Co ty chcesz, Opactwo było fajne :D.Dodałbym jeszcze tworzenie nowych stron o RM-ie, które przeważnie istnieją max kilka miesięcy.
Stereotypy typowego makerowicza/scenowicza
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
- matikun
- Posty: 185
- Rejestracja: 26 maja 2011, 21:35
- Lokalizacja: Area 11
Re: Stereotypy typowego makerowicza/scenowicza
Tak mnie bawi ten dysk z projektem, chyba dlatego, że miałem podobną sytuację kilka lat temu ;D.
Pracuję nad:
Story of Dracula (akcja/komedia) - data premiery: 2016
Mechanika: 90% ||||||||||
Scenariusz: 100% ||||||||||
Mapy: 50% ||||||||||
Story of Dracula (akcja/komedia) - data premiery: 2016
Mechanika: 90% ||||||||||
Scenariusz: 100% ||||||||||
Mapy: 50% ||||||||||
- Herion10
- Posty: 84
- Rejestracja: 18 maja 2013, 20:19
- Lokalizacja: Terdania
Re: Stereotypy typowego makerowicza/scenowicza
To wszystko tak bardzo mnie opisuje, tylko jeszcze bym dodał:Amelanduil pisze:-Uważa, że jego wersja mejkera jest bardziej mejkerowsza od twojej
-Chce, żeby jego gra była HIPERREALISTYCZNA
-Woli zachodnie RPG, z Gothiciem i Wiedźminem na czele
-Nie kończy swoich gier
-W trakcie tworzenia gry wszystkie pliki mu się usuwają i odchodzi z RM'a.
Miałem to wiele razy. True story. Nie raz mi się jakiś plik gry zniszczył. Teraz tworzę kopię zapasowe na wszystkich dyskach jednocześnie.
Daj wiarę w siebie innym, a oni osiągną coś wielkiego.
Hengort - wojna demonów (0.2%)
Hengort - starożytne katakumby (0.001%)
Hengort - wojna demonów (0.2%)
Hengort - starożytne katakumby (0.001%)
- Charlie Vermin
- Posty: 119
- Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
- Kontakt:
Re: Stereotypy typowego makerowicza/scenowicza
Nie wiem jak inni, ale ja na tyle się przyzwyczaiłem do rutynowych działań w RM2k3 że przy niektórych okazjach naciskam OK zanim Windows zdąży narysować nowe okno.
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
- Sefiro
- Posty: 93
- Rejestracja: 20 wrz 2014, 14:22
- Kontakt:
Re: Stereotypy typowego makerowicza/scenowicza
- Planuje wydawać swoją grę w epizodach ,a potem porzuca ją po 1szym odcinku...
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: Stereotypy typowego makerowicza/scenowicza
Heh, LasTTurn to wyjątek, a nie reguła.Sefiro pisze:- Planuje wydawać swoją grę w epizodach ,a potem porzuca ją po 1szym odcinku...
- HGS
- Posty: 260
- Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
- Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
- Kontakt:
Re: Stereotypy typowego makerowicza/scenowicza
Typowy makerowicz:
Ma co najmniej 1 projekt
Pracuje na RTP
Większość jego gier to gnioty xD
Ceniony makerowicz:
Ma co najmniej 1 skończony projekt
Pracuje co najmniej na zmodyfikowanym RTP
Ma co najmniej jeden dobry tytuł na koncie, lub projekt w fazie prototypu, który zapowiada się dobrze
Mistrz makerowiczów:
Ma co najmniej 3 projekty
Pracował na co najmniej dwóch różnych makerach
Ma własne zasoby
75% jego projektów jest dobrych
Maniak makerowiczów
Ma cały wachlarz gier RM
Zna wszystkie makery od podszewski
Ma własne zasoby
Ma własne studio i ludzi do pomocy
70% jego gier to gnioty, ale i tak hajs się zgadza, bo robi je wyłącznie komercyjnie ^_^
Ma co najmniej 1 projekt
Pracuje na RTP
Większość jego gier to gnioty xD
Ceniony makerowicz:
Ma co najmniej 1 skończony projekt
Pracuje co najmniej na zmodyfikowanym RTP
Ma co najmniej jeden dobry tytuł na koncie, lub projekt w fazie prototypu, który zapowiada się dobrze
Mistrz makerowiczów:
Ma co najmniej 3 projekty
Pracował na co najmniej dwóch różnych makerach
Ma własne zasoby
75% jego projektów jest dobrych
Maniak makerowiczów
Ma cały wachlarz gier RM
Zna wszystkie makery od podszewski
Ma własne zasoby
Ma własne studio i ludzi do pomocy
70% jego gier to gnioty, ale i tak hajs się zgadza, bo robi je wyłącznie komercyjnie ^_^
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre!
Re: Stereotypy typowego makerowicza/scenowicza
Mam 1 projekt.HGS pisze:Typowy makerowicz:
Ma co najmniej 1 projekt
Pracuje na RTP
Większość jego gier to gnioty xD
Pracuję na zmodyfikowanym RTP (własne utwory muzyczne)
Moje demo nie jest zacne xD
Warto wiedzieć, że jestem typowym makerowiczem.
Widzę, że muszę w końcu wydać tą grę w pełnej wersji, bo to wstyd, że tego nie zrobiłem, a udzielam się na tym forum :>
- PInroz
- Posty: 917
- Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
- Kontakt:
Re: Stereotypy typowego makerowicza/scenowicza
Ty przynajmniej coś wydałeś, ja ciągle męczę się z moim projektem, bo przyczepiłem się że stworzę autorskie zasoby, mechanikę na zdarzeniach i duży realny świat. Ja mam dopiero powody do wstyduEnterVPL pisze:Widzę, że muszę w końcu wydać tą grę w pełnej wersji, bo to wstyd, że tego nie zrobiłem, a udzielam się na tym forum :>
Skoro nie jestem nawet typowym makerowiczem, to kim ja jestem
Nie mogę latać, bo stałem się kaleką
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Stereotypy typowego makerowicza/scenowicza
Nie jesteś, pamiętaj o temacie. :)EnterVPL pisze: Warto wiedzieć, że jestem typowym makerowiczem. :lol:
Stereotypy zazwyczaj rozmijają się z rzeczywistością, a posługują się zazwyczaj ludzie bez głębszej wiedzy, tak było od zawsze. Przypomina mi się np. rok 2003 i pojazd po RTP osób określanych bardzo dobitnym hasłem z tamtego okresu, którzy dopiero cośtam liznęli, ale już uważali się za guru, czy czasy Rmxp.pl i mnóstwo pierwszych produkcji z tamtego okresu. Nie ma na to wzoru, jednak od zawsze każdy rozsądny autor wie, że wszystko to kwestia wykorzystania materiałów, nie mówiąc już o takich rzeczach jak pomysły i grywalność. Jeśli komuś coś się przejadło, zagląda Ci do ilości projektów, albo uważa twój projekt za gniot i musi to wszystko wykrzyczeć innym w temacie, to teraz internet ma na to całkiem nowe określenia. :}
Poza tym chyba zgadzam się z tym, co napisał Adrapnikram, dziś trudno w ogóle mówić o stereotypie i jakimś ogólnym obrazie twórcy RM, jest nas trochę za mało. No i -
Przy czym - nigdy nie powiedziałbym, że wpisywać się w tę grupę to coś złego. :]Adrapnikram pisze:- Chociaż raz w życiu spalił mu się dysk z projektem
- Wie, że powinien zaplanować tworzenie, ale who cares
- Czeka niecierpliwie na każdy komentarz w temacie z jego grą, zamiast tworzyć
- Tworzy zapowiedzi, zamiast skończy pół godziny gry
- Ma więcej aktywnych projektów niż ukończonych
- Woli czytać "Stereotypy typowego makerowicza/scenowicza" niż tworzyć gry
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Kryzz333
- Posty: 820
- Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Re: Stereotypy typowego makerowicza/scenowicza
Skoro temat został odświeżony, napiszę o pewnej zależności którą "odkryłem" jakiś czas temu.
W jednym filmiku na YT omawiano charaktery postaci w grach w oparciu o system określania osobowości MBTI
system: https://pl.wikipedia.org/wiki/MBTI
ja sam mam typ osobowości INTJ, a użytkownicy w komentarzach chwalili się swoimi typami i wyszło że bardzo ludzi zainteresowanych tworzeniem gier miało cechy typu "I" (introwertyzm) i "N" (intuicja), szczególnie to "N" było powszechne
Czy jest możliwe że mejkerowcy mają podobną osobowość?
https://www.16personalities.com/pl/darm ... osobowosci
tutaj darmowy test, są jeszcze inne na internecie (i przynajmniej dla mnie dawały taki sam wynik)
W jednym filmiku na YT omawiano charaktery postaci w grach w oparciu o system określania osobowości MBTI
system: https://pl.wikipedia.org/wiki/MBTI
ja sam mam typ osobowości INTJ, a użytkownicy w komentarzach chwalili się swoimi typami i wyszło że bardzo ludzi zainteresowanych tworzeniem gier miało cechy typu "I" (introwertyzm) i "N" (intuicja), szczególnie to "N" było powszechne
Czy jest możliwe że mejkerowcy mają podobną osobowość?
https://www.16personalities.com/pl/darm ... osobowosci
tutaj darmowy test, są jeszcze inne na internecie (i przynajmniej dla mnie dawały taki sam wynik)
- Revlis
- Posty: 151
- Rejestracja: 13 wrz 2016, 22:59
- Lokalizacja: Kraina RM
Re: Stereotypy typowego makerowicza/scenowicza
Mi wyszło INFP. Ciekawostka jest taka, że zrobiłem ten test przed przeczytaniem twojego
komentarza i faktycznie, początek [IN] się zgadza. Myślę, że tutaj jakieś 70% otrzyma podobne wyniki.
Z tym spaleniem dysku to w 100% prawda.
komentarza i faktycznie, początek [IN] się zgadza. Myślę, że tutaj jakieś 70% otrzyma podobne wyniki.
Z tym spaleniem dysku to w 100% prawda.
- Fear
- Posty: 850
- Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
- Lokalizacja: Białystok
Re: Stereotypy typowego makerowicza/scenowicza
Typowy makerowiec najpierw wysyła grę na forum, potem patchuje i wysyła 5 poprawionych wersji, co drugi dzień hue hue.
- Kryzz333
- Posty: 820
- Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Re: Stereotypy typowego makerowicza/scenowicza
Spoiler:
- Kitabake
- Posty: 367
- Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Stereotypy typowego makerowicza/scenowicza
“PROTAGONISTA”(ENFJ-A)
Mogę zostać głównym bohaterem gry :p... już nim jestem :D
Kiedyś robiłem ten test i wyszedł mi “PRZEDSIĘBIORCA”. No ale trochę się zmieniłem od tamtej pory.
Tak swoją drogą to typowy rm-owiec powinien mieć otwarte co najmniej 2 projekty w fazie tworzenia :D
Mogę zostać głównym bohaterem gry :p... już nim jestem :D
Kiedyś robiłem ten test i wyszedł mi “PRZEDSIĘBIORCA”. No ale trochę się zmieniłem od tamtej pory.
Tak swoją drogą to typowy rm-owiec powinien mieć otwarte co najmniej 2 projekty w fazie tworzenia :D
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"