Abbys2 (VX)

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 534
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: Abbys2 (VX)

Post autor: Klonoa »

Sillent Hill ma niektóre na prawdę fajne utwory jak ten, który został użyty podczas intra na YT :)
Co do śniegu to niestety taki jest efekt VXa i jedyną możliwością zmiany jest edycja grafik i wprowadzenie jakichś własnych sklejek by w miarę ładnie to wyglądało :/

W każdym razie lepiej robisz zniszczone mosty niż moja osoba XD
Less Less Arte
Obrazek
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: Abbys2 (VX)

Post autor: Asuda »

master miller pisze:Co do śniegu: przytrzymaj shift.
Wiem jak funkcjonuje shift, ale nie wiem gdzie miałbym z tej funkcji skorzystać.
Co do połączenia śniegu ze skałą, to wygląda to tak lipnie...
Może spróbuje nałożyć na to jakiś efekt graficzny w formie zdarzenia.
Co do cieni, też wydaje mi się, że wygląda to lipnie, jednak nie jestem w posiadaniu żadnych półprzeźroczystych cieni, które mógłbym wrzucić do TileE, popracuję nad tym.
Spoiler:
Panowie panie... znalazłem niezłego buga...
Zrobię z nim filmik jak będę miał czas.

Chodzi o to ,że w trakcie walki po zabiciu jednego z przeciwników, po jednej turze pojawia się on ponownie, ale nie atakuje i nie da się go zaznaczyć. Nie wiem co jest powodem tego ,ze pojawia się on na mapie ;O
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 534
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: Abbys2 (VX)

Post autor: Klonoa »

Mam pomysła dla ciebie Asuda odnośnie skał w tych górach i ten śnieg.

Zobacz jakby to wyglądało z innymi skałami jak np. z tymi kryształowymi w jaskinii( TPD. bardzo ładna lokacja :) )
Pokombinuj tak trochę, a ucięty śnieg może nie będzie się tak rzucał w oczy, chyba żebym zrobił Ci specjalną grafikę skał, które komponują się z takim białym terenem(śnieg) :)

--Bug walkI--
Domyślam się że może to być błąd w skrypcie, ale też nie jestem pewien :/
Less Less Arte
Obrazek
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: Abbys2 (VX)

Post autor: Asuda »

Próbowałem przed chwilą zastosować się do rady, ale wyszła lipa ;(
Jakiejkolwiek skały bym nie użył to wygląda to na obcięte, kiedy umieszczę obok śnieg.
Jeśli masz czas i ochotę, to byłbym bardzo wdzięczny za jakąś nakładkę.
Np. grafikę która mógłbym jako zdarzenie układać na krawędzie skał.
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
LasTTurN

Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1)
Posty: 196
Rejestracja: 18 sty 2008, 20:40

Re: Abbys2 (VX)

Post autor: LasTTurN »

Fajnie zbudowany klimat, podoba mi się ten projekt.
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: Abbys2 (VX)

Post autor: Asuda »

Heh, sorry za dość długom przerwę ;)
Musiałem się napełnić weną trochę ;)
I odkopać projekt ze starego kompa - no ale oficjalnie, cos tam będę skrobał ;)t
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Lartarin

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 3)
Posty: 36
Rejestracja: 25 lis 2010, 13:27
Lokalizacja: Ergard
Kontakt:

Re: Abbys2 (VX)

Post autor: Lartarin »

Jam tylko zapytać chciala... Projekt żyw, czy trupnął padem?
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: Abbys2 (VX)

Post autor: Asuda »

Projekt na pewno się ukarzę.
Kiedy - to już jest pytanie...
Ale postaram się w tym roku go wypuścić ;)
Tak choćby dla siebie.

Muszę bardzo popracować nad klimatem, bo to co mam obecnie mija mi się z założeniami...
Muszę zrezygnować też z głupich zręcznościówek jak np. uciekanie przed dżinem...
Totalna klapa - w ogóle nie planowałem w moim projekcie takich istot, to wszystko psuje.

A tak od siebie dodam:

W grze występują dwie inteligentne rasy: ludzie,wampiry.
Będą wilkołaki, ale nie odegrają jakiejkolwiek roli w fabule jak i grze, to raczej przeciwnicy (bezmózgie istotki) Zastanawiam się nawet nad całkowitym wykluczeniem z gry tego elementu - gdyż praktycznie jeszcze nie istnieje nigdzie indziej niż w mojej mózgownicy.

Klimat gry staram się zrobić dość dojrzały, co jednak ukazuje się dopiero po jakimś czasie rozgrywki. W grze stawiam dużo na fabułę, charaktery postaci i dialogi, nie zaś na walkę i rozwój naszej drużyny.
_______________________________________________________________
edit:

Zdecydowałem się trochę przysiedzieć przy projekcie, i zacznę chyba od tworzenia szczegółowej fabuły i historii świata, tak więc będzie to praca przy projekcie bez użycia RMA ;)
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Lartarin

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 3)
Posty: 36
Rejestracja: 25 lis 2010, 13:27
Lokalizacja: Ergard
Kontakt:

Re: Abbys2 (VX)

Post autor: Lartarin »

A może pochwaliłbyś się jakimiś progresem...
W kwestii stawiania na fabułę, to nie widziałabym tego inaczej, jednak żeby nie była zbyt "betonowa"... wtedy "przygniata" ^^.
Wilkołaki, lubię sierściuchów... szkoda, że zostały potraktowane nieco "z góry".
Ja kupuję cegiełkę na Abbys 2. Gotowam do pomocowania :mrgreen: przede wszystkim jednak czekam na... "coś". Tak więc run forest run. Pozdrowionka
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: Abbys2 (VX)

Post autor: Asuda »

Wróciłem ostatnio, do pierwszych dwóch godzin gry, bo coś mi tam nie pasuje.
Za mało wciąga... Co z tego ,że po tej godzinie czy dwóch zaczyna sie wiele dziać jak byćmoże nikt nie dotrze do tamtych wydarzeń. Ponadto muszę usprawnić system "śmierci" jesli chodzi o obrażenia od wody... Bo przypadkowe wejście do strumienia, obecnie powoduje natychmiastową śmierć.
Nie wiem czy nie zrobić, że z wyższym lvlem dało by się np. przez taką wodę przejść, tracąc hp, cos w ten deseń.

Potrzebowął bym jednak pomocy odnośnie jakiegos BS'a - nie znam się na tym zbytnio, ale taki ekran FPP z przeciwnikiem na wprost, nie bardzo mnie kreci...

Ma ktoś jakieś pomysły na zmiane podstawowego BS'a
Miło by było z instruktarzem jak dla blondynki (nikogo nie obrażając).
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Awatar użytkownika
Pinker
Posty: 34
Rejestracja: 28 gru 2011, 23:23

Re: Abbys2 (VX)

Post autor: Pinker »

Asuda pisze:Projekt na pewno się ukarzę.
Kiedy - to już jest pytanie...
Ale postaram się w tym roku go wypuścić ;)
Tak choćby dla siebie.
No tak,pisałeś to 1,5 roku temu, ale wtedy nie dodałes "Tak choćby dla siebie".Czekam na jakiś download.
Miło by było z instruktarzem jak dla blondynki (nikogo nie obrażając).
Nikogo nie obrażając poza blondynkami, ładny przykład dajesz.






:>
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: Abbys2 (VX)

Post autor: Asuda »

Wszyscy wiedzą w jakim celu przyrównałem sie do blondynki.
Nie wiem po co to czepialstwo. Za chwile przerzucam projekt z pc na lapka, będe mógł pracowac bardziej mobilnie. Projekt wyjdzie - bo wyjdzie. Czas jest tylko problemem. Bo mi go brakuje.
Mimo ,że to "wakacje" do dla mnie takowe już nie istnieją.

edit


Wszedłem w to stare temacisko i przypadkiem natrafiłem na dość ciekawe info od samego siebie ;o
Bo ponoć ten projekt jest na starym PC'cie, który to "działa" i stoi u brata w pokoju. Może dorwę się w jakiś dzień do niego, i sprawdzę czy jest cokolwiek. Wrzucę chociaż to co tam zrobiłem. Bo raczej pochłonął mnie obecny projekt.

Przy okazji tamten (czyli ten) wydaje mi się zepsuty, za dużo w nim "nudzenia" ...

Aki:Edytujmy posty, to nie boli.
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Awatar użytkownika
Pinker
Posty: 34
Rejestracja: 28 gru 2011, 23:23

Re: Abbys2 (VX)

Post autor: Pinker »

Nadal czekam ;)
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: Abbys2 (VX)

Post autor: Asuda »

3 raz wracam do makera po nieudanych próbach. Przepraszam wszystkich którzy zainteresowali się projektem ;/
Projekt nie do odzyskania, proszę o zablokowanie/usunięcie...
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Zablokowany