Ten zestaw screenów był pod jakąś fabułę ?
Czy to jest mockup ?
Asgaroth
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: Asgaroth
Przepraszam za odświeżenie, ale mógłby ktoś zaktualizować downloady, gdyż te co są wygasły.
A może ma ktoś jeszcze intro asgarotha, wiem niby da się do niego dostać przez rm i ustawić tam start drużyny, ale jak pamiętam to nie było w tym projekcie grafiki jednaj animacji i ciągle z gry wywalało, a ta animacja była zbyt często pokazywana aby móc ją do końca usunąć z zdarzeń.
A może ma ktoś jeszcze intro asgarotha, wiem niby da się do niego dostać przez rm i ustawić tam start drużyny, ale jak pamiętam to nie było w tym projekcie grafiki jednaj animacji i ciągle z gry wywalało, a ta animacja była zbyt często pokazywana aby móc ją do końca usunąć z zdarzeń.
- kvachu
- Posty: 765
- Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46
Re: Asgaroth
Autostart ustawiony na jaskini, nie na intrze.
http://heavenly-earnings.com/inne/Asgaroth_.rar
Z intrem jest tak jak mówisz, wysypuje się dość szybko.
http://heavenly-earnings.com/inne/Asgaroth_.rar
Z intrem jest tak jak mówisz, wysypuje się dość szybko.
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: Asgaroth
Dzięki, ale widzę, że jednak coś jeszcze porobiłeś. Wnętrza w Neli, scenka (niedokończona) w lesie, mapa świata i jeden błąd w jaskini (gdy się z niej wyjdzie wcześniej, niż zostanie objaśniony zapis gry). A tak przy okazji to mapa świata nie pasuje, trzeba by było zripować tą z ToP, ale to i tak nie ważne, bo porzuciłeś projekt, ale może kiedyś będzie trzeba zripować tak dla innych.
A tak przy okazji udało mi się obejrzeć intro (długie coś około pół godziny), ustawiłem liczbę animacji na 5000, dałem w odpowiednim miejscu start i na jednej mapie (wieża poziom1) ustawiłem jedno zdarzenie na auto start.
A tak przy okazji udało mi się obejrzeć intro (długie coś około pół godziny), ustawiłem liczbę animacji na 5000, dałem w odpowiednim miejscu start i na jednej mapie (wieża poziom1) ustawiłem jedno zdarzenie na auto start.