[ZAPOWIEDŹ] Najemnik [XP]
: 25 gru 2010, 20:30
Projekt tworzony jest nieprzerwanie od lipca. Aktualny stan prac to ~40% całości. Skład naszego teamu:
Colombos,
Kovalk4,
Miguel,
Sabikku i
Thieffer.
Fabuła.
Spoiler:
Bohaterowie.
Somaru.
Uważa się za najlepszego najemnika w okolicy. Nie spotkał się dotąd z zadaniem, którego nie potrafiłby wykonać. Jedyną miarą jego możliwości jest wysokość wynagrodzenia. Nie obchodzą go tak przyziemne wartości, jak zawieranie nowych znajomości czy założenie rodziny. Jedynym realnym celem jest dla niego zapewnienie sobie bogactwa.
"Igrając z moją sakwą... Igracie ze śmiercią!"
Timon.
Otyły zielarz z Sarniego Boru. Wbrew Somaru przyłącza się do drużyny, pod pozorem przeprowadzenia przez las. Emanuje niezwykle pozytywną energią, ale czasem trudno go zrozumieć. Wygląda na to, że ukrywa przed Somaru swoje prawdziwe zamiary...
"Moją pasją są zioła, mógłbym Ci o nich opowiedzieć!"
Marion.
Tajemnicza zaklinaczka. Jest pewna siebie i spontaniczna, ale zdaje się żywić urazę do mężczyzn. Ma skłonność do manipulowania innymi. Somaru i Timon spotykają ją w niecodziennych okolicznościach, podczas przeprawy przez kopalnię...
"Nie zdołacie mnie omamić. To ja tu pociągam za sznurki."
Kwestie techniczne.
- Głównym założeniem jest walka i eksploracja i to na tym gra się skupia.
- Zdarzają się poboczne ścieżki do ukrytych skarbów, ale fabularnie gra jest jak najbardziej liniowa.
- Na drodze gracza pojawia się sporo zagadek i minigierek, koniecznych do przejścia gry.
- Staramy się nie przesadzać z ilością fantastycznych nazw i imion, żeby nie mieszać graczowi w głowie - właściwie nie ma szans, żeby ktoś się w nich pogubił.
- System walki to mocno scustomizowany Tankentai BS. Przeciwnicy posiadają charakterystyczne ciosy, walki są technicznie bardzo różnorodne.
- Grafika to przeważnie Inquisitor, Mack i sklejki / przeróbki z rtp.
- Na ścieżkę dźwiękową składa się trochę pomniejszych SE (różne odgłosy w walce i scenkach) i sporo midów. Staramy się dobierać je adekwatnie do sytuacji / mapy. Przykładowe tracki: muzyka w walce i główny motyw Somaru.
Screeny!
Wioska. <klik!>
Przepychanie skał na wzgórzu. <klik!>
Rozróba w karczmie. <klik!>
Farma starca. <klik!>
System walki. <klik!>
I ciekawe znalezisko. <klik!>
Na zakończenie.
Jak już wspomniano, grę tworzymy od lipca i mamy ukończone 40% z początkowych planów. Działamy grupowo - zazwyczaj poprzez burze mózgów i głosowania. Zadaniami się dzielimy, każdy ma spory wkład w całość. Staramy się, żeby żaden element nie był poniżej poziomu reszty, jednocześnie nie przedłużając prac nad grą.
Poza tym serdeczne podziękowania dla Dantego i Amakuro, za wielką pomoc od strony graficznej gry.
A za Gfowe głosy rozdajemy ciastka!