Abbys2 (VX)
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Klonoa
- Posty: 534
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
- Lokalizacja: Berlin
- Kontakt:
Re: Abbys2 (VX)
Sillent Hill ma niektóre na prawdę fajne utwory jak ten, który został użyty podczas intra na YT :)
Co do śniegu to niestety taki jest efekt VXa i jedyną możliwością zmiany jest edycja grafik i wprowadzenie jakichś własnych sklejek by w miarę ładnie to wyglądało :/
W każdym razie lepiej robisz zniszczone mosty niż moja osoba XD
Co do śniegu to niestety taki jest efekt VXa i jedyną możliwością zmiany jest edycja grafik i wprowadzenie jakichś własnych sklejek by w miarę ładnie to wyglądało :/
W każdym razie lepiej robisz zniszczone mosty niż moja osoba XD
Less Less Arte
- Asuda
- Posty: 316
- Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37
Re: Abbys2 (VX)
Wiem jak funkcjonuje shift, ale nie wiem gdzie miałbym z tej funkcji skorzystać.master miller pisze:Co do śniegu: przytrzymaj shift.
Co do połączenia śniegu ze skałą, to wygląda to tak lipnie...
Może spróbuje nałożyć na to jakiś efekt graficzny w formie zdarzenia.
Co do cieni, też wydaje mi się, że wygląda to lipnie, jednak nie jestem w posiadaniu żadnych półprzeźroczystych cieni, które mógłbym wrzucić do TileE, popracuję nad tym.
Spoiler:
Zrobię z nim filmik jak będę miał czas.
Chodzi o to ,że w trakcie walki po zabiciu jednego z przeciwników, po jednej turze pojawia się on ponownie, ale nie atakuje i nie da się go zaznaczyć. Nie wiem co jest powodem tego ,ze pojawia się on na mapie ;O
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
-Because you are jrpg...
- Klonoa
- Posty: 534
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
- Lokalizacja: Berlin
- Kontakt:
Re: Abbys2 (VX)
Mam pomysła dla ciebie Asuda odnośnie skał w tych górach i ten śnieg.
Zobacz jakby to wyglądało z innymi skałami jak np. z tymi kryształowymi w jaskinii( TPD. bardzo ładna lokacja :) )
Pokombinuj tak trochę, a ucięty śnieg może nie będzie się tak rzucał w oczy, chyba żebym zrobił Ci specjalną grafikę skał, które komponują się z takim białym terenem(śnieg) :)
--Bug walkI--
Domyślam się że może to być błąd w skrypcie, ale też nie jestem pewien :/
Zobacz jakby to wyglądało z innymi skałami jak np. z tymi kryształowymi w jaskinii( TPD. bardzo ładna lokacja :) )
Pokombinuj tak trochę, a ucięty śnieg może nie będzie się tak rzucał w oczy, chyba żebym zrobił Ci specjalną grafikę skał, które komponują się z takim białym terenem(śnieg) :)
--Bug walkI--
Domyślam się że może to być błąd w skrypcie, ale też nie jestem pewien :/
Less Less Arte
- Asuda
- Posty: 316
- Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37
Re: Abbys2 (VX)
Próbowałem przed chwilą zastosować się do rady, ale wyszła lipa ;(
Jakiejkolwiek skały bym nie użył to wygląda to na obcięte, kiedy umieszczę obok śnieg.
Jeśli masz czas i ochotę, to byłbym bardzo wdzięczny za jakąś nakładkę.
Np. grafikę która mógłbym jako zdarzenie układać na krawędzie skał.
Jakiejkolwiek skały bym nie użył to wygląda to na obcięte, kiedy umieszczę obok śnieg.
Jeśli masz czas i ochotę, to byłbym bardzo wdzięczny za jakąś nakładkę.
Np. grafikę która mógłbym jako zdarzenie układać na krawędzie skał.
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
-Because you are jrpg...
-
- Posty: 196
- Rejestracja: 18 sty 2008, 20:40
Re: Abbys2 (VX)
Fajnie zbudowany klimat, podoba mi się ten projekt.
- Asuda
- Posty: 316
- Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37
Re: Abbys2 (VX)
Heh, sorry za dość długom przerwę ;)
Musiałem się napełnić weną trochę ;)
I odkopać projekt ze starego kompa - no ale oficjalnie, cos tam będę skrobał ;)t
Musiałem się napełnić weną trochę ;)
I odkopać projekt ze starego kompa - no ale oficjalnie, cos tam będę skrobał ;)t
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
-Because you are jrpg...
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 25 lis 2010, 13:27
- Lokalizacja: Ergard
- Kontakt:
- Asuda
- Posty: 316
- Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37
Re: Abbys2 (VX)
Projekt na pewno się ukarzę.
Kiedy - to już jest pytanie...
Ale postaram się w tym roku go wypuścić ;)
Tak choćby dla siebie.
Muszę bardzo popracować nad klimatem, bo to co mam obecnie mija mi się z założeniami...
Muszę zrezygnować też z głupich zręcznościówek jak np. uciekanie przed dżinem...
Totalna klapa - w ogóle nie planowałem w moim projekcie takich istot, to wszystko psuje.
A tak od siebie dodam:
W grze występują dwie inteligentne rasy: ludzie,wampiry.
Będą wilkołaki, ale nie odegrają jakiejkolwiek roli w fabule jak i grze, to raczej przeciwnicy (bezmózgie istotki) Zastanawiam się nawet nad całkowitym wykluczeniem z gry tego elementu - gdyż praktycznie jeszcze nie istnieje nigdzie indziej niż w mojej mózgownicy.
Klimat gry staram się zrobić dość dojrzały, co jednak ukazuje się dopiero po jakimś czasie rozgrywki. W grze stawiam dużo na fabułę, charaktery postaci i dialogi, nie zaś na walkę i rozwój naszej drużyny.
_______________________________________________________________
edit:
Zdecydowałem się trochę przysiedzieć przy projekcie, i zacznę chyba od tworzenia szczegółowej fabuły i historii świata, tak więc będzie to praca przy projekcie bez użycia RMA ;)
Kiedy - to już jest pytanie...
Ale postaram się w tym roku go wypuścić ;)
Tak choćby dla siebie.
Muszę bardzo popracować nad klimatem, bo to co mam obecnie mija mi się z założeniami...
Muszę zrezygnować też z głupich zręcznościówek jak np. uciekanie przed dżinem...
Totalna klapa - w ogóle nie planowałem w moim projekcie takich istot, to wszystko psuje.
A tak od siebie dodam:
W grze występują dwie inteligentne rasy: ludzie,wampiry.
Będą wilkołaki, ale nie odegrają jakiejkolwiek roli w fabule jak i grze, to raczej przeciwnicy (bezmózgie istotki) Zastanawiam się nawet nad całkowitym wykluczeniem z gry tego elementu - gdyż praktycznie jeszcze nie istnieje nigdzie indziej niż w mojej mózgownicy.
Klimat gry staram się zrobić dość dojrzały, co jednak ukazuje się dopiero po jakimś czasie rozgrywki. W grze stawiam dużo na fabułę, charaktery postaci i dialogi, nie zaś na walkę i rozwój naszej drużyny.
_______________________________________________________________
edit:
Zdecydowałem się trochę przysiedzieć przy projekcie, i zacznę chyba od tworzenia szczegółowej fabuły i historii świata, tak więc będzie to praca przy projekcie bez użycia RMA ;)
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
-Because you are jrpg...
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 25 lis 2010, 13:27
- Lokalizacja: Ergard
- Kontakt:
Re: Abbys2 (VX)
A może pochwaliłbyś się jakimiś progresem...
W kwestii stawiania na fabułę, to nie widziałabym tego inaczej, jednak żeby nie była zbyt "betonowa"... wtedy "przygniata" ^^.
Wilkołaki, lubię sierściuchów... szkoda, że zostały potraktowane nieco "z góry".
Ja kupuję cegiełkę na Abbys 2. Gotowam do pomocowania przede wszystkim jednak czekam na... "coś". Tak więc run forest run. Pozdrowionka
W kwestii stawiania na fabułę, to nie widziałabym tego inaczej, jednak żeby nie była zbyt "betonowa"... wtedy "przygniata" ^^.
Wilkołaki, lubię sierściuchów... szkoda, że zostały potraktowane nieco "z góry".
Ja kupuję cegiełkę na Abbys 2. Gotowam do pomocowania przede wszystkim jednak czekam na... "coś". Tak więc run forest run. Pozdrowionka
- Asuda
- Posty: 316
- Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37
Re: Abbys2 (VX)
Wróciłem ostatnio, do pierwszych dwóch godzin gry, bo coś mi tam nie pasuje.
Za mało wciąga... Co z tego ,że po tej godzinie czy dwóch zaczyna sie wiele dziać jak byćmoże nikt nie dotrze do tamtych wydarzeń. Ponadto muszę usprawnić system "śmierci" jesli chodzi o obrażenia od wody... Bo przypadkowe wejście do strumienia, obecnie powoduje natychmiastową śmierć.
Nie wiem czy nie zrobić, że z wyższym lvlem dało by się np. przez taką wodę przejść, tracąc hp, cos w ten deseń.
Potrzebowął bym jednak pomocy odnośnie jakiegos BS'a - nie znam się na tym zbytnio, ale taki ekran FPP z przeciwnikiem na wprost, nie bardzo mnie kreci...
Ma ktoś jakieś pomysły na zmiane podstawowego BS'a
Miło by było z instruktarzem jak dla blondynki (nikogo nie obrażając).
Za mało wciąga... Co z tego ,że po tej godzinie czy dwóch zaczyna sie wiele dziać jak byćmoże nikt nie dotrze do tamtych wydarzeń. Ponadto muszę usprawnić system "śmierci" jesli chodzi o obrażenia od wody... Bo przypadkowe wejście do strumienia, obecnie powoduje natychmiastową śmierć.
Nie wiem czy nie zrobić, że z wyższym lvlem dało by się np. przez taką wodę przejść, tracąc hp, cos w ten deseń.
Potrzebowął bym jednak pomocy odnośnie jakiegos BS'a - nie znam się na tym zbytnio, ale taki ekran FPP z przeciwnikiem na wprost, nie bardzo mnie kreci...
Ma ktoś jakieś pomysły na zmiane podstawowego BS'a
Miło by było z instruktarzem jak dla blondynki (nikogo nie obrażając).
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
-Because you are jrpg...
- Pinker
- Posty: 34
- Rejestracja: 28 gru 2011, 23:23
Re: Abbys2 (VX)
No tak,pisałeś to 1,5 roku temu, ale wtedy nie dodałes "Tak choćby dla siebie".Czekam na jakiś download.Asuda pisze:Projekt na pewno się ukarzę.
Kiedy - to już jest pytanie...
Ale postaram się w tym roku go wypuścić ;)
Tak choćby dla siebie.
Nikogo nie obrażając poza blondynkami, ładny przykład dajesz.Miło by było z instruktarzem jak dla blondynki (nikogo nie obrażając).
:>
- Asuda
- Posty: 316
- Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37
Re: Abbys2 (VX)
Wszyscy wiedzą w jakim celu przyrównałem sie do blondynki.
Nie wiem po co to czepialstwo. Za chwile przerzucam projekt z pc na lapka, będe mógł pracowac bardziej mobilnie. Projekt wyjdzie - bo wyjdzie. Czas jest tylko problemem. Bo mi go brakuje.
Mimo ,że to "wakacje" do dla mnie takowe już nie istnieją.
edit
Wszedłem w to stare temacisko i przypadkiem natrafiłem na dość ciekawe info od samego siebie ;o
Bo ponoć ten projekt jest na starym PC'cie, który to "działa" i stoi u brata w pokoju. Może dorwę się w jakiś dzień do niego, i sprawdzę czy jest cokolwiek. Wrzucę chociaż to co tam zrobiłem. Bo raczej pochłonął mnie obecny projekt.
Przy okazji tamten (czyli ten) wydaje mi się zepsuty, za dużo w nim "nudzenia" ...
Aki:Edytujmy posty, to nie boli.
Nie wiem po co to czepialstwo. Za chwile przerzucam projekt z pc na lapka, będe mógł pracowac bardziej mobilnie. Projekt wyjdzie - bo wyjdzie. Czas jest tylko problemem. Bo mi go brakuje.
Mimo ,że to "wakacje" do dla mnie takowe już nie istnieją.
edit
Wszedłem w to stare temacisko i przypadkiem natrafiłem na dość ciekawe info od samego siebie ;o
Bo ponoć ten projekt jest na starym PC'cie, który to "działa" i stoi u brata w pokoju. Może dorwę się w jakiś dzień do niego, i sprawdzę czy jest cokolwiek. Wrzucę chociaż to co tam zrobiłem. Bo raczej pochłonął mnie obecny projekt.
Przy okazji tamten (czyli ten) wydaje mi się zepsuty, za dużo w nim "nudzenia" ...
Aki:Edytujmy posty, to nie boli.
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
-Because you are jrpg...
- Pinker
- Posty: 34
- Rejestracja: 28 gru 2011, 23:23
Re: Abbys2 (VX)
Nadal czekam ;)
- Asuda
- Posty: 316
- Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37
Re: Abbys2 (VX)
3 raz wracam do makera po nieudanych próbach. Przepraszam wszystkich którzy zainteresowali się projektem ;/
Projekt nie do odzyskania, proszę o zablokowanie/usunięcie...
Projekt nie do odzyskania, proszę o zablokowanie/usunięcie...
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
-Because you are jrpg...