Abbys2 (VX)

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Abbys2 (VX)

Post autor: Asuda »

************Abbys2************

Wersja Makera :RMVX

Zarys Historii:
3e0r; zakończenie wampirze wojny między dwoma klanami Verteriss, i Nathas. Wojna zakończyła się paktem krwi Walentine, królowej Verteriss i Wegarda księcia Nathas. Pakt krwi oznaczał przebicie sobie wzajemnie dłoni sztyletem, owiązanie ich chustą jednej z Wampirzych wieszczek, oraz zawarcie związku małżeńskiego między parą. Pakt łączył klany Unią, zaś unia przybrała nazwę Nathersiss, od nazw obu klanów. Po kilkunastu latach Wegard i Valentine zdecydowali się na połączenie obu klanów i nadanie im właśnie nazwy Nathersiss.

Fabuła:
Wegard stworzywszy nową siedzibę klanu, wypracował polityczny plan na Breteński lód, jego zemsta nie zna granic, i nie wystarcza mu zabicie poprzedniego wasala. Wiedząc ,że błędy władcy są błędami jego doradców postanawia zabić radnych wasala Maxiusa Merga.
Pogrążony w żałości i rozpaczy stara się wskrzesić swą żonę, co po licznych medycznych próbach, nie udaje się. Lecz jeden z jego ludzi
Dante Zess pozyskał informacje o sekcie której członkowie nauczyli się wskrzeszać umarłych ludzi. Mimo wątpliwości Vegarda czy ludzie Ci będą w stanie przywołać do „życia” osobę która nawet za życia jest umarła – każe Dantemu sprowadzić któregoś z członków sekty.
Dantemu udaje się odnaleźć sektę, i ku jemu ździwieniu dwoje jej członków decyduję się na podróż. Po rozmowie z Vegardem, ludzie informują go o tym ,że nie da się wskrzesić wampira gdyż ten pozbawiony jest duszy.
A ich rytuały mają na celu przejmowanie władzy nad martwymi ciałami...

Vegard rozczarowany tym faktem, w złości chce zabić obu ludzi, lecz powstrzymuje go Dante. Nekromanci zaś proponują Vegardowi stworzenie nowego młodego wampira z ciała jego i Valentine.
Vegard godzi się na próbę, która kończy się sukcesem.
W tym samym jednak czasie, dowiaduje się o śmierci trzech kolejnych wampirów. Jego umysł jest zdruzgotany, i przesączony bólem.
W własnej córce widzi część swej żony, lecz ból którym nasączył się przez te lata nadal w nim tkwi i żąda pomsty…

W dalszej części gry, Vegard dowiaduje się o związku Dante z masakrą pod niziną Berteńską. Okazuje się ,że ten w raz z dwójką innych wampirów wymordował dwunastoosobową organizację w Bertenii.
Lecz nim Dante poniesie konsekwencje tego czynu, który wiąże go bezpośrednio z śmiercią Valentine ten zbiegnie z klanu pozostawiając Vegarda sam na sam z problemami politycznymi jak i logicznymi które zaczynają kłębić się w jego głowie…
Bowiem udział Dante w sprawie robi się jeszcze bardziej niejasny…


Spory spoiler fabularny, myślę ,że mimo wszystko można się z nim zapoznać bo do premiery gry jeszcze długo - o ile do niej dojdzie ;)
Spoiler:
Bohaterowie:
W grze zależnie od etapu rozgrywki wcielamy się w kilku bohaterów.
Głównymi postaciami w jakie możemy się wcielić są: Dante oraz Vedensiss (córka Vegarda)
być może w samego Vegarda także.
Nie opisze postaci gdyż nie da się całkowicie określić ich charakteru.

Koncept:
Gra inspirowana różnego typu grami i filmami o wampirach, z których to wziąłem bezpośrednie zapożyczenia.
Jak np:
-Z serii filmów "Underworld" zapożyczyłem przekazywanie wspomnień za pomocą ugryzienia.
-Z serii gier "Legacy Of Kain" zgapiłem odporność wampirów na ogień, czy podatnosc na
obrażenia od wody.
Srebro - to chyba podstawa, oczywiście światło też.

W grze postawiłem też trochę na realizm, nie jest tu w stanie jeden wampir rozpłatać na drobne dziesięciu rycerzy i się nawet nie spocić... Gra osadzona jest w fantastycznym świecie, a akcja rozgrywa się w jednej z kontynentalnych dzielnic. Jeśli chodzi o broń, to głównie jest to miecz, leż jeśli wyszkolimy się w odpowiedniej umiejętności, możemy używać też, pazurów, biczy,szhurikenów i innych broni. Czas - Porównując do naszej histori to około XVIIw.
Możliwe ,że w późniejszej fazie gry, będzie się dało zdobyć jakąś broń palną (ale średnio to widzę)

Skrypty - to głównie:
Thomas Edison VX
MOG_Location_Name_VX V1.0
[VX] ◦ Monster Book II

Zdarzeniówki (co prawda wykonałem je zupełnie sam, lecz na pewno są podobne ;d )
System_Dobowy (24 godziny, co godzinę zmienia się barwa ekranu - wygląda to bardzo płynnie)
Losowa_Pogoda (Zmienna pogoda)
Światło_Słoneczne (W zależności od pory dnia słońce zadaje nam różne obrażenia.
Oczywiście tylko na dworze, lecz przez niektóre okna także)

System walki jest VX owy, ale będę się starał się zmienić go na SideView jakiś.
WindowSkin z netu jakiś. Title także choć zedytowane. Udźwiękowienie RTP+(jak an razie)
OST z Silent Hill. Charsety z generatorów,RTP, i edytowane przeze mnie.


Screeny:
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Movie:

http://www.youtube.com/watch?v=bRarQcwL ... e=youtu.be

Demo/Pełniak:

Raczej wydam od razu pełniaka, bo u mnie na demie się zwykle kończy więc wolę nie zapeszać.
Myślę ,że w tym roku grę wypuszczę, ew. Jak ktoś będzie chciał to dam do beta testów jakoś w wakacje albo przed.

To tyle proszę o ocenki ;)

Aha! Aha!
PS. Wrzucam na YT Promo z gry - jest to intro samo.
Jak się wrzuci to wstawię linka ;)
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 534
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: Abbys2 (VX)

Post autor: Klonoa »

Do diabła! Najbardziej zbulwersował mnie "w śrud", aż mnie oczy zaczęły boleć i zacząłem je mrużyć...
I w wielu wypowiedziach zauważyłem jak Ci słowa ucina w połowie albo początku, postaraj się proszę poprawić to bo mimo iż łatwo jest się domyślić o co chodzi jednak trochę psuję już opinię o gierce : P
Less Less Arte
Obrazek
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: Abbys2 (VX)

Post autor: Asuda »

Okk, no mam problem ogólnie z ort, a zaraz się wezmę za te ucięte wyrazy.
Te strzałki w tworzeniu wiadomości są jakieś nieprecyzyjne...
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Awatar użytkownika
Ceres-chan

Golden Forki 2007 - Zapowiedzi (miejsce 2)
Posty: 112
Rejestracja: 28 paź 2007, 18:43
Lokalizacja: Wroclove
Kontakt:

Re: Abbys2 (VX)

Post autor: Ceres-chan »

Jak najbardziej moje klimaty :) Czekam!
Co z wcześniejszą częścią? Chciałabym w nią zagrać.
Obrazek
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: Abbys2 (VX)

Post autor: Asuda »

Wcześniejsza część poszła się je*** razem z sfajczonym dyskiem, a ja głupi ani kopii nie zrobiłem, a jak wstawiałem na download to z szyfrowanymi plikami. Mam jakąś beta demo wersję na kompie, ale w niej nie ma co nawet komentować... Łapie w spoiler bo to prawie nie na temat ;)
Spoiler:
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Lartarin

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 3)
Posty: 36
Rejestracja: 25 lis 2010, 13:27
Lokalizacja: Ergard
Kontakt:

Re: Abbys2 (VX)

Post autor: Lartarin »

Spoiler:
Projekt, prócz tych kilku istotnych "nieistotności", zapowiada się bardzo ciekawie. Filmik nieco przydługawy, ale do wytrzymania. Życzę samozaparcia w tworzeniu, i oczekuję grywalnych efektów :-) . Pozdrawiam
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: Abbys2 (VX)

Post autor: Asuda »

Spoiler:
[/Spoiler]
Spoiler:
Projekt ciągnę, raz tworze w makerze, raz pisze w wordzie fabułę. Mam pewne pomysły które podobają mi się mniej lub bardziej, i myślę jak to do końca ma wyglądać. Bo chcę ukazać historię Abbys, w różnym świetle dla różnych postaci w które się wcielamy, bądź je spotykamy.
Tak więc chory psychicznie i żądny krwi Książe Wampirów, po trupach dąży do celu jakim jest zemsta.
Vedensiss zaś stara się skleić niejasne wspomnienia które przekazał jej ojciec, w między czasie nie rozumiejąc jego co rusz bardziej niezrozumiałych kroków.
Dante jako poczciwy kulturalny lizodup, stara się nie ukazywać swego przebiegłego charakteru, i w cieniu spiskuje (...) sobie ^^.

Jestem pewien wplecenia kilku istotnych rzeczy takich jak fakt iż Dante uświadomi Vegardowi ,że jego działania są zbyt pochopne i niebezpieczne dla klanu, ten zaś w odzewie powoła radę wampirów. (nic oryginalnego, wszędzie gdzie są klany wampirów są i też rady)
(Cholera, musiałem zmazać kilka linijek, bo za dużo spoileruje ;D )

_____________________________________________________________________________

Jak na razie to gra wygląda tak:
Punkt A (scenka) >> Punkt B (scenka) strzałki symbolizują tu, naszą grę ;) gdzie to możemy trochę zwiedzić lokację, nim dotrzemy do kolejnej scenki z dialogami. Lecz dochodzę powoli do tworzenia dungeonu, pod zamkiem ;)
Kilka screenów - oczywiście nie za dużo ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
*Tutaj starałem się uchwycić animację obrażeń od słońca. Wygląda to tak jakby nasza postać parowała co jakieś 3/4 sekundy. Z każdą animacja tracimy też zdrowie, w zależności od tego jaka jest pora dnia.

Idę spać ;) Czekam na komenty ;)
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Awatar użytkownika
MMS-S3
Posty: 38
Rejestracja: 11 sty 2010, 17:46

Re: Abbys2 (VX)

Post autor: MMS-S3 »

Ostatni screen (Tutaj starałem się uchwycić...):
Po co są te pochodnie na schodach na dole?
Nie mogłeś ich dać obok albo w ogole nie dawac? :wink:
Ogółem wygląda fajnie czekam na fulla ;D
TASTE THE RAINBOW
Awatar użytkownika
Konrad112
Posty: 44
Rejestracja: 28 paź 2011, 13:23
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Re: Abbys2 (VX)

Post autor: Konrad112 »

Ładnie, ładnie, ale przesadzasz z tymi pochodniami, na ostatnim screenie na dole, są one moim zdaniem nie potrzebne. Ogólnie fajna fabuła, a mapki ładne ( tak trzymać ), czekam na pełniaka. :-o
Asuda pisze: Jak ktoś będzie chciał to dam do beta testów jakoś w wakacje albo przed.
Ja chce ;)
„Lepsza na Konrada głodnych wilków gromada niźli chłop w koszuli”
Spoiler:
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: Abbys2 (VX)

Post autor: Asuda »

W sumie macie rację, bo i śmiesznie to wygląda pochodnia na schodach...
Zmienię to, co do beta testerów - to spoko miejsce masz zaklepane,
i ciesze się ,że już się ktoś zgłosił ;)

_______________________________________________________________
Oke, ogarnąłem liczbę pochodni na mapach, i dorobiłem grę aż do dungeona.
Teraz zostaje mi zrobić podziemne katakumby i kanały, no i pierwszych przeciwników ;)
W sumie dopiero teraz zaczyna się większa swoboda w grze, wcześniej było to latanie z punktu A>B i gdzie to odgrywały się scenki dialogowe. Ten początek gry stylizowany jest bardziej na książkę.
Gdzie to mamy mały wpływ na to co się dzieje. Mam nadzieję, że dialogi będą w miarę ciekawe.
Tzn - mam nadzieję ,ze zaciekawia graczy ;) No nic ja na dziś passuję bo ciężki dzień miałem.
Jutro/po jutrze zarzucę jakieś screeny z Dunga ;)

Dobranocka ;)
_______________________________________________________________
Mam takie pytanie odnośnie dunga, będą tam moby t/j szczury czy jakieś słabsze kreatury.
Moje pytanie brzmi jak ustawić walki. Potwory przemieszczają się po mapie, niektóre od razu atakują, inne uciekają, czy też losowo się przemieszczają. Ale mniejsza, chodzi mi o to czy raz pokonany przeciwnik ma się respić po jakimś czasie? Czy po zmianie mapy? Czy też wcale? Jak myślicie? (w przypadku opcji pierwszej "po jakimś czasie" jak to zrobić? Jakieś typowe zdarzenie na równoległy, które odliczało by czas do respu, czy też uwarunkować to porami dnia, np. resp moobów co dobę?)

Wypowiedzcie się ;)
_______________________________________________________________
A nie chciało mi się tego dunga do końca robić, znalazłem fajne charsety postanowiłem je przerobić (bladsza skóra itp) i zrobiłem scenkę wybiegając trochę do przodu z fabułą.
No ale nic się nie zmarnuje a ja jestem już nastawiony an budowę dunga.
Scenkę wrzucam na YT i będzie to ostatni film z gry jaki wrzucę aż do premiery.
Jeśli chodzi o screeny, to na pewno jakieś będę co jakiś czas dorzucał.
Jak się film wgra (800mb ;<)
to wstawię linka ;)

No i proszę:
http://www.youtube.com/watch?v=lKwXvGsq ... e=youtu.be
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Mantiq
Posty: 428
Rejestracja: 21 mar 2011, 21:41
Lokalizacja: Mszanowo

Re: Abbys2 (VX)

Post autor: Mantiq »

Ja też chce być testerem ;)
A gra fajna :)
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: Abbys2 (VX)

Post autor: Asuda »

Tejj, Mantiq nie masz ty WindowSkina tego z Abbys1 gdzieś?
Taki witrażowy? On był kozacki ;)
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Awatar użytkownika
Konrad112
Posty: 44
Rejestracja: 28 paź 2011, 13:23
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Re: Abbys2 (VX)

Post autor: Konrad112 »

Asuda pisze:chodzi mi o to czy raz pokonany przeciwnik ma się respić po jakimś czasie? Czy po zmianie mapy? Czy też wcale? Jak myślicie?
Myślę ze najlepiej byłoby żeby potwory respiły się po zmianie mapy.
Mantiq pisze:Ja też chce być testerem ;)
Ciesze się ze nie ja jedyny będę testerem, ( w końcu im więcej osób tym większa szansa na wyłapanie błędów .)
„Lepsza na Konrada głodnych wilków gromada niźli chłop w koszuli”
Spoiler:
Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 534
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: Abbys2 (VX)

Post autor: Klonoa »

Co co? Beta testy? Chętnie przetestuję ten tytuł jako beta tester... ostatnio też polubiłem motywy wampirów :3

Miło że posłuchałeś się rad odnośnie pochodni :D
Less Less Arte
Obrazek
Lartarin

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 3)
Posty: 36
Rejestracja: 25 lis 2010, 13:27
Lokalizacja: Ergard
Kontakt:

Re: Abbys2 (VX)

Post autor: Lartarin »

Jeżeli będzie możliwość, to ja też chętnie "potestowywuję" tę grę ^^. "Krfiopijcy" są fajni, byle nie w wydaniu "śmieszchu", czy innego pseudo-wampirzego "dzieła".
Obrazek
Obrazek
Zablokowany