[VX] Elementalis

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Darkfault
Posty: 31
Rejestracja: 11 cze 2010, 15:23
Lokalizacja: Białystok

[VX] Elementalis

Post autor: Darkfault »

Rpg Maker VX
&
Obrazek

Prizentz:

Obrazek


Elementalis będzie typowym jRPG - Magia, Elfy, Smoki blabla.. Sideview Battlesystem z całą gamą udziwnień [screen poniżej] i rozbudowaną... 'inteligencją' przeciwników. Minigierki, walki, exploracja itp. ;f

Bohater zajmuje się kryształami [w znaczeniu minerałów] - jest ich znawcą. Pracuje dla Danosa - właściciela ziemskiego, jubilera, bogacza i ogólnie grubej postaci. Pewnego dnia zawitałowywuje do kopalni Durina, by zbadać dziwny kryształ, który wykopano dzień wcześniej [Danos bardzo chce go mieć w swojej kolekcji, a i sam Durin liczy na niezły zarobek] Oczywiście jak to bywa, bohater mając chyba zły dzień 'niechcący' niszczy kryształ, z czego wynika cała seria kłopotów.
Tyle fabuły - reszta niech pozostanie tajemnicą [lubię tajemnice ;|] Powiem tyle, że z tego opisu mało co jest tak naprawdę tym, na co wyglada na pierwszy rzut oka.
Gdybym nie spisał sobie ogólnie fabuły to sam bym się w tym pogubił, smacznego. :)

Co do skryptów: większość menu została zmieniona [ekwipunek, status itp], walki odbywają się na Battle Engine Melody, zostało użytych wiele skryptów do minigierek [m.in. strzelanie do celu, planowany 'konkurs tańca' jak tylko ogarnę do końca skrypt na dance minigejma], title screen itp. Za dużo by wymieniać :)

Lokacja startowa [wypowiadana kwestia NIE jest częścią gry, ukazuje po prostu wygląd okienek dialogowych.]:
Obrazek

Ostateczna [tja..] wersja title:
Obrazek

Skrinik z battle [aby nauczyć się, lub rzucić jakiś czar, trzeba wklepać kombinację klawiszy w określonym czasie - im potężniejszy czar, tym bardziej skomplikowana kombinacja/mniej czasu. Zaklęć uczymy się z automagicznych książeczek-tutoriali.]:
Obrazek

Wygląd okna ekwipunku [przedstawione itemy mogą występować w grze, lub też nie - zostały umieszczone tylko dla testu.]:
Obrazek

Wejście do kopalni Durina - wersja pierwotna:
Obrazek

... I poprawiona:
Obrazek

Mapa świata. Drzewka przekolorowane z zimowych, brzegi głębokiej wody pocięte GIMP'ie, wulkan przekolorowany, żeby pasował pod góry [ale nadal mi się nie podoba :|]:
Obrazek

Stan produkcji:
Skrypty - 100%
Fabuła - 100%
Grafiki - 90%
Gra - 10% ;-)

Czyt. Będzie jak skończę.

Proszę o komentarze dot. mappingu, grafiki itp - chcę wiedzieć co powinienem zmienić, co usunąć, a co dodać.

@down:
Fabuła jest dosyć zakręcona, więc nie będę zbyt wiele zdradzał :) Tyle co dodałem powinno wystarczeć.
Ostatnio zmieniony 14 cze 2010, 14:52 przez Darkfault, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 850
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: [VX] Elementalis

Post autor: Fear »

Jak masz w 100% sklejoną fabułę, to coś o niej napisz, tak samo w sumie ze skryptami...

Mapping jak najbardziej na plus. W sumie nie ma do czego się przyczepić :)
Ładny title... Wszystko jest bardzo schludne.
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
Darkfault
Posty: 31
Rejestracja: 11 cze 2010, 15:23
Lokalizacja: Białystok

Re: [VX] Elementalis

Post autor: Darkfault »

Główny edytowany, dzięki za komentarz :)
Awatar użytkownika
ravenone

GF 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2) Dema (miejsce 2); GF 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1); GF 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 438
Rejestracja: 28 lis 2009, 12:06

Re: [VX] Elementalis

Post autor: ravenone »

Pierwszy projekt spod VX, który mnie zaciekawił. Do tej pory trzymałem się z dala od tego makera, ale w twoją grę chętnie zagram. Zapowiada się bardzo ciekawie.

edit: Aha, ten title sam robiłeś czy sklejałeś z czegos?:P Wygląda świetnie.
Awatar użytkownika
Darkfault
Posty: 31
Rejestracja: 11 cze 2010, 15:23
Lokalizacja: Białystok

Re: [VX] Elementalis

Post autor: Darkfault »

ravenone pisze:Pierwszy projekt spod VX, który mnie zaciekawił. Do tej pory trzymałem się z dala od tego makera, ale w twoją grę chętnie zagram. Zapowiada się bardzo ciekawie.

edit: Aha, ten title sam robiłeś czy sklejałeś z czegos?:P Wygląda świetnie.
Dzięki takim komentarzom nagle w magiczny sposób zwiększa mi się zakres czasu dostępnego na robienie gry :)

Title jest na skrypcie Hanzo Kimury z anglikańskojęzycznego forum VX - logo 'Elementalis' wraz z opcjami menu narysował mi znajomy z tegoż forum, edycja grafiki, paska, blur itp. została popełniona przezemnie w gimpie :p
Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 534
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: [VX] Elementalis

Post autor: Klonoa »

Widze że bardzo podoba ci się czcionka Symbol :)

Gra ładnie się zapowiada, a że wszystko masz praktycznie na 100% a samej gry 10% to znaczy że może być nieco dłuższą udręką.

@Ravenone
A Cres Amulet Elfów to Cię nie zaciekawił? Chyba że nie widziałeś :P
Less Less Arte
Obrazek
Awatar użytkownika
ravenone

GF 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2) Dema (miejsce 2); GF 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1); GF 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 438
Rejestracja: 28 lis 2009, 12:06

Re: [VX] Elementalis

Post autor: ravenone »

Faktycznie, to też VX:P Zawsze ten program mnie odrzucał, ale widzę, że pełniaki zaczynają powstawać, choćby na ultimateam.pl można takowe znaleźć. Tak więc czekam na oba projekty, z pewnością przetestuję:).
Pokrak
Posty: 152
Rejestracja: 13 cze 2009, 03:05
Lokalizacja: twoja lodówka

Re: [VX] Elementalis

Post autor: Pokrak »

Zbroja wykonana z kota...
Hmm.
Road roller da! WRYYYYYYYYYYYYYY!
Awatar użytkownika
Secretman
Posty: 491
Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:12

Re: [VX] Elementalis

Post autor: Secretman »

Darkfałlt pisze:Fabuła jest dosyć zakręcona, więc nie będę zbyt wiele zdradzał :) Tyle co dodałem powinno wystarczeć.
Po screenach wygląda to bardzo obiecująco. Fabuła również brzmi ciekawie. Nie zawal tego. Czekam na premierę.
Awatar użytkownika
Mikisi

Golden Forki 2020 - Dema (miejsce 2); TA Project Extravaganza #3 (miejsce 2); TA Project Extravaganza #1 (miejsce 3)
Posty: 319
Rejestracja: 20 maja 2008, 17:45

Re: [VX] Elementalis

Post autor: Mikisi »

Pokrak pisze:Zbroja wykonana z kota...
Hmm.
xD

Sama gra wygląda świetnie :P.
Obrazek ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
YoH
Posty: 165
Rejestracja: 11 lip 2007, 15:31
Lokalizacja: Płock

Re: [VX] Elementalis

Post autor: YoH »

Jak dla mnie zapowiada się dobrze. Ciekawa fabuła ( przynajmniej z tego co napisałeś :-) ), niezły mapping i grafika, no i świetny title + walka. Czekam na premierę :-D.
Awatar użytkownika
Santa5
Posty: 85
Rejestracja: 30 lis 2009, 11:27
Lokalizacja: Glinojeck

Re: [VX] Elementalis

Post autor: Santa5 »

Wspaniały mapping! Będę czekać aż wyjdzie tak gra
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Darkfault
Posty: 31
Rejestracja: 11 cze 2010, 15:23
Lokalizacja: Białystok

Re: [VX] Elementalis

Post autor: Darkfault »

Dzięki za pozytywy :)

Kolejne trzy screeniki.


Jedno z domostw w Rasheans - w takiej konwencji zrobiona jest cała ww. wieś [prócz domu należącego do Danosa]
Obrazek

Posiadłość Danosa:
Obrazek

Test pustynnych tilesów - tak mniej więcej będą wyglądały 'cieplejsze' miasta:
Obrazek
Awatar użytkownika
Inq

Golden Forki 2007 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1041
Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:20

Re: [VX] Elementalis

Post autor: Inq »

To jest rtp?
Grafika jest o niebo lepsza niż w xp - ludzki w końcu nie wyglądają jak lalki.
ZNISZCZONE Nowoczesne Miasto
Polecam także zaopatrzyć się we wszystkie gry z serii: Miasteczko Nowoczesne, wszystko tak zniszczone, że dosłownie nic nie ma.
Awatar użytkownika
Karsznickus
Posty: 37
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:22

Re: [VX] Elementalis

Post autor: Karsznickus »

Te ludziki to RTP ,więc nie wiem jak nagle mogą nie wyglądać lalkowato :-D .
Co do projektu to czekam na grę :-) .
Obrazek
Aktualny stan dema:
Fabuła-100%
Skrypty-100%
Mapy-100%
Muzyka i Dźwięki-100%
Grafika-100%
Ogółem wszystkiego jakieś ok.100%(Aktualnie demo poprawiane :-))
ODPOWIEDZ