Strona 1 z 2

[RMVX] System RPG VX - Arena

: 01 sty 2012, 14:50
autor: Lartarin
System RPG VX - Arena


Krótki opis:
Projekt stylizowany na arkadowe bijatyki 2d, gdzie gracz może wybrać postać o specyficznych umiejętnościach. Każdy bohater ma powód, dla którego bierze udział w tajemniczym turnieju. Gra ma tradycyjną otoczkę fabularną. Różnorodność herosów/heroin daje możliwość ukończenia gry na kilka sposobów. Dodatkowo mechanizm walki sprawia, że gra nie opiera się jedynie na wciskaniu komendy atak.

Realia:
Rzecz dzieje się na Nowym Kontynencie. W jednym z głównych miast Imperii dochodzi do serii tragicznych zdarzeń. Cała metropolia staje w ogniu. Gazety rozpisują się na tematy całkiem nieprawdopodobne. Powstaje wiele teorii, żadna jednak nie jest satysfakcjonująca. W tym samym czasie kilku losowych bohaterów otrzymuje mistyczne zaproszenia do podjęcia wyzwania i "poznania" źródła całego zmieszania.

Rozgrywka:
W grze przyjdzie nam zmierzyć się z wieloma przeciwnikami, którzy podobnie do nas otrzymali zaproszenie na turniej. Podczas 'misji' będziemy mieli okazję poznać uczestników, ich indywidualne cele, oraz być świadkami tworzenia się nowej historii.

TagTeam w squadzie: Ayene, Lartarin, Seivoth

Planowana premiera: marzec 2012.

Screeny:
Obrazek

Strona projektu

Re: [RMVX] System RPG VX - Arena

: 24 sty 2012, 20:37
autor: Konrad112
Cóż mogę powiedzieć, ciekawi mnie jak będą wyglądać ataki, oraz z kim przyjdzie nam się zmierzyć i jakie postaci będą do wyboru przez nas. Ogólnie zapowiada się wspaniale, ( czadowa fabuła. )
Czekam ze zniecierpliwieniem. :-)

Re: [RMVX] System RPG VX - Arena

: 28 sty 2012, 00:16
autor: Asuda
Jak tam praca nad projektem?
Może jakiś filmik?
Jestem ciekaw jakie jest rozwiązanie dla systemu walki i jak to się prezentuje ;)

Re: [RMVX] System RPG VX - Arena

: 29 sty 2012, 15:16
autor: Fear
Dużo o zapowiedzi powiedzieć nie można. Może się na mnie nie obrazicie, ale myślę, że będzie jak zwykle w Waszych produkcjach, graficznie i skryptersko wręcz wybornie, z klimatem, ale z kulejącą grywalnością i nijaką fabułą. Mam nadzieję, że aspekt walki będzie fajnie rozwiązany.
Cóż życzę powodzenia, bo trudno tu napisać coś więcej, powodzenia w tworzeniu :)

Re: [RMVX] System RPG VX - Arena

: 15 lut 2012, 16:08
autor: Lartarin
@Wszyscy wyżej
Za niektóre wypowiedzi już jest foch :lol: . Co do grywalności, to rzeczywiście nie trafiamy w gusta userów, bo mamy małego US-a. (Ja ktoś nie wie co to US, to odsyłam do Warhammera).
Śmiem się nie zgodzić co do kulejącej fabuły, ona jedynie (i to czasami) utyka ^@^. Prace nieco zwolniły (kryzys SESJI ^^)
Walki rozwiązane są w sposób zręcznościowy (po Stukotkach czarno to widzę...) .
Rozwijając, w zależności od wielu czynników pokazuje nam się kombinacja kierunków i enterów, którą należy "wklepać" w przeznaczonym do tego czasie. W sumie nic specjalnego, ale to wyłącznie subiektywna opinia.
Fabuła... no jakaś tam będzie :lol: na końcu (jak zawsze) wprowadzane będą odpowiednie korekty.
Obecnie mechanika jest nieco planszowa i mimo to, że okazać się to może "niegrywalne", w pewien sposób nadawać będzie grze specyficzności... chyba :wink: . Dzięki za komenty, więcej grzechów nie pamiętam ^^
Pozdrówka

Re: [RMVX] System RPG VX - Arena

: 16 lut 2012, 00:58
autor: Karo
dla którego bierze udział w tajemniczym turnieju.
Mortal Kombat?
Hmm. Jak wyglądają mapy? Może jakiś screen ich a nie tylko perspektywa w czasie walki.
Jeżeli nie ma żadnych map tylko zwykła walka to ja nawet do tej zapowiedzi nie podchodzę poważnie.

Re: [RMVX] System RPG VX - Arena

: 19 lut 2012, 22:25
autor: Fear
Karo pisze:Hmm. Jak wyglądają mapy? Może jakiś screen ich a nie tylko perspektywa w czasie walki.
Jeżeli nie ma żadnych map tylko zwykła walka to ja nawet do tej zapowiedzi nie podchodzę poważnie.
Projekt stylizowany na arkadowe bijatyki 2d, gdzie gracz może wybrać postać o specyficznych umiejętnościach.
Napisane jasno i wyraźnie : )

Re: [RMVX] System RPG VX - Arena

: 19 lut 2012, 22:48
autor: HumanFly
Fear pisze:
Karo pisze:Hmm. Jak wyglądają mapy? Może jakiś screen ich a nie tylko perspektywa w czasie walki.
Jeżeli nie ma żadnych map tylko zwykła walka to ja nawet do tej zapowiedzi nie podchodzę poważnie.
Projekt stylizowany na arkadowe bijatyki 2d, gdzie gracz może wybrać postać o specyficznych umiejętnościach.
Napisane jasno i wyraźnie : )
Czyli podróbka Mortala.

Re: [RMVX] System RPG VX - Arena

: 19 lut 2012, 23:01
autor: Fear
Czy ja wiem, tu postacie będą tylko stać, zapewne my będziemy tylko wydawać polecenia :) Zresztą, każda "bijatyka" ma cechy wspólne, trudno mówić o podróbce czegoś.

Re: [RMVX] System RPG VX - Arena

: 20 lut 2012, 08:23
autor: gbanshee
HumanFly pisze: Czyli podróbka Mortala.
Bijatyki 2D mają długą historię przed Mortal Kombat, więc mało trafione.

Re: [RMVX] System RPG VX - Arena

: 20 lut 2012, 13:53
autor: HumanFly
gbanshee pisze:
HumanFly pisze: Czyli podróbka Mortala.
Bijatyki 2D mają długą historię przed Mortal Kombat, więc mało trafione.
Nie wiem jakie bijatyki były przed mortalem. Jedyną grą którą znam 2D która była przed mortalem to Mario ale to inna bajka. Nawet jak coś. Nie wyobrażam sobie samej bijatyki w RPG Makerze. Są przecież specjalne programy do robienia właśnie takich bijatyk.

Re: [RMVX] System RPG VX - Arena

: 20 lut 2012, 19:35
autor: Super Vegeta
Street Fighter chociażby. Pierwsze MK to 92, SF - 87 rok.

A to, że są programy do robienia bijatyk... Cóż, owszem, są. Ale czy tylko dlatego komuś należałoby zabronić robienia czegoś takiego w RM? Poza tym, nie oszukujmy się, bardzo dużo ciekawych rzeczy czy nawet wynalazków miało swój początek w "Jak to nie? Pokażę wam, że się da!".

@dół:
No chyba, że chodzi o zgięcie kolana w drugą stronę. Obrazek

Re: [RMVX] System RPG VX - Arena

: 20 lut 2012, 21:11
autor: master miller
Kiedy coś jest niemożliwe przychodzi taki jeden co nie wie, że jest niemożliwe - i on to robi!

Re: [RMVX] System RPG VX - Arena

: 21 lut 2012, 02:36
autor: Jazzwhisky
Roznieciliście ogień, a ta gra przecież nie będzie mordobiciem, jest tylko na takowe stylizowana. Kolejny efekt (edit) zamierzenie niedokładnego opisu w prezentacji. =}

Re: [RMVX] System RPG VX - Arena

: 21 lut 2012, 12:05
autor: Lartarin
@góra
Takowy opis jest zamierzony, screeny w zupełności uzupełniają jego braki...

Zresztą to i tak nie będzie nic wielkiego, no ale w końcu coś się dzieje :wink: