Avliel Om'taiu
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Yaslon
- Posty: 121
- Rejestracja: 11 kwie 2007, 15:21
Avliel Om'taiu
Avliel Om’taiu
___
Illtyd – wielki kontynent, znajdujący się prawie na środku płaskiego świata. Bardzo zróżnicowany klimatycznie, w centrum znajdują się ogromne lasy deszczowe, dalej łąki, jeziora, a im dalej od środka kontynentu tym bardziej sucho. Na samych obrzeżach dominują górzyste pustynie. Cywilizacja skupia się na umiarkowanych klimatycznie łąkach. Tam właśnie leżą cztery rywalizujące ze sobą państwa, Thanh, Ralegh, Hari i Yuin. Do ziem poza nimi cywilizacja nie doszła – żyją tam różne dzikie ludy.
___
Fabuła gry:
Król Yuinu, Syav II, znany z proroczych snów, ogłosił nową wróżbę. Niestety, niewesołą – narodzi się dziecko i zniszczy świat. Wtedy nastały bardzo ciężkie czasy. Ludzie nie wiedzieli, co robić, niektórzy bawili się i w różnoraki sposób korzystali z życia, aby odejść szczęśliwymi, inni modlili się i umartwiali, żeby zostać zbawionymi. Jeszcze inni popełniali samobójstwa. Przestępczość wzrosła niewyobrażalnie. Wyrosło też wiele sekt. Jedną z nich była sekta Czarnej Róży, która zaczęła wychowywać małego chłopca ze złupionego miasta, które padło ofiarą bandytów…
Minął rok, a końca świata nie było widać. Sytuacja zaczęła się powoli uspokajać. Kapłani głównego panteonu zaczęli zwalczać sekty, z większą, lub mniejszą skutecznością.
Czarna Róża została zniszczona dopiero, gdy chłopak dorósł. Został wzięty do aresztu.
Tu zaczyna się gra…
Gameplay:
Na początku musimy uciec z aresztu. Potem mamy jednak pewną swobodę, możemy ‘iść’ według fabuły, albo wykonywać zadania poboczne, zająć się ‘życiem’, czyli np. pracować, zwiedzać.
Oprawa:
Bez zmian, czyste M&B i edity tych grafik. Muzykę z kolei dobieram „na żywo”, więc na razie nie mogę powiedzieć, jaka się znajdzie.
Skrypty:
Ogólne założenia battle systemu zostają, ale trochę zmienia się jego forma. Do ataku i obrony dochodzi jeszcze atak specjalny – silny, ale ‘zajmuje’ dwa, lub trzy miejsca (więc zajmuje prawie cały ruch) i w dodatku sam atak wykonuje się dopiero przy ostatniej sekwencji w turze. „Żeby było realistyczniej” wywaliłem HP jako takie. Przy udanym trafieniu walczący bronią się, kosztem wytrzymałości. Dopiero, kiedy wytrzymałość spadnie do zera, będzie można zadać prawdziwe obrażenia i wykończyć przeciwnika około dwoma ciosami. Są jednak możliwości zadania obrażeń jeszcze przed zmęczeniem przeciwnika – przy powaleniu, ogłuszeniu, lub trafieniu krytycznemu. Do tego dochodzi jeszcze magia. Bohater co prawda sam nie umie z niej korzystać, ale może używać zaklętych przedmiotów, pierścieni, amuletów, itp. Są one jednak zazwyczaj jednorazowe. Zdobyć je można przez kradzież, kupno, jako nagrody za zadania i przez znalezienie w ruinach, jaskiniach, lochach itp. Przedmioty magiczne są bardzo przydatne w walce, potrafią np. uniknąć ciosu, zasymulować efekt blokowania, kiedy wykonujemy atak, i wiele, wiele innych. Ostatnią taką rzeczą są atuty, dostawane co jakiś czas. Zwiększają one atak, obronę, odporności.
W grze będzie jeszcze CMS, oraz wiele małych skryptów, jak pogoda, pora dnia, data, alchemia, hazard, itd.
___
http://img254.imageshack.us/img254/6296 ... 666xf6.png http://img175.imageshack.us/img175/4603/avliel6pd9.png http://img177.imageshack.us/img177/4182/avliel11gy2.png http://img176.imageshack.us/img176/8546/avliel25pb6.png http://img170.imageshack.us/img170/1927/avliel31zt8.png http://img175.imageshack.us/img175/2944/avliel42nl3.png
___
Illtyd – wielki kontynent, znajdujący się prawie na środku płaskiego świata. Bardzo zróżnicowany klimatycznie, w centrum znajdują się ogromne lasy deszczowe, dalej łąki, jeziora, a im dalej od środka kontynentu tym bardziej sucho. Na samych obrzeżach dominują górzyste pustynie. Cywilizacja skupia się na umiarkowanych klimatycznie łąkach. Tam właśnie leżą cztery rywalizujące ze sobą państwa, Thanh, Ralegh, Hari i Yuin. Do ziem poza nimi cywilizacja nie doszła – żyją tam różne dzikie ludy.
___
Fabuła gry:
Król Yuinu, Syav II, znany z proroczych snów, ogłosił nową wróżbę. Niestety, niewesołą – narodzi się dziecko i zniszczy świat. Wtedy nastały bardzo ciężkie czasy. Ludzie nie wiedzieli, co robić, niektórzy bawili się i w różnoraki sposób korzystali z życia, aby odejść szczęśliwymi, inni modlili się i umartwiali, żeby zostać zbawionymi. Jeszcze inni popełniali samobójstwa. Przestępczość wzrosła niewyobrażalnie. Wyrosło też wiele sekt. Jedną z nich była sekta Czarnej Róży, która zaczęła wychowywać małego chłopca ze złupionego miasta, które padło ofiarą bandytów…
Minął rok, a końca świata nie było widać. Sytuacja zaczęła się powoli uspokajać. Kapłani głównego panteonu zaczęli zwalczać sekty, z większą, lub mniejszą skutecznością.
Czarna Róża została zniszczona dopiero, gdy chłopak dorósł. Został wzięty do aresztu.
Tu zaczyna się gra…
Gameplay:
Na początku musimy uciec z aresztu. Potem mamy jednak pewną swobodę, możemy ‘iść’ według fabuły, albo wykonywać zadania poboczne, zająć się ‘życiem’, czyli np. pracować, zwiedzać.
Oprawa:
Bez zmian, czyste M&B i edity tych grafik. Muzykę z kolei dobieram „na żywo”, więc na razie nie mogę powiedzieć, jaka się znajdzie.
Skrypty:
Ogólne założenia battle systemu zostają, ale trochę zmienia się jego forma. Do ataku i obrony dochodzi jeszcze atak specjalny – silny, ale ‘zajmuje’ dwa, lub trzy miejsca (więc zajmuje prawie cały ruch) i w dodatku sam atak wykonuje się dopiero przy ostatniej sekwencji w turze. „Żeby było realistyczniej” wywaliłem HP jako takie. Przy udanym trafieniu walczący bronią się, kosztem wytrzymałości. Dopiero, kiedy wytrzymałość spadnie do zera, będzie można zadać prawdziwe obrażenia i wykończyć przeciwnika około dwoma ciosami. Są jednak możliwości zadania obrażeń jeszcze przed zmęczeniem przeciwnika – przy powaleniu, ogłuszeniu, lub trafieniu krytycznemu. Do tego dochodzi jeszcze magia. Bohater co prawda sam nie umie z niej korzystać, ale może używać zaklętych przedmiotów, pierścieni, amuletów, itp. Są one jednak zazwyczaj jednorazowe. Zdobyć je można przez kradzież, kupno, jako nagrody za zadania i przez znalezienie w ruinach, jaskiniach, lochach itp. Przedmioty magiczne są bardzo przydatne w walce, potrafią np. uniknąć ciosu, zasymulować efekt blokowania, kiedy wykonujemy atak, i wiele, wiele innych. Ostatnią taką rzeczą są atuty, dostawane co jakiś czas. Zwiększają one atak, obronę, odporności.
W grze będzie jeszcze CMS, oraz wiele małych skryptów, jak pogoda, pora dnia, data, alchemia, hazard, itd.
___
http://img254.imageshack.us/img254/6296 ... 666xf6.png http://img175.imageshack.us/img175/4603/avliel6pd9.png http://img177.imageshack.us/img177/4182/avliel11gy2.png http://img176.imageshack.us/img176/8546/avliel25pb6.png http://img170.imageshack.us/img170/1927/avliel31zt8.png http://img175.imageshack.us/img175/2944/avliel42nl3.png
Ostatnio zmieniony 23 sty 2008, 18:44 przez Yaslon, łącznie zmieniany 2 razy.
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Gdy zobaczyłem tytuł tematu, pomyślałem, że jakiś bot xD
Całkiem niezłe - chipsety co prawda już dość popularne (zwłaszcza ostatnio), ale cieszą drobne smaczki i miłe, choć może delikatnie inne stylowo niektóre charsety. Takie mapowanie zupełnie mi się podoba, bez zgrzytów i bez przekraczania niebezpiecznej granicy bałaganu :)
Jeżeli muzyka, scenariusz i klimat zatrybią z tym co widać - chętnie pogram. Ktoś jeszcze nie zauważył "przebudzenia" na scenie? ^^
Całkiem niezłe - chipsety co prawda już dość popularne (zwłaszcza ostatnio), ale cieszą drobne smaczki i miłe, choć może delikatnie inne stylowo niektóre charsety. Takie mapowanie zupełnie mi się podoba, bez zgrzytów i bez przekraczania niebezpiecznej granicy bałaganu :)
Jeżeli muzyka, scenariusz i klimat zatrybią z tym co widać - chętnie pogram. Ktoś jeszcze nie zauważył "przebudzenia" na scenie? ^^
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Inq
- Posty: 1041
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:20
No wiec tak:
2 ostatnie screeny sa bardzo, bardzo ladne. Dym powinienes zrobic przezroczyty, zeby lepiej wygladal. Wiezenie jest takie sobie. Na twoim miejscu rozmiescilbym cele troche bardziej chaotycznie i wrzcil troche smieci na podloge.
Zmien troch bieg rzeki, taka prosta wyglada nienaturalnie.
Takie pytanie:
Od kiedy wizien moze miec na sobie zbroje? :D
Tytul traci troche francuskim :)
Jak go zobaczylem, to myslaem, ze to cos w tym jezyku.
Jak na pierwsza gre wszystko wyglada bardzo dobrze.
2 ostatnie screeny sa bardzo, bardzo ladne. Dym powinienes zrobic przezroczyty, zeby lepiej wygladal. Wiezenie jest takie sobie. Na twoim miejscu rozmiescilbym cele troche bardziej chaotycznie i wrzcil troche smieci na podloge.
Zmien troch bieg rzeki, taka prosta wyglada nienaturalnie.
Takie pytanie:
Od kiedy wizien moze miec na sobie zbroje? :D
Tytul traci troche francuskim :)
Jak go zobaczylem, to myslaem, ze to cos w tym jezyku.
Jak na pierwsza gre wszystko wyglada bardzo dobrze.
- Michu
- Posty: 1156
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
- Lokalizacja: Piła/Poznań
- Kontakt:
- Yaslon
- Posty: 121
- Rejestracja: 11 kwie 2007, 15:21
Jedziemy xD
Tylko czekałem, aż ktoś się do tego przyczepi xO Niestety grafikiem jestem fatalnym i mimo licznych prób nie potrafię zrobić go bez zbroi =( Ale może ktoś z was to zrobi xD (nadzieja xO)Inkwizytor pisze: Od kiedy wizien moze miec na sobie zbroje? :D
Tak? Nie znam francuskiego, nie skojażyłbym tytułu z tym językiem. Ale jeśli nawet, to chyba nie jest wada? =)Inkwizytor pisze: Tytul traci troche francuskim :)
Jak go zobaczylem, to myslaem, ze to cos w tym jezyku.
Aww, możliwe, mój błąd. Tak się właśnie dziwiłem, jak jedna osoba, lub nawet para osób jest w stanie zrobić tyle zasobów.Michu pisze:Yhym yhym, Mac & Blue to nie jest jeden osobnik ale cala grupa
Zmartwię cię, ale zbiór zasobów Mac & Blue'owców miałem długo przed grą w Ekidianę =)Michu pisze: Ja wiem, ze to dzieki Enkidianie ten styl jest tak popularny ^,^
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Dolep mu korpus z innego chara xDYaslon pisze: Tylko czekałem, aż ktoś się do tego przyczepi xO Niestety grafikiem jestem fatalnym i mimo licznych prób nie potrafię zrobić go bez zbroi =(
A tak z innej beczki: błagam, przyłącz sie do frontu oporu xD i nie poprawiaj teraz każdego wskazanego szczególiku na mapach - w ten sposób nigdy nie skończysz, a i efekt lepszy wcale nie będzie ;)
Liczy się ogólna wizja i własne umiejętności - w końcu nie będziemy się tu chyba rozwodzili nad elementami każdej mapy!
Ah, i zapomniałbym: powodzenia.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Super Vegeta
- Posty: 847
- Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Ciekawie, ciekawie. Interesuje mnie zwłaszcza działanie wymienionych przez Ciebie skryptów.
I zgodzę się z Michem, klify suxowo wyglądają. Z drugiej strony jednak, jak mówił Jazzwhisky - nie pytaj się "czy dobrze?" za każdym razem, jak coś dodasz czy zmienisz, rób na dłuższą metę według własnych odczuć.
I zgodzę się z Michem, klify suxowo wyglądają. Z drugiej strony jednak, jak mówił Jazzwhisky - nie pytaj się "czy dobrze?" za każdym razem, jak coś dodasz czy zmienisz, rób na dłuższą metę według własnych odczuć.
- Yaslon
- Posty: 121
- Rejestracja: 11 kwie 2007, 15:21
Jako, że nie było forum daję to teraz:
Aktualizacja od hoho.... długiego czasu:
AKTUALIZACJA 11.VI.07
Ukończyłem CBS i CMS. CBS zmienił się całkowicie, bo ABS, który zrobiłem strasznie mi się nie podobał. Teraz wygląda on troszeczkę jak walki w Cellmons (taka karcianka). Podczas tury mamy 3 pola, które możemy zmieniać na atak/obronę. W zależności od wyboru, postać albo zaatakuję, narażając się na atak wroga, albo będzie stała w miejscu i próbowała bronić się przed atakami. W połączeniu z czarami stwarza to ogromne możliwości taktyczne. Screeny z BS:
I z MS:
I jeszcze jakiś tam z lokacji:
Pozdrawiam =)
Aktualizacja od hoho.... długiego czasu:
AKTUALIZACJA 11.VI.07
Ukończyłem CBS i CMS. CBS zmienił się całkowicie, bo ABS, który zrobiłem strasznie mi się nie podobał. Teraz wygląda on troszeczkę jak walki w Cellmons (taka karcianka). Podczas tury mamy 3 pola, które możemy zmieniać na atak/obronę. W zależności od wyboru, postać albo zaatakuję, narażając się na atak wroga, albo będzie stała w miejscu i próbowała bronić się przed atakami. W połączeniu z czarami stwarza to ogromne możliwości taktyczne. Screeny z BS:
I z MS:
I jeszcze jakiś tam z lokacji:
Pozdrawiam =)
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Prezentuje się przyjemnie i oryginalnie, tylko dwie wątpliwości... Co z żywotnością wroga? I czy te paski w BSie nie są zbyt... DUŻE? :)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- kvachu
- Posty: 765
- Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46
Jazz, ciekawe kto Cię na to uczulił co? =>Jazzwhisky pisze:
A tak z innej beczki: błagam, przyłącz sie do frontu oporu xD i nie poprawiaj teraz każdego wskazanego szczególiku na mapach - w ten sposób nigdy nie skończysz, a i efekt lepszy wcale nie będzie ;)
Liczy się ogólna wizja i własne umiejętności - w końcu nie będziemy się tu chyba rozwodzili nad elementami każdej mapy!
Ah, i zapomniałbym: powodzenia.
Dlatego tak mnie odrzucają tematy z grami, każdy wytyka każdemu jakieś drobne błędy potem autor będzie w kółko poprawiał i pokazywał jeden screen ze zmienionym duperelem(bywało, że na oazie się widywało title screen zmieniany kilkanaście razy)
No rozjebał mnie inkwizytor...moim zdanie autor powinien se znaleźć paru beta testerów a komentarzy typu inkwizytora nawet nie słuchać =Q
mi tam maping się nawet podoba bo nie ma rażących błędów czesto popełnianych przez twórców. co do fabuły to jak dla mnie troche ssie =P, ale kto wie =]
jeszcze bym zapomniał, te skrypty =], jeśli ktoś zamierza robić swoje własne cms i cbs to tym bardziej nie wierze w ukończenie projektu =P
- Yaslon
- Posty: 121
- Rejestracja: 11 kwie 2007, 15:21
Zastanawiałem się nad tym, ale stwierdziłem, że brak wiadomości o niej będzie ciekawym rozwiązaniem, gdyż gracz, będzie musiał ciągle czuwać, a nie "ma mało życia to teraz wezmę same ataki i wygram".Jazzwhisky pisze:Co z żywotnością wroga?
Zastanawiałem się nad tym, ale stwierdziłem, że takie są bardziej... czytelne xD Poza tym nie zasłaniają walki, więc chyba nie przeszkadzają.Jazzwhisky pisze:I czy te paski w BSie nie są zbyt... DUŻE?
Ależ ja już skończyłem CMS i CBS (no prawie, zostały tylko czary), a mimo to projek jeszcze nie upadł =DKvachu pisze:jeśli ktoś zamierza robić swoje własne cms i cbs to tym bardziej nie wierze w ukończenie projektu =P
- kalafior
- Posty: 319
- Rejestracja: 17 kwie 2006, 21:59
- Lokalizacja: Gdańsk
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Uwaga, wybaczcie, troszkę nekropostuję - Yaslon, właśnie, co z projektem, zapowiadał się całkiem ciepło, jakieś nowinki?
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Yaslon
- Posty: 121
- Rejestracja: 11 kwie 2007, 15:21
Hmm, przyznam, że ostatnio dużo w samej grze nie robiłem. Jest to spowodowane zmianą grafiki, bo stwierdziłem, że M&B jest oklepane i nie pasuje ;O Jednak znalezienie odpowiednich chipsetów i charsetów okazało się trudniejsze, niż myślałem...
Dam takiego screena-próbę, jeszcze bez postaci...
PS. Proszę o nie pisanie: "Każda zmiana zmniejsza szanse na wydanie projektu" =]
Dam takiego screena-próbę, jeszcze bez postaci...
PS. Proszę o nie pisanie: "Każda zmiana zmniejsza szanse na wydanie projektu" =]
- Bimbrownik
- Posty: 93
- Rejestracja: 20 sty 2007, 18:01
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: