[VX] Elementalis

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Inq

Golden Forki 2007 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1041
Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:20

Re: [VX] Elementalis

Post autor: Inq »

Nie wiem jak się przekłada na rtp na lalkowate postacie. Chyba, że obecnie to jakiś standard.
ZNISZCZONE Nowoczesne Miasto
Polecam także zaopatrzyć się we wszystkie gry z serii: Miasteczko Nowoczesne, wszystko tak zniszczone, że dosłownie nic nie ma.
Awatar użytkownika
Darkfault
Posty: 31
Rejestracja: 11 cze 2010, 15:23
Lokalizacja: Białystok

Re: [VX] Elementalis

Post autor: Darkfault »

Inq pisze:To jest rtp?
Grafika jest o niebo lepsza niż w xp - ludzki w końcu nie wyglądają jak lalki.
Tak, ludziki są z RTP [w większości]
Reszta to 1% RTP, 70% Mack's Tileset, 15% znajdźków na necie oraz 14% GIMP'a :p

A w XP ludziki miały nóżki cieniutkie jak patyczki ;|
Awatar użytkownika
michalw
Posty: 26
Rejestracja: 20 cze 2010, 13:38
Lokalizacja: Ruda Sląska

Re: [VX] Elementalis

Post autor: michalw »

Zbroja z kota, płasz z liści, buty z kokosa, drewniany kij hmm brzmi groźnie. Fabuła niezmiernie ciekawa mam nadzieje ze dalej bedzie równie intrygująco nie spartol tego , mapping piękny, wulkanem tez sie nie przejmuj mi sie podoba.
Awatar użytkownika
Rave

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 2)
Posty: 2041
Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'

Re: [VX] Elementalis

Post autor: Rave »

Jutro pójdę do sąsiadki sprawdzić, czy z kota naprawdę da się wykonać zbroję. A w grę chętnie bym zagrał, o ile nie będzie zaszyfrowana (na wine zaszyfrowane gry nie chcą mi w ogóle odpalać). Co do konwersji ew. midi do mp3, to sam sobie z tym poradzę, bo znalazłem fajny linuksowy konwerter, który z midów robi mp3 (tzn. ogg, ale to też maker obsługuje, więc nie ma znaczenia) o genialnej jakości.
Awatar użytkownika
Darkfault
Posty: 31
Rejestracja: 11 cze 2010, 15:23
Lokalizacja: Białystok

Re: [VX] Elementalis

Post autor: Darkfault »

Gra w wersji publicznej zostanie oczywiście wypuszczona jako zaszyfrowana - z doświadczenia wiem, że pierwszy trudniejszy quest czy zagadka i delikwent otwiera projekt w RM - a stąd już prościutka droga do najlepszych itemów itp 'żeby było trochę łatwiej'. ;|

Nie oznacza to, że będzie tylko taka - oczywiście, jeśli masz problemy z odpalaniem pod wine otrzymasz linka do niezaszyfrowanej wersji, tak jak i każdy kto poda mi racjonalny powód by takową wersję otrzymać [nie działa mi, chcę przejrzeć skrypty itp] :| W najgorszym wypadku podam dwa linki - do zaszyfrowanej wersji, dla normalnych graczy, oraz do niezaszyfrowanej, dla tych którym zaszyfrowane nie chodzą, oraz tych którzy bez edycji projektu nie potrafią przejść żadnej produkcji :)

Dzięki za komentarze, niech Pan Kot ma was w swojej opiece :|
Awatar użytkownika
Inq

Golden Forki 2007 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1041
Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:20

Re: [VX] Elementalis

Post autor: Inq »

Co do konwersji ew. midi do mp3, to sam sobie z tym poradzę, bo znalazłem fajny linuksowy konwerter, który z midów robi mp3 (tzn. ogg, ale to też maker obsługuje, więc nie ma znaczenia) o genialnej jakości.
Jaki w tym sens?

A co do szyfrowania - nie rozumiem po co.
Podajesz argument zupełnie przypadkowy nie będący żadnym uzasadnieniem. Gra jest po to, żeby się dobrze bawić - jeżeli ktoś dobrze bawi się dodając sobie najlepsze przedmioty to niech to robi.
ZNISZCZONE Nowoczesne Miasto
Polecam także zaopatrzyć się we wszystkie gry z serii: Miasteczko Nowoczesne, wszystko tak zniszczone, że dosłownie nic nie ma.
Awatar użytkownika
Secretman
Posty: 491
Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:12

Re: [VX] Elementalis

Post autor: Secretman »

Ciemny błąd pisze:Gra w wersji publicznej zostanie oczywiście wypuszczona jako zaszyfrowana - z doświadczenia wiem, że pierwszy trudniejszy quest czy zagadka i delikwent otwiera projekt w RM - a stąd już prościutka droga do najlepszych itemów itp 'żeby było trochę łatwiej'. ;|
To prawda, ale zauważ również plusy niezaszyfrowania. Na pewno będą osoby, które chciałyby stworzyć grę w VX i Elementalis będzie dla nich projektem-odniesieniem. Ktoś uruchomi się twój projekt i zobaczy jak poradziłeś sobie z mappingiem, skryptami, ogólnie jak to wygląda "od środka".
Majaczyć pisze:Co do konwersji ew. midi do mp3, to sam sobie z tym poradzę, bo znalazłem fajny linuksowy konwerter, który z midów robi mp3 (tzn. ogg, ale to też maker obsługuje, więc nie ma znaczenia) o genialnej jakości.
Nie rozumiem, co ma konwersja z midi do mp3 w temacie Elementalis. Zamiana na mp3 zwiększy tylko rozmiary projektu. Czyżby Linux nie obsługiwał midi?
Awatar użytkownika
Darkfault
Posty: 31
Rejestracja: 11 cze 2010, 15:23
Lokalizacja: Białystok

Re: [VX] Elementalis

Post autor: Darkfault »

Hmmm. Może i macie rację co do tego szyfrowania. W sumie czym ja się przejmuję - jak ktoś będzie oszukiwał, to nie mi zepsuje zabawę tylko sobie :)

Dajcie buzi ;|
Awatar użytkownika
Rave

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 2)
Posty: 2041
Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'

Re: [VX] Elementalis

Post autor: Rave »

Inq pisze:
Co do konwersji ew. midi do mp3, to sam sobie z tym poradzę, bo znalazłem fajny linuksowy konwerter, który z midów robi mp3 (tzn. ogg, ale to też maker obsługuje, więc nie ma znaczenia) o genialnej jakości.
Jaki w tym sens?
Taki, że w XP/vX nie działa MIDI, choćbym nie wiem co bym zrobił. Linux obsługuje MIDI, ale (jak na razie) udało mi się odpalić MIDI tylko w giercach na 2k3. Próbowałem tego samego sposobu z XP i nie działa. Co do konwersji z midi na mp3, to tak jak mówiłem - poradzę sobie z tym we własnym zakresie i nie trzeba wypuszczać specjalnie dla mnie wersji z mp3. O, przy okazji odpowiedziałem też na pytanie Secretmana ;-).

P.S.: Nie majczę.
Awatar użytkownika
Darkfault
Posty: 31
Rejestracja: 11 cze 2010, 15:23
Lokalizacja: Białystok

Re: [VX] Elementalis

Post autor: Darkfault »

Rave pisze:
Inq pisze:
Co do konwersji ew. midi do mp3, to sam sobie z tym poradzę, bo znalazłem fajny linuksowy konwerter, który z midów robi mp3 (tzn. ogg, ale to też maker obsługuje, więc nie ma znaczenia) o genialnej jakości.
Jaki w tym sens?
Taki, że w XP/vX nie działa MIDI, choćbym nie wiem co bym zrobił. Linux obsługuje MIDI, ale (jak na razie) udało mi się odpalić MIDI tylko w giercach na 2k3. Próbowałem tego samego sposobu z XP i nie działa. Co do konwersji z midi na mp3, to tak jak mówiłem - poradzę sobie z tym we własnym zakresie i nie trzeba wypuszczać specjalnie dla mnie wersji z mp3. O, przy okazji odpowiedziałem też na pytanie Secretmana ;-).

P.S.: Nie majczę.
Rave, majaczysz kangura :|
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [VX] Elementalis

Post autor: Rahim »

Projekt umarł w butach? Autor tematu dużo się wychwalał na chacie twierdzy co on nie zrobił więc chciał bym pograć w jakieś demko ._.
ODPOWIEDZ