[RMXP] System II - Wymiar X

Zapowiedzi Gier w produkcji - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
Ayene

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 3)
Posty: 49
Rejestracja: 11 mar 2011, 11:08

[RMXP] System II - Wymiar X

Postautor: Ayene » 14 lut 2012, 20:58

Obrazek


Twórcy: TagTeam w squadzie Ayene, Lartarin, Sae, Seivoth
Planowana data premiery: mamy nadzieję, że w tym roku :P

Obrazek


Świat Systemu składa się z wielu przylegających do siebie wymiarów, do których przejścia oficjalnie zostały zamknięte. W każdej nawet najbardziej uporządkowanej materii zdarzają się anomalie, które mogą prowadzić do poważnych konsekwencji. By uniknąć wszelkiej maści problemów związanych z zakłóceniem tzw. kontinuum czasoprzestrzennego, Dawni Bogowie ustanowili Strażnika Czasu. Dotychczas ze swoich zadań wywiązywał się nienagannie. W wyniku potężnej ingerencji ów strażnik zaginął, a wielu mieszkańców Nowego Kontynentu stało się przypadkowymi ofiarami "międzywymiarowej" anomalii. Wśród nich znaleźli się poszukiwacze przygód, poznani w pierwszej części gry...

Obrazek


Po pokonaniu śmiertelnego wroga (Sephrona), bohaterowie pełni nadziei próbują wrócić do swojego wymiaru, licząc na to, że po wielu tygodniach tułaczki wreszcie ujrzą rodzinne strony. Korzystając z magicznego doświadczenia jednego z członków drużyny, opuszczają znienawidzony wymiar, by ostatecznie znaleźć się w miejscu, które ich domu nie przypomina. Szybko orientują się, że w licznej jak dotąd drużynie pozostały zaledwie trzy osoby, a towarzyszące im minorowe nastroje nieuchronnie psują koleżeńskie relacje. W konsekwencji dochodzi do rozpadu drużyny, dzięki czemu stajemy się świadkami i współuczestnikami zdarzeń z udziałem jednego z najbardziej nieokrzesanych bohaterów "erpegowych" – Olafa Midlusa aka Olafa Wielkiego, Pięknego Daniela, Jana Podpalacza, itd.

Bohater na własną rękę podejmuje próby powrotu do domu, nie wiedząc jeszcze, że przypadkowo trafi do tajemniczego Wymiaru X, miejsca zawieszonego w czasie i przestrzeni. Napotykając stopniowo członków starej gwardii, ponownie zasili szeregi wartkiej drużyny, która znajdzie się w samym centrum intrygi uknutej przez jej starych i nowych nieprzyjaciół.

Obrazek


Obrazek
Olaf Midlus – główny bohater
Choć ucywilizowany, wydaje się być bardziej barbarzyński niż niejeden barbarzyńca. Miłośnik dźwięków natury. Nieprzewidywalny i często problematyczny. Zazwyczaj działa spontanicznie i miewa absurdalne pomysły. Do jego mentorów – prócz dziadka i człowieka zwanego "Ziomem" – zaliczyć można Stary Dąb i Pielgrzyma Adama.

Obrazek
Gabriel (Arcy King)
Ostatni przedstawiciel walecznej i dumnej rasy Kingów. Na co dzień spokojny w obyciu, lubiący jedynie demonstrować siłę, która w nim drzemie. Wśród drużyny zasłynął jako "młotek", który aby otworzyć drzwi wyrywa je z zawiasu, zamiast nacisnąć klamkę. Przejawia skłonności narcystyczne do swojego wyrzeźbionego atletycznego ciała.

Obrazek
Riku Tiliaan (Eliss)
Niedoszła pani medyk, niebojąca się pracy i wyzwań. Próbuje pomóc w każdej sprawie, często jednak nadgorliwie. Drużyna zdążyła już przywyknąć do oczywistości jej wypowiedzi. Z niewiadomego powodu często narusza temat Arcy Kinga. Córka dwóch ojców, miewająca "błyskotliwe" pomysły.

Obrazek
Thrud Głazozgniot I (TMM – Thrud Medyk Matematyk)
Poczciwy ork alkoholik z irokezem, którego marzeniem jest posiadanie umiejętności wywoływania deszczu. Za swoje niepowodzenia często oskarża przedstawicieli innych ras, którzy według niego przynoszą pecha. Gdyby nie chęć otwarcia własnego biznesu "rikszowego" byłby prawie bezinteresowny. Często pracuje za kanapkę :P

Obrazek
Traisa Nilimith (Rasha)
Elfka urodzona w legendarnym lesie Loren. Mieszkająca niegdyś z krasnoludem, nieświadomie przejęła niektóre jego cechy, co ma odbicie w nietaktownym zachowaniu. Mówi szybko i często niezrozumiale. Jak na elfa grzesząca wiernością, matka gromadki dzieci. Nie wykształciła w sobie umiejętności odróżniania dobra od zła.

Obrazek
Craav (Jednooki)
Krasnolud, były żeglarz, któremu wydłubano oko w myśl kuriozalnej tradycji. Uczeń kowala w Klam i jego sumienny zastępca. Podobnie jak 99% krasnoludzkiego społeczeństwa jest bardzo łasy na pieniądze, a bardziej od swojego życia ceni sobie dobre opancerzenie. W każdej chwili gotowy jest sprzedać dzieci Traisy za koszulkę kolczą.

Obrazek
Selene Blighton (Xiao)
Prosta dziewczyna z ergardzkiej wsi, której na co dzień wytyka się wieśniackie pochodzenie. Braki w etykiecie często rekompensuje urokiem osobistym. Miłośniczka "wszystkiego co dobre". Często angażuje się zbyt emocjonalnie, niemniej szybko jedna sobie sojuszników. Pomimo swojej kobiecej postury walcząca sumo.

Obrazek
Lartarin Delier (Szeryf z Wieży)
Kobieta o egocentrycznych skłonnościach, zdolna do skrajnych zachowań zależnych od jej humoru. Uznawana jest powszechnie za ekscentryczkę. Posiada wysokoklasowe wychowanie, choć jej maniery często odchodzą od akceptowalnej normy. Aktualny wicemag miasta Klam, który często nadużywa swojej pozycji.

Obrazek

Spoiler:


Obrazek


1) Taktyczny system walki by Zenith (po przeróbkach).
Dodano m.in.:
- portal z możliwością wyprowadzania bohaterów,
- skrzynki i przeszkody,
- komendy "Blok",
- możliwość zmiany kierunku położenia bohatera,
- możliwość wyboru akcji bohatera w dowolnym momencie tury gracza,
- okna statusu,
- wykaz przeciwników na planszy,
- animowany kursor na planszy,
- możliwość ustawienia koloru paneli gracza, przeciwnika i akcji.
- i inne drobniejsze.
2) Osobne sloty na każdy przedmiot zaczerpnięty od modern_algebry,
3) Kodowanie muzyki by Blizzard,
4) System Wiadomości by Sheol,

Skrypty autorskie:
1) HP/MP Plus,
2) Wybór poziomu trudności,
3) Opcje gry,
4) Karcianka,
5) System quizów,
6) Rozwój umiejętności,
7) Wiele modyfikacji menu i sklepu.

Obrazek


Jak wymieniono powyżej w grze przewidziano kilka atrakcji. Gracz oprócz akcentu batalistycznego :P natknie się również na rozgrywkę karcianą oraz quizy o różnym poziomie trudności, za które otrzymać może ciekawe nagrody.
System karcianki oparty jest na zasadach podobnych do Triple Triada znanego co niektórym z FFVIII (patrz screen).



Obrazek

Blizzard
Celianna
Enterbrain
KGC
Mac
modern_algebra
Sheol
Zenith


Liczymy na komentarze :)
Ostatnio zmieniony 21 maja 2012, 00:05 przez Ayene, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Obrazek
master miller
Posty: 928
Rejestracja: 02 maja 2008, 09:45

Re: [RMXP] System II - Wymiar X

Postautor: master miller » 15 lut 2012, 07:08

Bede na to czekal jak tusk na acta.
Awatar użytkownika
Prometherion

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 1) Sezon V (miejsce 2)
Posty: 198
Rejestracja: 02 sty 2011, 12:31

Re: [RMXP] System II - Wymiar X

Postautor: Prometherion » 15 lut 2012, 09:20

Cholera, żałuję, że wszystkie wasze gry kompletnie nie trafiają w moje gusta. A żałuję dlatego, że jako drużyna jesteście chyba najbardziej wiarygodną ekipą, co do której mam pewność, że wasza gra wyjdzie na pewno. Trochę szkoda, że wszystkie wasze projekty brodzą w tej japońskiej mazi.
Jednak życzę powodzenia w tworzeniu.
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 821
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: [RMXP] System II - Wymiar X

Postautor: Fear » 15 lut 2012, 14:51

Wizualnie prezentuje się świetnie i jak wspomniał kolega wyżej, mamy prawie pewność, że gra wyjdzie. Oby grywalność była wysoka, bo nawet z nieziemską audio-video to grywalność zachęca do grania :) I co ja mogę jeszcze powiedzieć, japońskie klimaty mi akurat pasują.
Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 534
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: [RMXP] System II - Wymiar X

Postautor: Klonoa » 15 lut 2012, 15:48

DUN DUN DUUUUN!

I mamy proszę ja was kolejną osobę, która z niecierpliwością będzie czekać i sprawdzać temat na bieżąco czy nic nowego nie zostało dodane do informacji odnośnie premiery chociażby demka |3

Fabuła jest nawet ciekawa jak dla mnie a grafika mi się rili podoba bo jest biutiflu :)
Less Less Arte
Obrazek
Awatar użytkownika
Ayene

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 3)
Posty: 49
Rejestracja: 11 mar 2011, 11:08

Re: [RMXP] System II - Wymiar X

Postautor: Ayene » 21 maja 2012, 00:03

Pierwszy filmik ukazujący fragmenty gry. Niestety dźwięk od pewnego momentu przestaje współgrać z obrazem, ale to wina programu :-PP Czekamy na opinie, a może zamieścimy kolejny film pokazujący przykładową walkę.

TagTeam Card MiniGame - System Wymiar X Teaser
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 534
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: [RMXP] System II - Wymiar X

Postautor: Klonoa » 21 maja 2012, 00:19

Kiedy to będzie gotowe dla ofiarowania światu D: ?!

Ten filmik jedynie zaostrzył mi apetyt na to by pograć w ten tytuł, bo i tak dużo takich gier nie ma na polskiej scenie :3
Less Less Arte
Obrazek
Awatar użytkownika
Ayene

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 3)
Posty: 49
Rejestracja: 11 mar 2011, 11:08

Re: [RMXP] System II - Wymiar X

Postautor: Ayene » 30 paź 2012, 08:02

Niestety przez dłuższy czas Lartarin i Sei będą za bardzo zajęci swoimi sprawami osobistymi, dlatego na polu walki zostały dwie osoby. Znacznie spowolniło to proces tworzenia, ale zważywszy na długi łikend, prace zostaną wznowione. Tęskno mi trochę za mejkerowanim ;) Także w tym tygodniu zamieszczę nowe info na temat postępu w tworzeniu gry. Pozdrawiam.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Ayene

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 3)
Posty: 49
Rejestracja: 11 mar 2011, 11:08

Re: [RMXP] System II - Wymiar X

Postautor: Ayene » 20 sty 2013, 13:01

Nowe screeny na dowód, że gra powstaje:
Spoiler:

Liczę na komentarze :wink:
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
AkiNebula_e

Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Dema (miejsce 1)
Posty: 364
Rejestracja: 23 cze 2011, 01:46
Lokalizacja: Krotoszyn

Re: [RMXP] System II - Wymiar X

Postautor: AkiNebula_e » 22 sty 2013, 00:39

Calkiem fajnie to wyglada, widac, ze przykladacie sie do tego.
Awatar użytkownika
Ozzaku
Posty: 1378
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Re: [RMXP] System II - Wymiar X

Postautor: Ozzaku » 22 sty 2013, 10:05

Boskie, grafiki jak zawsze cieszą oko, klimaty japońskie mi pasują.
Co do samej fabuły wydaje się ciekawa, to kolejna produkcja na którą czekam z niecierpliwością!;]
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3230
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: [RMXP] System II - Wymiar X

Postautor: X-Tech » 09 lut 2013, 12:54

Jeśli nie zrobicie z tego karcianki to coś czuję, że będzie REWELACYJNA gra rpg. Wystarczy poczytać sobie opisy postaci i popatrzeć na zastosowany system walki (!) [ŁUDZĘ się, że BĘDĄ BARDZO DOBRE skoro system walki rodem z Ultima na Nintendo] i same screeny - pokazujecie grę, a nie ułożenie elementów tileseta. Nie ma co dmuchać na zimne, ale to prawdopodobnie będzie wasza najlepsza gierka i w pełni dopracowana (dialogi z humorem, postaci, walki i tona żelastwa i zielstwa) to się udało w pewnym stopniu w Shikima, ale jak wiadomo z każdym projektem wasz skill wzrasta. Na to polecam czekać - czuję, że to będzie polska makerówka, z której będę dumny.
mmoprgi, wiedźminy, gothici itd....to wszystko nie działa w rmie i robicie to źle. RM daje narzedzia do rozwoju JRPGÓW i J-Gierek... Syf widzimisie nie działają. Rpgmaker to program do (J)rpgów J-Gier i niczego innego. Ostatnia szansa https://discord.gg/9fzQ34

Wróć do „Zapowiedzi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość