
Charlie Vermin pisze:Nigdy nie lekceważ skunksa.
Obrazek
Może poprawię jeszcze strefę wizualną (np. mniejszą pauzę), ale mechanika już jest i działa!

Drzewa to eventy, tak?


Ja tam trochę dłubię przy DragonTale, ale z powodu tego że na głowie mam większy projekt (platformer 3d w Unity, link macie w podpisie) idzie to bardzo wolno. Może w sobotę pogrzebię o ile nie zgubię się w No Man's Sky ;) :lol:

Re: Co teraz robicie w RM?

: 04 gru 2016, 15:34
autor: Charlie Vermin
Wiele rzeczy zajmuje moją uwagę, ale nie przestaję pracować nad projektami w RMie. Nawet jeśli produkcja przeciąga się absurdalnie długo.
Obrazek

Re: Co teraz robicie w RM?

: 31 gru 2016, 21:30
autor: Charlie Vermin
Obrazek Obrazek
Ta gra jest na tyle prosta że spodziewam się ją skończyć, a jednocześnie zdecydowanie bardziej rozbudowana niż Proper, Politikula czy F<o>resight. Podstawą rozgrywki jest uciekanie przed krawędzią ekranu a poziomy/fragmenty korytarza są losowo wybierane z większej puli. Chociaż zręczność jest tu istotna, postarałem się żeby rozgrywka nie była całkiem bezmyślna, a przeszkody pozostawały różnorodne. Już od początku można napotkać bonusy spowalniające i przyspieszające. Szkodliwość tego pierwszego jest oczywista, za to zebranie zbyt dużej ilości tych drugich doprowadzi do utraty kontroli nad postacią (dla przykładu, fragment na drugim screenie trzeba ukończyć strategicznie odbijając się od mebli żeby łatwiej wcelować w drabiny).

Re: Co teraz robicie w RM?

: 02 sty 2017, 16:53
autor: Stanior
Cześć :)

Obecnie w RM nasz zespół Gildia RPG Maker 2017 będzie przygotowywał m.in. grę promującą polską Scenę RPG Makera. Jeżeli ktoś byłby zainteresowany wsparciem, to więcej znajdziecie tutaj -> viewtopic.php?f=2&t=5758