War Wander

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Yoshu
Posty: 61
Rejestracja: 22 kwie 2006, 19:26

Post autor: Yoshu »

az odpowiem ;O.

Gra prezentuje się niesamowicie, nie moge się doczekać aż wyjdzie chociaż demo ^^. Naprawdę... mapki też nie wyglądają tak źle, jeszcze jak mówisz że to dopracujesz to omg >XD ! KUPUJE TO ^_^V !
CyFer
Posty: 10
Rejestracja: 27 lis 2006, 16:19

Post autor: CyFer »

No dobra, kamyczkowa regularna droga została zastąpiona inną kamyczkową drogą. Niewiem czy o to chodziło ale spójrzcie:

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Post autor: Jazzwhisky »

CyFer, blagam, nie rob tylko z tego tematu-tasiemca......
Mysle, ze nie zadowoliles wiekszosci, jest lepiej, ale nadal zbyt 'regularnie' :P

P.S. Jeszcze taka mala uwaga, mowiles, ze pracowales w tajemnicy, podczas gdy temat gry jest znany conajmniej od sierpnia, mowiles, ze demko mialo wyjsc 15 listopada, tymczasem jesli dobrze rozumiem jeszcze nawet nie poustawiales zdarzen (imo 75-90% pracy, ale to szczegol)... Jak to jest? ^^"
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
CyFer
Posty: 10
Rejestracja: 27 lis 2006, 16:19

Post autor: CyFer »

Hehe ale się namieszało^^ Sam się już myle.
Pracowałem w tajemnicy przez dosyć długo. Kilka tygodni przed ogłoszeniem, że Islandia upadła i kilka po :P Potem projekt został ogłoszony na TiTku. Wczoraj go ogłosiłem tutaj. Ale kiedy pracowałem to chyba niema znaczenia.

Ano co do 15 listopada, to owszem miało wtedy wyjść. Zdarzenia na większości mapach już są. Mają dialogi itp... tylko trochę lipne. Na początku listopada akurat tak sobie rozłożyłem plan tworzenia, że akurat będzie połowa listopada do wydania dema. Tyle, że niewziąłem pod uwagę tego, że a nóż niebędę miał weny twórczej do tworzenia :P (czasem zdarzy się zawiecha i wtedy nie tworzę, bo tworzenie na siłę się źle skończy...) No i przez dwa tygodnie jakoś się "zawiesiłem" i plany projektu powstawały tylko w głowie. No ale teraz dopóki mam zapał to tworze tworze i tworze :P

Jak skończe te wszystkie mapy, to zajmę się dialogami i z chęcią przyjmę pomoc od SV^^ (jeżeli nadal będzie chciał chętnie pomóc).

Oka teraz będę pisał rzedziej posty by temat się nie zrobil chatem. Efekty pracy pokaże jak zrobie więcej i wtedy się pomyśli o dalszej "regularności".
Obrazek
Awatar użytkownika
kvachu
Posty: 765
Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46

Post autor: kvachu »

no ja uwazam ze troce za duzo slodzicie temu projektowi(nawet jezeli naprawde jest dobry) potem tworca popadnie w zadume i bedzie, elo lans tylko scrennami(oaza, rmxp.pl)

a ty cyfar lepiej sie nie sugeruj kazdym wytknietym "bledem" w mapingu, bo bedziesz je poprawial do konca zycia i nic z tego nie bedzie, powinienes robic swoje, no chyba ze cos juz jest naparwde zle zrobione i nielogiczne
ja tez widze pare rzeczy ktore bym ci sugerowal zmienic ale se jzu daruje

no i co do mapingu to naprawde nie jest zle(oj chcialbym cos ci wytknac ale wtedy bym zaprzeczyl wlasne slowa ktore napisalem wyzej XD), no jak zrobisz te wszystkie ajerki to bedzie naprawde elo(nigdy nie wierze w projekty gdzie jest tak tyle naraz skryptow powyliczanych, czesto jest ze autor przecenia swoje mozliwosci i checi), fabuly nie czytalem(nigdy nie czytam)

pozdro

KVACHU ADMIN FORUM
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Post autor: Jazzwhisky »

Kvachu pisze: a ty cyfar lepiej sie nie sugeruj kazdym wytknietym "bledem" w mapingu, bo bedziesz je poprawial do konca zycia i nic z tego nie bedzie, powinienes robic swoje, no chyba ze cos juz jest naparwde zle zrobione i nielogiczne
Podpisuje sie obiema recami, jeden z powodow powstawania tych tematow-tasiemcow, to wlasnie bezsensowna dyskusja nt. kazdego pierdzielonego screena. Nie powiem, tak jak wspominal Kvachu, zdarza mi sie samemu cus takiego sprowokowac, ale zazwyczaj przez nieuwage (potem sie wale palcem w czolo)...

Anyway, dzieki CyFer za ostatni post, fajnie wszystko wyjasnia, prawidlowe podejscie do sprawy, no ja sie tez nagadalem, keep up the good work, poki co bez odbioru, cya.
Kvachu pisze:KVACHU ADMIN FORUM
klasyka =DDDD
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Post autor: Mertruve »

dopiero teraz zauważyłem, że to dziwnie wygląda
I ty się dziwisz, że czepiam się map? ;> Anyway keep up da gód łork i w ogóle orzeszki XD
KVACHU ADMIN FORUM
Kwazo :P
CyFer
Posty: 10
Rejestracja: 27 lis 2006, 16:19

Post autor: CyFer »

A napiszę jakąś wiadomość, bo dostałem maila bym coś napisał :P

Od ostatniego postu trochę minęło, ponieważ bardziej postuję na TiTku, ale nieco informacji można dać.

W mapach dużego postępu niestety nie ma. Przez ferię dużo pracowałem nad projektem, ale od strony fabuły (spisuje całą w notatniku, trzeba przyznać, że to bardzo ułatwia pracę) oraz od strony skryptowej. Jestem w trakcie robienia animacji do CBSa. Skończyłem już wszystkie animacje magii, technik pojedyńczych i zostały mi do zrobienia animacje technik dualnych. Ostatnio skończyły mi się ferie, więc rzadko co siedzę na kompie, bo do 15 jestem w szkole, obiad, lekcje, odpoczynek, spotkania ze znajomymi itp, więc prace czasami stają w miejscu. Co nie znaczy, że projekt nie powstaje.

Screenów narazie nie dam, ponieważ jak mówiłem wyżej to za dużo nie zrobiłem. Zmieniłem mapy lasu, te liście od drzew teraz są takie bardziej "normalne" (tylko jedna warstwa liści), więcej roślinności i więcej pagórków itp...

Wspomniałem wyżej o cbsie, więc może napiszę to i owo.
- W drużynie może być trzech bohaterów. (Zapewne zapytacie dlaczego nie czterech jak standardowo... Otóż tylu przewiduje fabuła)
- Gracz może ustawiać kolejność drużyny w dowolny sposób.
- Każda postać ma statystyki (zręczność, siła, witalność, inteligencja), które gracz rozdaje wedle własnego uznania. Każda statystyka ma max. 10 pkt statystyk. Gracz rozdaje 24 punkty statystyk, ponieważ każda postać ma na początku wydany automatycznie jeden punkt (czyli w sumie 25, maksymalny poziom postaci to też 25). Trochę namieszane ale może zrozumiecie o co chodzi.
- Występują techniki pojedyncze i dualne.
- W walce występuje pasek ATB pokazujący "szybkość ładowania postaci" do ataku. Na szybkość ma wpływ zręczność, oraz ustawienie drużyny.
- Magia występuje pod postacią magicznych zwojów oraz jako umiejętność (magowie oraz ci, którzy nauczyli się magii. W WW mag nie jest klasą tylko rasą^^ Ale o tym niżej...)
- Występują w grze elementy broni (woda, ogien itp...)
Mógłbym jeszcze opisać parę rzeczy ale właściwie to nawet nie pamiętam wszystkiego^^

Większość cbsa jest już zrobiona, zrobię animacje dualnych technik jak będę miał czas i wenę twórczą i potem się to powkleja tylko do zdarzeń a to już rzadna sztuka...

Jak macie jakieś pytania to pytać śmiało, ale nie oczekujcie, że szybko odpowiem, ponieważ rzadko ostatnio fora przeglądam.
Obrazek
Awatar użytkownika
seba93pl
Posty: 16
Rejestracja: 22 wrz 2007, 08:24

Post autor: seba93pl »

Odświerze trochę temat widzę ze było to pisane w 06 i mam nadzieję ze tą grę ktoś skończył bo mi sie opis podobał (screanow nie widac) może wie ktos skąd sciągnąć
Awatar użytkownika
Super Vegeta
Posty: 847
Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Super Vegeta »

Ku**a, Seba, autor założył ten topic, więc gdyby grę ukończył, najprawdopodobniej by tu o tym napisał. Plz, nie nekropostuj.
Awatar użytkownika
seba93pl
Posty: 16
Rejestracja: 22 wrz 2007, 08:24

Post autor: seba93pl »

Ale widzisz ile on ma postów ??? poprostu zapomniał o tym forum i niepowiedział ze gra została wydana dlatego sie pytam bo moze zna ktos jego strone albo kontakt ma znim nie??
ODPOWIEDZ