[ZAPOWIEDŹ] Najemnik [XP]

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Colombos

Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 2); Puchar Ligi Mapperów I (zwycięstwo)
Posty: 58
Rejestracja: 25 gru 2008, 13:11
Lokalizacja: Białystok

[ZAPOWIEDŹ] Najemnik [XP]

Post autor: Colombos »

Obrazek

Projekt tworzony jest nieprzerwanie od lipca. Aktualny stan prac to ~40% całości. Skład naszego teamu:
Colombos,
Kovalk4,
Miguel,
Sabikku i
Thieffer.



Obrazek
Fabuła.

Spoiler:
Obrazek
Bohaterowie.


Obrazek

Somaru.
Uważa się za najlepszego najemnika w okolicy. Nie spotkał się dotąd z zadaniem, którego nie potrafiłby wykonać. Jedyną miarą jego możliwości jest wysokość wynagrodzenia. Nie obchodzą go tak przyziemne wartości, jak zawieranie nowych znajomości czy założenie rodziny. Jedynym realnym celem jest dla niego zapewnienie sobie bogactwa.

Obrazek
"Igrając z moją sakwą... Igracie ze śmiercią!"

Obrazek

Timon.
Otyły zielarz z Sarniego Boru. Wbrew Somaru przyłącza się do drużyny, pod pozorem przeprowadzenia przez las. Emanuje niezwykle pozytywną energią, ale czasem trudno go zrozumieć. Wygląda na to, że ukrywa przed Somaru swoje prawdziwe zamiary...

Obrazek
"Moją pasją są zioła, mógłbym Ci o nich opowiedzieć!"

Obrazek

Marion.
Tajemnicza zaklinaczka. Jest pewna siebie i spontaniczna, ale zdaje się żywić urazę do mężczyzn. Ma skłonność do manipulowania innymi. Somaru i Timon spotykają ją w niecodziennych okolicznościach, podczas przeprawy przez kopalnię...

Obrazek
"Nie zdołacie mnie omamić. To ja tu pociągam za sznurki."

Obrazek
Kwestie techniczne.
  • Głównym założeniem jest walka i eksploracja i to na tym gra się skupia.
  • Zdarzają się poboczne ścieżki do ukrytych skarbów, ale fabularnie gra jest jak najbardziej liniowa.
  • Na drodze gracza pojawia się sporo zagadek i minigierek, koniecznych do przejścia gry.
  • Staramy się nie przesadzać z ilością fantastycznych nazw i imion, żeby nie mieszać graczowi w głowie - właściwie nie ma szans, żeby ktoś się w nich pogubił.
  • System walki to mocno scustomizowany Tankentai BS. Przeciwnicy posiadają charakterystyczne ciosy, walki są technicznie bardzo różnorodne.
  • Grafika to przeważnie Inquisitor, Mack i sklejki / przeróbki z rtp.
  • Na ścieżkę dźwiękową składa się trochę pomniejszych SE (różne odgłosy w walce i scenkach) i sporo midów. Staramy się dobierać je adekwatnie do sytuacji / mapy. Przykładowe tracki: muzyka w walce i główny motyw Somaru.
Obrazek
Screeny!


Wioska. <klik!>
Przepychanie skał na wzgórzu. <klik!>
Rozróba w karczmie. <klik!>
Farma starca. <klik!>
System walki. <klik!>
I ciekawe znalezisko. <klik!>



Obrazek
Na zakończenie.


Jak już wspomniano, grę tworzymy od lipca i mamy ukończone 40% z początkowych planów. Działamy grupowo - zazwyczaj poprzez burze mózgów i głosowania. Zadaniami się dzielimy, każdy ma spory wkład w całość. Staramy się, żeby żaden element nie był poniżej poziomu reszty, jednocześnie nie przedłużając prac nad grą.

Poza tym serdeczne podziękowania dla Dantego i Amakuro, za wielką pomoc od strony graficznej gry.

A za Gfowe głosy rozdajemy ciastka!

Awatar użytkownika
Czeliosss
Posty: 40
Rejestracja: 22 lis 2010, 20:50

Re: [ZAPOWIEDŹ] Najemnik [XP]

Post autor: Czeliosss »

Super gierka się szykuje.
Postacie dobre, mapki też.
Szacuneczek za skrypt walki co i tak widziałem ^.^
Jedno co można powiedzieć to:
RÓBCIE TĄ GRĘ DAM MIT
Awatar użytkownika
radek02
Posty: 111
Rejestracja: 08 mar 2010, 15:34

Re: [ZAPOWIEDŹ] Najemnik [XP]

Post autor: radek02 »

szczerze mówiąc, na screenach jest tylko 1 rzecz, która mnie denerwuje. są to te pixelki, które zapewne mamy uważac za deszcz ;).
Czeliosss pisze:RÓBCIE TĄ GRĘ DAM MIT
bez komentarza :lol:
Teksty ze chatów, for i innych rm'woych duperelków:
Spoiler:
Dołącz do grupy makerowiczów na nk ! http://nk.pl/#grupy/29610
Awatar użytkownika
WebsterBolek
Posty: 113
Rejestracja: 02 paź 2010, 10:21

Re: [ZAPOWIEDŹ] Najemnik [XP]

Post autor: WebsterBolek »

Hm... Fabuła niczego sobie. W sam raz. Co tu dużo mówić o najemniku, ciekawe czy będzie to grywalna gra :).
Grafika:
Bardzo ładne tilesets'y używasz przez co grafika bardzo ładnie wygląda.
Muzyka:
Nawet wpada w ucho :) . Muzyka w walce trochę bardziej wesoła :D ale to nic.
W ogółem czekam na demko bo ono wiele pokazuje :).
Miłego projektu
<Kurcze zapomniałem ocenić skryptów, jeszcze inni szybciej dali odpowiedz kurde...^_^>
Walka też ładnie wyglądała z tyle co widziałem.
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 850
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: [ZAPOWIEDŹ] Najemnik [XP]

Post autor: Fear »

Bardzo fajnie się zapowiada...Lepiej niż większość projektów ostatnio. Ogólnie sama zapowiedź jest solidnie zrobiona, co daje nawet ciekawszy efekt... Czekam na grywalną wersję tej zapowiedzi :D
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
Powczan

GF 2022 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Project Extravaganza #3 (miejsce 1); TA Project Extravaganza #1 (miejsce 3); TA Sprite Contest 6 (miejsce 1); TA Sprite Contest 5 (miejsce 3)
Posty: 957
Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: [ZAPOWIEDŹ] Najemnik [XP]

Post autor: Powczan »

Fajowe battlersy. Niby takie proste, a mają w sobie coś ^__^
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: [ZAPOWIEDŹ] Najemnik [XP]

Post autor: Jazzwhisky »

Fajna ekipa, bardzo rozsądne założenia, no i ta schludność godna naśladowania. <3
Co prawda trochę boję się map w tym stylu -> http://tsukuru.pl/news-pic/apokalipsa3.jpg (autentycznie, z pierwszej lokacji nie mogłem wydostać się przez dobre kilkanaście minut), ale jak najbardziej - trzymam kciuki i ciekaw jestem ew. animacji w walce. =)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Sabikku

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 2); Golden Forki 2009 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 305
Rejestracja: 01 sty 2009, 19:36

Re: [ZAPOWIEDŹ] Najemnik [XP]

Post autor: Sabikku »

jest tylko 1 rzecz, która mnie denerwuje. są to te pixelki, które zapewne mamy uważac za deszcz ;).
Zapewniam, że w grze wygląda to dobrze - tylko na statycznym screenie rzucają się w oczy.
(autentycznie, z pierwszej lokacji nie mogłem wydostać się przez dobre kilkanaście minut),
U nas raczej to nie grozi. Po pierwsze, lokacje są małe - nie przekraczają 50 kratek szerokości/wysokości, ze względu na wydajność xp. Nie tracą przy tym na grywalności, większe struktury map są po prostu dzielone na małe lokacje. Po drugie, ekran nigdy nie jest ciemny i przekolorowany, staramy się utrzymać wystarczającą widoczność. Zresztą - najciemniejszy dotąd moment gry widać nieco niżej. Tak więc poza ukrytymi, opcjonalnymi przejściami nie powinno być problemu ze znalezieniem jakiejkolwiek drogi.
No i bonus:
Obrazek
Screeny, po raz drugi!


Zagadkowy zamek.
Nocleg przy trakcie.

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: [ZAPOWIEDŹ] Najemnik [XP]

Post autor: X-Tech »

Nie róbcie tak czarnych lokacji że ledwo co widać.
Ogólnie jak eksploracja i zagadki i minigry to coś dla mnie.
To jakiś zręcznościowy system walki ? Róbcie tony skilli i tajemnych poziomów z niespotykanymi potworami i będzie jazda. No, no, no.
Awatar użytkownika
Qualrath
Posty: 283
Rejestracja: 09 paź 2006, 19:33

Re: [ZAPOWIEDŹ] Najemnik [XP]

Post autor: Qualrath »

Nie obchodzą go tak przyziemne wartości, jak zawieranie nowych znajomości czy założenie rodziny. Jedynym realnym celem jest dla niego zapewnienie sobie bogactwa.
:/

P.S.: Loffciam ten battle system ;*
Obrazek
Qual Noworoczny ^^
ODPOWIEDZ