Dragon Ball Z : Without Hope

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
MMX
Posty: 9
Rejestracja: 31 mar 2012, 11:49

Dragon Ball Z : Without Hope

Post autor: MMX »

Dawniej "DBZ: Another Hope For The Future" Oto powrót ...

Dragon Ball Unleashed : Without Hope
(tytuł roboczy, może ulec zmianie)
RPGMaker 2000
- Fabuła: Tutaj niestety nie mogę zdradzić zbyt wiele. Cały trick polega na tym by utrzymać tajemniczy klimat ;> Gracz dowiaduję się o co kaman wraz z biegiem wydarzeń. Charakterystyczne są post-apokaliptyczne realia i to że gra jest raczej luźno oparta na świecie DBZ aniżeli była adaptacją, można ją rozważać jako coś w stylu alternatywnej przyszłości. Ogólnie scenariusz posiada 2 sagi. Pierwsza zaczyna się typową dla DBZ sielanką by potem zmienić się w... przekonacie się sami. Jako że demo zostanie wydane for sho, może krótko o nim. Rozpoczyna się mniej więcej na początku sagi numer 2, a grywalnymi postaciami będą Piccolo i Trunks.

- Opis: Sama gra przechodziła z biegiem lat wiele modyfikacji. Swego czasu projekt upadł by w 2010 roku odrodzić się na nowo. Ogólna wizja była taka by gra była hack'n'slashem typu "Legacy of Goku" jednak w troche bardziej epickiej wersji czyt. walki z "setkami" przeciwników. wszystko było cacy dopóki mój "team" zrezygnował z prac. Ja niestety, jako głownie grafik, mało doświadczony w zaawansowanym skrytpowaniu, nie dałem rady pociągnąć tego dalej. W każdym razie w wersji demo będzie pokazanie jaki gra ma potencjał na bycie hack'n'slashem. Niedawno sięgnąłem po swój dawny projekt mówiąc "dokończę to tak jak potrafię", także w wersjii demo wykorzystany jest standardowy, lekko zmodyfikowany battle system makera, na czym niestety gra wiele traci. Aha... gra była robiona w 2k3 gdyż, 2k podobno nie dawał możliwości na stworzenie takiego systemu walki, no ale związku z powyższym powróciłem do 2k.

- Screeny:
Obrazek
- Data wydania: Demo - w przeciągu miesiąca, góra dwóch, może szybciej, w każdym razie niedługo. Full - o ile kiedykolwiek powstanie...

- Podsumowanie:Teraz najważniejsza część, bez której prawdopodobnie nie zakładałbym tego tematu. Potrzebna mi mała pomoc, a mianowicie:

* Przed wydaniem demka chciałbym poukrywać resy i wszystkie pierdoły, tak by w folderze była jeno ikona gry... i inne tego typu kosmetyczne sprawy.
* Ktoś kto pomógłbym mi przy paru skryptach....a jeżeli gra uzyska zainteresowanie a współpraca będzie owocna, pełny etat ;] tzn. Nie liczę na to, ale może znajdzie się ktoś kto pobawiłbym się nad battle systemem, stare, niedokończone jego wersje posiadam na dysku.
* Betatesterzy, znający język angielski na przyzwoitym poziomie, jednak nabór na nich zacznę gdy faktycznie będzie co testować.
*Kogoś majstrującego przy PSP co by jakiegoś pro tajtla zrobił xD
Ostatnio zmieniony 19 paź 2010, 19:04 przez Gość, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Dragon Ball Unleashed : Without Hope

Post autor: X-Tech »

Jeśli to będzie jak gra serial czyli skomplikowane walki ciągnące się czasem w przewrotny sposób, oraz przygodowe bieganie w różne miejsca i KOELJNE walki z przeciwnikami, z którymi naprawdę mamy kłopoty i dialogi w kółko na temat tego komu trzeba skopać 4 litery i questy ułatwiające dokonanie tego to zdecydowanie chcę w to grać :D
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 850
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: Dragon Ball Unleashed : Without Hope

Post autor: Fear »

Między 2k3, a 2k nie ma zbyt wielu różnic, przynajmniej bardziej znacznych... Co do rozsypania się teamu, to jak widać tak to jest jak się robi gry w rm w zespole, potwierdzenie stereotypu polskiej sceny.

Co do samej gry. To wygląda bardzo schludnie. Z ciekawym battle systemem to będzie miód. Ja sam osobiście w zdarzeniówkach na 2k się nie specjalizuję ale mam nadzieję, że zgłosi się ktoś chętny, bo to może być ciekawa gra.

Powodzenia.
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
MMX
Posty: 9
Rejestracja: 31 mar 2012, 11:49

Re: Dragon Ball Z : Without Hope

Post autor: MMX »

Będzie jak będzie, nadal jest to DB. Co do BS'a to po dość kompromisowych rozwiązaniach, idea jest taka by walki były widowiskowe aniżeli jakoś specjalnie skomplikowane, po prostu dużo, długich animacji, co zaczyna dawać dobre efekty.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Dragon Ball Z : Without Hope

Post autor: X-Tech »

http://www.caiman.us/scripts/fw/f1743.html

Weź popatrz sobie na tę gierkę. Znasz pewnie. Długie animacje i w ogóle dużo akcji.
Swojego czasu hit dużo grałem w to. To mają być tego typu walki ?
BH Daimaouji
Posty: 509
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Re: Dragon Ball Z : Without Hope

Post autor: BH Daimaouji »

I tak tam z tym pojektem Kicek? Jakieś podstępy? :-)
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
Awatar użytkownika
shadowly
Posty: 100
Rejestracja: 24 gru 2011, 19:31

Re: Dragon Ball Z : Without Hope

Post autor: shadowly »

Jakby data wydania dema była w przeciągu 1 góra 2 lat to może jeszcze nie wszystko byłoby stracone. ;]
Słyszałem że MegaPorn upadło ale Redtube jeszcze nie zamknęli, przed chwilą sprawdzałem. Jeszcze nie jest tak źle, ale dobrze że sobie za wczasu pornolów naściągałem na kompa. Ciężkie czasy dla fapowania nadchodza...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: Dragon Ball Z : Without Hope

Post autor: Rahim »

Jeśli chodzi o pakowanie gier w jeden plik są do tego programy kiedyś miałem jeden tylko że po niemiecku, niektóre gry na rpgmaker.net są właśnie tak zabezpieczane, jak cos znajdę to ci prześle link na pw.
Co do samej gry to ostatnio jest wiele zapowiedzi DB w dziale zapowiedzi jak i w podpisach użytkowników, co z tego wyjdzie zobaczymy, aczkolwiek życzę udanych projektów.
BH Daimaouji
Posty: 509
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Post autor: BH Daimaouji »

Rahim pisze:Co do samej gry to ostatnio jest wiele zapowiedzi DB w dziale zapowiedzi jak i w podpisach użytkowników, co z tego wyjdzie zobaczymy, aczkolwiek życzę udanych projektów.
1a.Co, gdzie? Widze tylko je w mojej sygniaturze
1b.Dzięki
2.Hmmm a może Kicek dał już tę gre i ktoś ją ściagnął z zagranicy? Ponoc ktoś na YT ma gre mojego kolegi z forum RedLeafa i chce ją ulepszyć, Kicek musi wrócić na to forum choć oferował mi żebym mu pomógł w tej grze
Między 2k3, a 2k nie ma zbyt wielu różnic, przynajmniej bardziej znacznych...
Ja widziałem te:

-Większa liczba EXP, HP
-Więcej opcji w menu
-Bohater atakuje (to można zrobić łatwo w RPG Makerze 2000) i jest atakowany (to też, ale trudniej)

A co do gry , to na 90% chyba byłaby osadzona w świecie Gohana i Trunksa, a ja lubie takie gry (ktoś z zagranicy robi podobną gre, ale źle dał twarz Future Gohana)
W 2000 też da się to zrobić z exp,hp itp. wystarczy rozebrać program na części pierwsze i zmienić walory tak jak to Reptile przy 2k3 zrobił:)
Tak wiem

Mimo iż kicek mnie zdradził nadal mam jakiś szacunek do niego (raz nawet mi sie śnił w 2004 roku)
Ostatnio zmieniony 13 lut 2013, 18:44 przez BH Daimaouji, łącznie zmieniany 3 razy.
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re:

Post autor: Rahim »

BH Daimaouji pisze:
Rahim pisze:Co do samej gry to ostatnio jest wiele zapowiedzi DB w dziale zapowiedzi jak i w podpisach użytkowników, co z tego wyjdzie zobaczymy, aczkolwiek życzę udanych projektów.
1a.Co, gdzie? Widze tylko je w mojej sygniaturze
1b.Dzięki
2.Hmmm a może Kicek dał już tę gre i ktoś ją ściagnął z zagranicy? Ponoc ktoś na YT ma gre mojego kolegi z forum RedLeafa i chce ją ulepszyć, Kicek musi wrócić na to forum choć oferował mi żebym mu pomógł w tej grze
Między 2k3, a 2k nie ma zbyt wielu różnic, przynajmniej bardziej znacznych...
Ja widziałem te:

-Większa liczba EXP, HP
-Więcej opcji w menu
-Bohater atakuje (to można zrobić łatwo w RPG Makerze 2000) i jest atakowany (to też, ale trudniej)
W 2000 też da się to zrobić z exp,hp itp. wystarczy rozebrać program na części pierwsze i zmienić walory tak jak to Reptile przy 2k3 zrobił:)

Jest kilka zapowiedzi twoje i chyba z 2 inne osoby jeszcze. Nie pamiętam dokładnie poszukaj :)
ODPOWIEDZ