(2k3) RUNO

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: (2k3) RUNO

Post autor: Jazzwhisky »

Prawda, walki są wypaśne.

Tak się przyczepię nagle do czegoś (dla podtrzymania dyskusji) - te różne obramowania sprite'ów postaci (czarny lub bardziej szary) to celowy zabieg? Kojarzysz może jak było to w oryginale?
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 850
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: (2k3) RUNO

Post autor: Fear »

Tzn. masz na myśli charsety, czy sprite'y bohaterów podczas walki? Na przykład na pierwszym ze screenów, które ostatni wrzuciłem jedna z bohaterek ma jaśniejszy kontur, akurat przez efekt świetlny. Dobrze zrozumiałem, że o to pytałeś? ;p
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: (2k3) RUNO

Post autor: Jazzwhisky »

Yhm, przejrzałem sobie wszystkie screenshoty w temacie i nawet porównałem barwy tile wokół charów i rzeczywiście, za każdym razem są to nieuchwytne na pierwszy rzut oka rozświetlenia. =)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 850
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: (2k3) RUNO

Post autor: Fear »

=) Sam dopiero to wychwyciłem po Twoim poście.

I swoją drogą, już kończą mi się pomysły na specjalne umiejętności dla wrogów i same pomysły na wrogów. Mam już regeneracje, combo, kontra na ataki fizyczne, kontra na ataki magiczne, umiejętności zabierające połowę życia, zmieniające jego ilość do stanu krytycznego, czy podwójne techniki... już sam nie wiem co wykombinować ze skryptów ;P, chociaż wrogów tak naprawdę nie będzie, aż tak wielu, myślę, że około 50.
Ktoś może podsunie coś od siebie? ;)
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
Secretman
Posty: 491
Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:12

Re: (2k3) RUNO

Post autor: Secretman »

Screeny i filmik normalnie jak FF =)

W kwestii walk możesz zrobić pojedynki na czas, atak z wykorzystaniem monet(Gil Toss) czy wykreować jakiegoś super-przeciwnika typu Omega Weapon.
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 850
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: (2k3) RUNO

Post autor: Fear »

Secretman pisze:W kwestii walk możesz zrobić pojedynki na czas, atak z wykorzystaniem monet(Gil Toss)
Ototo, rzucanie monet to fajny pomysł, szczególnie, że tutaj też jest sklepik, a liczba możliwych zdobytych pieniędzy jest ograniczona, więc bardzo strategicznie ;D
Secretman pisze:wykreować jakiegoś super-przeciwnika typu Omega Weapon.
Mam w planach kilka specjalnych, bardzo trudnych walk, które będą dostępne po pokonaniu ostatniego bossa, taki mały bonusik ;)
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: (2k3) RUNO

Post autor: Asuda »

Tworzyłeś już kogoś kto wskrzeszał by sprzymierzeńców ?
Stał by z tyłu rzucał na siebie jakieś bariery, i wskrzeszał jakieś swoje sługi kiedy te poległy by w walce. Jakiś alchemik wskrzeszający golemy, albo nekromanta trupy, czy po prostu lodowy czarownik, przyzywający żywiołaki.
Po ataki seryjne zapewne użyłeś:
Coś typu atak składający się z trzech części z których każdy kolejny cios jest o dużo silniejszy.
Ładowanie broni, też zapewne na to wpadłeś, no ale nie wiem.
Jakaś przemiana co kilka tur, zmieniały by się właściwości moba, odporności itp.
Przemiana w postać astralną, całkowita nietykalność na ataki fizyczne, a po zaatakowaniu jakimś konkretnym skilem czy atrybutem powrót do poprzedniej fizycznej formy.
Jakaś pieczęć, która w przypdaku złamania zabiera nam ileś tam many albo ileś tam HP, aktywować się może co jakiś czas, wtedy nie możemy atakować wroga by nie otrzymać dodatkowych obrażeń.
Zauroczenia : Przejęcie kontroli nad naszą postacią przez moba na kilka tur, bądź do śmierci moba.
Możliwość zmiany pozycji przód/tył w trakcie walki.

I takie combo np, mob używa na sobie pieczęci, po tym włącza na gracza absorbcje, zżera mu manę do póki go nie uderzymy. I teraz mamy wybór, pozwolić by zjadł nam manę na jakąś kontrę?
Czy tez zaatakować i stracić hp przez złamanie pieczęci. Dodatkowo, jeśli mob zabsorbował by jakąś określoną ilość many, uderzał by jakimś konkretnym skilem ;)

Nie wiem tak strzelałem pomysłami, co mi tylko w głowę wpadły ;)
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Awatar użytkownika
Leaf

Golden Forki 2011 - Zapowiedzi (miejsce 2)
Posty: 185
Rejestracja: 16 maja 2011, 16:43
Lokalizacja: Leaf Village

Re: (2k3) RUNO

Post autor: Leaf »

Podział bossów na kilka części np. głowa, ręka, whatever.
Raczej już na to wpadłeś, ale można się upewnić.
Fear z jednej strony Cię nie lubię, bo nie mam szans z Tobą w tegorocznych GFach, a z drugiej Cię uwielbiam, bo Twoja gra będzie niesamowita :lol:
Nie jestem n00bem.
Jestem newbie.
---------------------------
Projekty:
CAMELOT
Ukończone w 100%. Link tutaj:
LINK
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 850
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: (2k3) RUNO

Post autor: Fear »

Dzięki wszystkim za coś od siebie, i zapraszam dalej to wypisywania pomysłów, to naprawdę pomaga ;) Swoją drogą, title w moich grach nigdy zbyt ambitne nie były i przyznaję się, że jakoś akurat na nie, pomysłów mi brakuje, więc zrobiłem coś prostego, mam nadzieję, że jakość liter Was nie odrzuci, ale tak już w 2k3 jest, że te obrazki i panoramy wyglądają tam źle.

Edit:
Obrazek
Finalna wersja, muzyka do titla też już gotowa ;)
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: (2k3) RUNO

Post autor: Asuda »

Pro ;)
Nie mogę się doczekać!
Czuję się jak jakiś fan pierwszych części Final Fantasy który dowiaduje się o wyjściu kolejnej epickiej gry!
Przynajmniej wydaje mi się ,że mógłbym się tak czuć... ^^
No bo nie miałem tej możliwości napalać się na tamte gierki.

Runo mnie urzekło, od momentu kiedy wlepiłem moje gały w twoją zapowiedź.

Ponadto, patrze na title i ekscytuje się tym napisem...
"Akt 1" Uhuhu!
Mamy to interpretować jako nieoficjalne nawiązanie?
Zapowiedź aktu drugiego?

PS. Rysowałeś tę panienkę? ;D
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Awatar użytkownika
Pinker
Posty: 34
Rejestracja: 28 gru 2011, 23:23

Re: (2k3) RUNO

Post autor: Pinker »

Mam nadzieje,ze kazdy z nas znajdzie w tej grze cos dla siebie.Zapowiada sie dobra produkcja,oby zostala ukonczona jak najszybciej.
Awatar użytkownika
MarekMróz1997
Posty: 111
Rejestracja: 27 wrz 2010, 18:25
Kontakt:

Re: (2k3) RUNO

Post autor: MarekMróz1997 »

Czekam i czekam na Runo i doczekać się nie mogę :).

Ja mam mały pomysł na jednego skila.
Robisz stan "udawania śmierć"
Polega to na tym, że bohater/przeciwnik myśli że jego wróg nie żyje podczas gdy ten udaje tylko umarłego odpoczywając i regenerując swoje HP.
Oczywiście nikt nie atakuje tego kto ma ten stan, bo myśli, że "is dead."
Sam próbowałem to zrobić, ale ja ni wym jak się do tego zabrać i nie wypaliło.
Tak właśnie się nazywam jaki jest mój nick i nie wstydzę się tego!

Projekt w tworzeniu: Opowieści z zapomnianych krain
Zapowiedź: Już na forum!
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 850
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: (2k3) RUNO

Post autor: Fear »

Asuda pisze:"Akt 1" Uhuhu!
Mamy to interpretować jako nieoficjalne nawiązanie?
Zapowiedź aktu drugiego?
To miało być takie wiesz, cichosza ;D Póki co, niech wyjdzie "RUNO" ;)
Czuję się jak jakiś fan pierwszych części Final Fantasy który dowiaduje się o wyjściu kolejnej epickiej gry! Przynajmniej wydaje mi się ,że mógłbym się tak czuć... ^^
No to teraz tylko sprostać oczekiwaniom ;D
Mrozik pisze:Sam próbowałem to zrobić, ale ja ni wym jak się do tego zabrać i nie wypaliło.
Pokombinujemy i może coś się z tym uda zrobić ;)
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
Leaf

Golden Forki 2011 - Zapowiedzi (miejsce 2)
Posty: 185
Rejestracja: 16 maja 2011, 16:43
Lokalizacja: Leaf Village

Re: (2k3) RUNO

Post autor: Leaf »

Menu rozwala system po całości. Białe tło pasuje, do jakiegoś takiego odbioru gry. Po prostu RUNO kojarzy mi się z białym kolorem ^^. Jedyne co mi nie pasi to ta strzałka. Bije w oczy i psuje wszystko. Rób szybko, bo tu praktycznie cała Gospoda czeka....
Nie jestem n00bem.
Jestem newbie.
---------------------------
Projekty:
CAMELOT
Ukończone w 100%. Link tutaj:
LINK
Awatar użytkownika
Piterevo
Posty: 44
Rejestracja: 08 sie 2010, 19:33
Kontakt:

Re: (2k3) RUNO

Post autor: Piterevo »

:shock: Ta emotka obrazuje mój odbiór zapowiedzi. Szykuje się najlepsza polska Makerówka. A kto wie, może i najlepsza na świecie :wink: . Ekran tytułowy z panienką Rydią jest świetny.
Strzałce przydał by się recolor. Może na czarny, bo pasuje do białego.
ODPOWIEDZ