Cres : Amulet Elfa
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
-
- Posty: 196
- Rejestracja: 18 sty 2008, 20:40
Re: Cres : Amulet Elfa
Zapowiada się kawał przyjemnej lekkiej rozrywki przy niezłej oprawie. Czekam z otwartymi ramionami.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Squall
- Posty: 27
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:07
Re: Cres : Amulet Elfa
Miałem edytować temat i napisać coś o fabule Ale ostatnio nie mam czasu, postaram się zrobić to jak najszybciej.
Ogólnie to znalazłem trochę czasu na zmontowanie nowego filmiku :arrow:http://www.youtube.com/watch?v=lg1wl8pXE90 Zapraszam
Teraz jeśli będę miał wolną chwilę to napiszę coś o fabule itp.
Pozdrawiam
Ogólnie to znalazłem trochę czasu na zmontowanie nowego filmiku :arrow:http://www.youtube.com/watch?v=lg1wl8pXE90 Zapraszam
Teraz jeśli będę miał wolną chwilę to napiszę coś o fabule itp.
Pozdrawiam
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 31 paź 2009, 11:00
Re: Cres : Amulet Elfa
Jeżeli chodzi o mapki wnętrz to rewelacja, można by wręcz myśleć, że były robione na RMXP, ale niestety to VX, czemu niestety, a no dla tego, że ta wersja RPG makera mnie nie pociąga... conajmniej spieprzyli tego makera mówiąc wprost... co nie znaczy, że wypowiadam się negatywnie o tym projekcie, po screenach wygląda dość interesująco, mam nadzieję, że demko ujrzę szybko, bo widać, że mimo trudności jakie tworzy wersja VX to jednak dobrze ogarniasz mapping, a zwłaszcza wnętrz, no nic pozostało mi życzyć tylko samych sukcesów ;]
Apokalipsa:
Mapy: 75/1500-2400
Skrypty: 60%
NCP: 0.01%
Ogólny postęp: 4%
Mapy: 75/1500-2400
Skrypty: 60%
NCP: 0.01%
Ogólny postęp: 4%
- Squall
- Posty: 27
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:07
Re: Cres : Amulet Elfa
Witam!
Trochę edytowałem opis gry tzn. Napisałem co nieco o fabułe ale tylko tyle miałem czasu a teraz już mi się oczy kleją i pewnie narobiłem byków ale nie chce mi się już edytować Myślę że jutro już wszystko dokończę i dodam kilka nowych fotek bo w sumie dużo się zmieniło
Pozdrawiam (sry Za błędy)
Edit:
Witam! mała edycja tematu. Obecnie projekt przechodzi mały kryzys...ale myślę że wszystko będzie dobrze, miałem wcześniej wrzucić kilka nowych fotek ale dodałem nową lokację i tak jakoś wyszło, wcześniej na początku gry była tylko wioska i kopalnia, teraz dodałem farmę na której będzie można wykonać kilka questów i coś odkryć. Jeszcze jedno bo jakoś umkło mi to uwadze, nie wiem jak Nie pokazałem jak wygląda obecne menu tzn. ekwipunek, okno sklepu itp.
Screeny Farmy:
1.
2.
Tylko dwie bo farma jest ciągle w budowie, ogólnie to dużo się zmieniło od filmików a jeszcze bardziej od screenów w pierwszym poście
Menu Sklepowe:
1.
Menu Bohatera:
1.
2.
Kopalnia: (Może wydawać się ciemno ale inaczej wygląda to w grze niż na screenach)
1.
2.
Mniej więcej tak to wygląda na chwilę obecną
Komentarze mile widziane!
Pozdrawiam!
Trochę edytowałem opis gry tzn. Napisałem co nieco o fabułe ale tylko tyle miałem czasu a teraz już mi się oczy kleją i pewnie narobiłem byków ale nie chce mi się już edytować Myślę że jutro już wszystko dokończę i dodam kilka nowych fotek bo w sumie dużo się zmieniło
Pozdrawiam (sry Za błędy)
Edit:
Witam! mała edycja tematu. Obecnie projekt przechodzi mały kryzys...ale myślę że wszystko będzie dobrze, miałem wcześniej wrzucić kilka nowych fotek ale dodałem nową lokację i tak jakoś wyszło, wcześniej na początku gry była tylko wioska i kopalnia, teraz dodałem farmę na której będzie można wykonać kilka questów i coś odkryć. Jeszcze jedno bo jakoś umkło mi to uwadze, nie wiem jak Nie pokazałem jak wygląda obecne menu tzn. ekwipunek, okno sklepu itp.
Screeny Farmy:
1.
2.
Tylko dwie bo farma jest ciągle w budowie, ogólnie to dużo się zmieniło od filmików a jeszcze bardziej od screenów w pierwszym poście
Menu Sklepowe:
1.
Menu Bohatera:
1.
2.
Kopalnia: (Może wydawać się ciemno ale inaczej wygląda to w grze niż na screenach)
1.
2.
Mniej więcej tak to wygląda na chwilę obecną
Komentarze mile widziane!
Pozdrawiam!
- Fear
- Posty: 850
- Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
- Lokalizacja: Białystok
Re: Cres : Amulet Elfa
Fajnie się prezentuje. Kopalnia faktycznie ciemna... Menu bohatera za to bardzo ładne jak dla mnie. Tylko dziwią paski przy statystykach : Atak, Obrona, Wola, Zwinność, no bo wartości wahają się w przedziale 12-25, a paski nie różnią się niczym ;p
Ogólnie pozytyw :)
Ogólnie pozytyw :)
- Enyafan
- Posty: 122
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:21
Re: Cres : Amulet Elfa
Screeny wyglądają dość ładnie, ale nie wiem, na ile w tym Twoja zasługa, a na ile jest to osiągnięte dzięki wersji programu, bo nie mam pojęcia, jak wygląda tam "rtpowa" gierka. Nie masz problemów z wykorzystaniem przestrzeni i mapy nie są puste, jednak do czegoś muszę się przyczepić - mianowicie do tych wydeptanych ścieżek, które są wydeptane również pod płotami i budynkami, dość to według mnie kłuje w oczy. Druga sprawa to kanciastość różnych rodzajów podłoża, ale pewnie przy tym chipsecie dużo nie da się poprawić.
- Kalashnikov
- Posty: 1381
- Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
- Lokalizacja: Edynburg / Opole
Re: Cres : Amulet Elfa
Tak niestety wyglądają chipsety (przynajmniej te podstawowe) w RM VX.Enyafan pisze:Screeny wyglądają dość ładnie, ale nie wiem, na ile w tym Twoja zasługa, a na ile jest to osiągnięte dzięki wersji programu, bo nie mam pojęcia, jak wygląda tam "rtpowa" gierka. Nie masz problemów z wykorzystaniem przestrzeni i mapy nie są puste, jednak do czegoś muszę się przyczepić - mianowicie do tych wydeptanych ścieżek, które są wydeptane również pod płotami i budynkami, dość to według mnie kłuje w oczy. Druga sprawa to kanciastość różnych rodzajów podłoża, ale pewnie przy tym chipsecie dużo nie da się poprawić.
Co do tego, czy menu i inne rzeczy są RTPowe - po co Ci to wiedzieć? Najważniejsze, żeby przyjemnie się grało i było funkcjonalne.
- Enyafan
- Posty: 122
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:21
Re: Cres : Amulet Elfa
No mimo wszystko warto wiedzieć, bo zabawna byłaby sytuacja, gdyby wszyscy rozpływali się nad ślicznymi grafikami bohaterów i oryginalnym menu, a potem się okazuje, że to RTP... ;)
Nie twierdzę, że mi to przeszkadza, ale chyba warto wiedzieć, czy za coś powinno się chwalić autora, czy twórców programu.
Swoją drogą przydałaby się jakaś krótka lista głównych atrakcji czy skryptów w grze. Obiło mi się chyba o oczy, że walka jest niestandardowa?
Nie twierdzę, że mi to przeszkadza, ale chyba warto wiedzieć, czy za coś powinno się chwalić autora, czy twórców programu.
Swoją drogą przydałaby się jakaś krótka lista głównych atrakcji czy skryptów w grze. Obiło mi się chyba o oczy, że walka jest niestandardowa?
- Squall
- Posty: 27
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:07
Re: Cres : Amulet Elfa
Tu masz rację ale to już zostało poprawione Widać na screenie (dla odmiany nocą)Enyafan pisze:jednak do czegoś muszę się przyczepić - mianowicie do tych wydeptanych ścieżek, które są wydeptane również pod płotami i budynkami, dość to według mnie kłuje woczy.
1.
2.
Walka - SideviewNo mimo wszystko warto wiedzieć, bo zabawna byłaby sytuacja, gdyby wszyscy rozpływali się nad ślicznymi grafikami bohaterów i oryginalnym menu, a potem się okazuje, że to RTP... ;)
Nie twierdzę, że mi to przeszkadza, ale chyba warto wiedzieć, czy za coś powinno się chwalić autora, czy twórców programu.
Swoją drogą przydałaby się jakaś krótka lista głównych atrakcji czy skryptów w grze. Obiło mi się chyba o oczy, że walka jest niestandardowa?
Zasoby w grze nie są moje i są to RTP...niektóre lekko będę modyfikował Listę skryptów uzupełnię później
Screen z walki (przykładowy)
1.
Pozdrawiam
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 24 lis 2009, 22:51
Re: Cres : Amulet Elfa
te cieniowane okienka obok napisu Cres to jakieś keybindy? Oby tak :P fajnie wygląda wszystko (oprócz battlebacku)
- Enyafan
- Posty: 122
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:21
Re: Cres : Amulet Elfa
Battlebackground właśnie moim zdaniem śliczny, tylko ta "farba oliwna" trochę nie pasuje do charsetów... no, ale podejrzewam że tak ma być. Uwielbiam side-view. A wrzuciłbyś, o ile to możliwe, screen z walki z większą ilością postaci w drużynie i np. jakąś animacją? Ot, zachcianka... ^^
- Squall
- Posty: 27
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:07
Re: Cres : Amulet Elfa
Screen z walki tak jak napisałem jest przykładowy - farba oliwna? Tak troche nie pasuje ale to też ulegnie zmianie. Niedługo wrzucę ostatni trailer jaki powstanie z tego projektu będzie pokazane jak na chwilę obecną wygląda to wszystko, będzie pokazana walka i animacjeEnyafan pisze:Battlebackground właśnie moim zdaniem śliczny, tylko ta "farba oliwna" trochę nie pasuje do charsetów... no, ale podejrzewam że tak ma być. Uwielbiam side-view. A wrzuciłbyś, o ile to możliwe, screen z walki z większą ilością postaci w drużynie i np. jakąś animacją? Ot, zachcianka... ^^
- Klonoa
- Posty: 534
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
- Lokalizacja: Berlin
- Kontakt:
Re: Cres : Amulet Elfa
Coraz piękniej się zapowiada ta jakże "prosta" produkcja :)
Liczę tylko na to, że nie porzucisz swojego projektu z wymówką, że był format :D takie rzeczy to się na Pendriva zgrywa(Ja tak w każdym bądź razie robie ^^")
Ładnie wszystko. a VX mimo wszystko można jakoś dodać dodatkowe elementy dla terenu, ale i tak jest beatiful :D
Liczę tylko na to, że nie porzucisz swojego projektu z wymówką, że był format :D takie rzeczy to się na Pendriva zgrywa(Ja tak w każdym bądź razie robie ^^")
Ładnie wszystko. a VX mimo wszystko można jakoś dodać dodatkowe elementy dla terenu, ale i tak jest beatiful :D
Less Less Arte
- Squall
- Posty: 27
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:07
Re: Cres : Amulet Elfa
Nie...raczej wymówek nie będzie A i o dodatkowych elementach też myślałem Jutro wrzucę ostatni trailer projektu który moim zdaniem pokazuje więcej niż screeny. Enyafan będą animacje i walka z większą ilością postaci
A tak przy okazji Screen grobowca
Pozdrawiam
A tak przy okazji Screen grobowca
Pozdrawiam
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 24 lis 2009, 22:51
Re: Cres : Amulet Elfa
Kozacki screen kozacki styl rm vx nigdy bym nie podejrzewam że vx może tak schludnie wyglądać :)