(2k3) RUNO
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: (2k3) RUNO
Prawda, walki są wypaśne.
Tak się przyczepię nagle do czegoś (dla podtrzymania dyskusji) - te różne obramowania sprite'ów postaci (czarny lub bardziej szary) to celowy zabieg? Kojarzysz może jak było to w oryginale?
Tak się przyczepię nagle do czegoś (dla podtrzymania dyskusji) - te różne obramowania sprite'ów postaci (czarny lub bardziej szary) to celowy zabieg? Kojarzysz może jak było to w oryginale?
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Fear
- Posty: 850
- Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
- Lokalizacja: Białystok
Re: (2k3) RUNO
Tzn. masz na myśli charsety, czy sprite'y bohaterów podczas walki? Na przykład na pierwszym ze screenów, które ostatni wrzuciłem jedna z bohaterek ma jaśniejszy kontur, akurat przez efekt świetlny. Dobrze zrozumiałem, że o to pytałeś? ;p
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: (2k3) RUNO
Yhm, przejrzałem sobie wszystkie screenshoty w temacie i nawet porównałem barwy tile wokół charów i rzeczywiście, za każdym razem są to nieuchwytne na pierwszy rzut oka rozświetlenia. =)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Fear
- Posty: 850
- Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
- Lokalizacja: Białystok
Re: (2k3) RUNO
=) Sam dopiero to wychwyciłem po Twoim poście.
I swoją drogą, już kończą mi się pomysły na specjalne umiejętności dla wrogów i same pomysły na wrogów. Mam już regeneracje, combo, kontra na ataki fizyczne, kontra na ataki magiczne, umiejętności zabierające połowę życia, zmieniające jego ilość do stanu krytycznego, czy podwójne techniki... już sam nie wiem co wykombinować ze skryptów ;P, chociaż wrogów tak naprawdę nie będzie, aż tak wielu, myślę, że około 50.
Ktoś może podsunie coś od siebie? ;)
I swoją drogą, już kończą mi się pomysły na specjalne umiejętności dla wrogów i same pomysły na wrogów. Mam już regeneracje, combo, kontra na ataki fizyczne, kontra na ataki magiczne, umiejętności zabierające połowę życia, zmieniające jego ilość do stanu krytycznego, czy podwójne techniki... już sam nie wiem co wykombinować ze skryptów ;P, chociaż wrogów tak naprawdę nie będzie, aż tak wielu, myślę, że około 50.
Ktoś może podsunie coś od siebie? ;)
- Secretman
- Posty: 491
- Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:12
Re: (2k3) RUNO
Screeny i filmik normalnie jak FF =)
W kwestii walk możesz zrobić pojedynki na czas, atak z wykorzystaniem monet(Gil Toss) czy wykreować jakiegoś super-przeciwnika typu Omega Weapon.
W kwestii walk możesz zrobić pojedynki na czas, atak z wykorzystaniem monet(Gil Toss) czy wykreować jakiegoś super-przeciwnika typu Omega Weapon.
- Fear
- Posty: 850
- Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
- Lokalizacja: Białystok
Re: (2k3) RUNO
Ototo, rzucanie monet to fajny pomysł, szczególnie, że tutaj też jest sklepik, a liczba możliwych zdobytych pieniędzy jest ograniczona, więc bardzo strategicznie ;DSecretman pisze:W kwestii walk możesz zrobić pojedynki na czas, atak z wykorzystaniem monet(Gil Toss)
Mam w planach kilka specjalnych, bardzo trudnych walk, które będą dostępne po pokonaniu ostatniego bossa, taki mały bonusik ;)Secretman pisze:wykreować jakiegoś super-przeciwnika typu Omega Weapon.
- Asuda
- Posty: 316
- Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37
Re: (2k3) RUNO
Tworzyłeś już kogoś kto wskrzeszał by sprzymierzeńców ?
Stał by z tyłu rzucał na siebie jakieś bariery, i wskrzeszał jakieś swoje sługi kiedy te poległy by w walce. Jakiś alchemik wskrzeszający golemy, albo nekromanta trupy, czy po prostu lodowy czarownik, przyzywający żywiołaki.
Po ataki seryjne zapewne użyłeś:
Coś typu atak składający się z trzech części z których każdy kolejny cios jest o dużo silniejszy.
Ładowanie broni, też zapewne na to wpadłeś, no ale nie wiem.
Jakaś przemiana co kilka tur, zmieniały by się właściwości moba, odporności itp.
Przemiana w postać astralną, całkowita nietykalność na ataki fizyczne, a po zaatakowaniu jakimś konkretnym skilem czy atrybutem powrót do poprzedniej fizycznej formy.
Jakaś pieczęć, która w przypdaku złamania zabiera nam ileś tam many albo ileś tam HP, aktywować się może co jakiś czas, wtedy nie możemy atakować wroga by nie otrzymać dodatkowych obrażeń.
Zauroczenia : Przejęcie kontroli nad naszą postacią przez moba na kilka tur, bądź do śmierci moba.
Możliwość zmiany pozycji przód/tył w trakcie walki.
I takie combo np, mob używa na sobie pieczęci, po tym włącza na gracza absorbcje, zżera mu manę do póki go nie uderzymy. I teraz mamy wybór, pozwolić by zjadł nam manę na jakąś kontrę?
Czy tez zaatakować i stracić hp przez złamanie pieczęci. Dodatkowo, jeśli mob zabsorbował by jakąś określoną ilość many, uderzał by jakimś konkretnym skilem ;)
Nie wiem tak strzelałem pomysłami, co mi tylko w głowę wpadły ;)
Stał by z tyłu rzucał na siebie jakieś bariery, i wskrzeszał jakieś swoje sługi kiedy te poległy by w walce. Jakiś alchemik wskrzeszający golemy, albo nekromanta trupy, czy po prostu lodowy czarownik, przyzywający żywiołaki.
Po ataki seryjne zapewne użyłeś:
Coś typu atak składający się z trzech części z których każdy kolejny cios jest o dużo silniejszy.
Ładowanie broni, też zapewne na to wpadłeś, no ale nie wiem.
Jakaś przemiana co kilka tur, zmieniały by się właściwości moba, odporności itp.
Przemiana w postać astralną, całkowita nietykalność na ataki fizyczne, a po zaatakowaniu jakimś konkretnym skilem czy atrybutem powrót do poprzedniej fizycznej formy.
Jakaś pieczęć, która w przypdaku złamania zabiera nam ileś tam many albo ileś tam HP, aktywować się może co jakiś czas, wtedy nie możemy atakować wroga by nie otrzymać dodatkowych obrażeń.
Zauroczenia : Przejęcie kontroli nad naszą postacią przez moba na kilka tur, bądź do śmierci moba.
Możliwość zmiany pozycji przód/tył w trakcie walki.
I takie combo np, mob używa na sobie pieczęci, po tym włącza na gracza absorbcje, zżera mu manę do póki go nie uderzymy. I teraz mamy wybór, pozwolić by zjadł nam manę na jakąś kontrę?
Czy tez zaatakować i stracić hp przez złamanie pieczęci. Dodatkowo, jeśli mob zabsorbował by jakąś określoną ilość many, uderzał by jakimś konkretnym skilem ;)
Nie wiem tak strzelałem pomysłami, co mi tylko w głowę wpadły ;)
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
-Because you are jrpg...
- Leaf
- Posty: 185
- Rejestracja: 16 maja 2011, 16:43
- Lokalizacja: Leaf Village
Re: (2k3) RUNO
Podział bossów na kilka części np. głowa, ręka, whatever.
Raczej już na to wpadłeś, ale można się upewnić.
Fear z jednej strony Cię nie lubię, bo nie mam szans z Tobą w tegorocznych GFach, a z drugiej Cię uwielbiam, bo Twoja gra będzie niesamowita
Raczej już na to wpadłeś, ale można się upewnić.
Fear z jednej strony Cię nie lubię, bo nie mam szans z Tobą w tegorocznych GFach, a z drugiej Cię uwielbiam, bo Twoja gra będzie niesamowita
Nie jestem n00bem.
Jestem newbie.
---------------------------
Projekty:
CAMELOT
Ukończone w 100%. Link tutaj:
LINK
Jestem newbie.
---------------------------
Projekty:
CAMELOT
Ukończone w 100%. Link tutaj:
LINK
- Fear
- Posty: 850
- Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
- Lokalizacja: Białystok
Re: (2k3) RUNO
Dzięki wszystkim za coś od siebie, i zapraszam dalej to wypisywania pomysłów, to naprawdę pomaga ;) Swoją drogą, title w moich grach nigdy zbyt ambitne nie były i przyznaję się, że jakoś akurat na nie, pomysłów mi brakuje, więc zrobiłem coś prostego, mam nadzieję, że jakość liter Was nie odrzuci, ale tak już w 2k3 jest, że te obrazki i panoramy wyglądają tam źle.
Edit:
Finalna wersja, muzyka do titla też już gotowa ;)
Edit:
Finalna wersja, muzyka do titla też już gotowa ;)
- Asuda
- Posty: 316
- Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37
Re: (2k3) RUNO
Pro ;)
Nie mogę się doczekać!
Czuję się jak jakiś fan pierwszych części Final Fantasy który dowiaduje się o wyjściu kolejnej epickiej gry!
Przynajmniej wydaje mi się ,że mógłbym się tak czuć... ^^
No bo nie miałem tej możliwości napalać się na tamte gierki.
Runo mnie urzekło, od momentu kiedy wlepiłem moje gały w twoją zapowiedź.
Ponadto, patrze na title i ekscytuje się tym napisem...
"Akt 1" Uhuhu!
Mamy to interpretować jako nieoficjalne nawiązanie?
Zapowiedź aktu drugiego?
PS. Rysowałeś tę panienkę? ;D
Nie mogę się doczekać!
Czuję się jak jakiś fan pierwszych części Final Fantasy który dowiaduje się o wyjściu kolejnej epickiej gry!
Przynajmniej wydaje mi się ,że mógłbym się tak czuć... ^^
No bo nie miałem tej możliwości napalać się na tamte gierki.
Runo mnie urzekło, od momentu kiedy wlepiłem moje gały w twoją zapowiedź.
Ponadto, patrze na title i ekscytuje się tym napisem...
"Akt 1" Uhuhu!
Mamy to interpretować jako nieoficjalne nawiązanie?
Zapowiedź aktu drugiego?
PS. Rysowałeś tę panienkę? ;D
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
-Because you are jrpg...
- Pinker
- Posty: 34
- Rejestracja: 28 gru 2011, 23:23
Re: (2k3) RUNO
Mam nadzieje,ze kazdy z nas znajdzie w tej grze cos dla siebie.Zapowiada sie dobra produkcja,oby zostala ukonczona jak najszybciej.
- MarekMróz1997
- Posty: 111
- Rejestracja: 27 wrz 2010, 18:25
- Kontakt:
Re: (2k3) RUNO
Czekam i czekam na Runo i doczekać się nie mogę :).
Ja mam mały pomysł na jednego skila.
Robisz stan "udawania śmierć"
Polega to na tym, że bohater/przeciwnik myśli że jego wróg nie żyje podczas gdy ten udaje tylko umarłego odpoczywając i regenerując swoje HP.
Oczywiście nikt nie atakuje tego kto ma ten stan, bo myśli, że "is dead."
Sam próbowałem to zrobić, ale ja ni wym jak się do tego zabrać i nie wypaliło.
Ja mam mały pomysł na jednego skila.
Robisz stan "udawania śmierć"
Polega to na tym, że bohater/przeciwnik myśli że jego wróg nie żyje podczas gdy ten udaje tylko umarłego odpoczywając i regenerując swoje HP.
Oczywiście nikt nie atakuje tego kto ma ten stan, bo myśli, że "is dead."
Sam próbowałem to zrobić, ale ja ni wym jak się do tego zabrać i nie wypaliło.
Tak właśnie się nazywam jaki jest mój nick i nie wstydzę się tego!
Projekt w tworzeniu: Opowieści z zapomnianych krain
Zapowiedź: Już na forum!
Projekt w tworzeniu: Opowieści z zapomnianych krain
Zapowiedź: Już na forum!
- Fear
- Posty: 850
- Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
- Lokalizacja: Białystok
Re: (2k3) RUNO
To miało być takie wiesz, cichosza ;D Póki co, niech wyjdzie "RUNO" ;)Asuda pisze:"Akt 1" Uhuhu!
Mamy to interpretować jako nieoficjalne nawiązanie?
Zapowiedź aktu drugiego?
No to teraz tylko sprostać oczekiwaniom ;DCzuję się jak jakiś fan pierwszych części Final Fantasy który dowiaduje się o wyjściu kolejnej epickiej gry! Przynajmniej wydaje mi się ,że mógłbym się tak czuć... ^^
Pokombinujemy i może coś się z tym uda zrobić ;)Mrozik pisze:Sam próbowałem to zrobić, ale ja ni wym jak się do tego zabrać i nie wypaliło.
- Leaf
- Posty: 185
- Rejestracja: 16 maja 2011, 16:43
- Lokalizacja: Leaf Village
Re: (2k3) RUNO
Menu rozwala system po całości. Białe tło pasuje, do jakiegoś takiego odbioru gry. Po prostu RUNO kojarzy mi się z białym kolorem ^^. Jedyne co mi nie pasi to ta strzałka. Bije w oczy i psuje wszystko. Rób szybko, bo tu praktycznie cała Gospoda czeka....
Nie jestem n00bem.
Jestem newbie.
---------------------------
Projekty:
CAMELOT
Ukończone w 100%. Link tutaj:
LINK
Jestem newbie.
---------------------------
Projekty:
CAMELOT
Ukończone w 100%. Link tutaj:
LINK
- Piterevo
- Posty: 44
- Rejestracja: 08 sie 2010, 19:33
- Kontakt:
Re: (2k3) RUNO
Ta emotka obrazuje mój odbiór zapowiedzi. Szykuje się najlepsza polska Makerówka. A kto wie, może i najlepsza na świecie . Ekran tytułowy z panienką Rydią jest świetny.
Strzałce przydał by się recolor. Może na czarny, bo pasuje do białego.
Strzałce przydał by się recolor. Może na czarny, bo pasuje do białego.