Zmierzch ludzkości [RM VX Ace]

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Finwe
Posty: 36
Rejestracja: 04 kwie 2012, 20:39
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Zmierzch ludzkości [RM VX Ace]

Post autor: Finwe »

Jazzwhiski - system walki domyślny, ale walk nie będzie za dużo :-)
Tam właśnie trochę mało powiedziałem co do Joanny i Jana.
Otóż są to osobne postacie którymi gramy tak jakby "oddzielnie"
Tak jakby opisać... Taki motyw jak z Władcą Pierścieni 2 Wieże.
Każdy jest w innym miejscu, ale się kontaktują i są zależni od siebie.
Tam opracowałem piramidę zależności:
-Jakub spotkał Konrada - dowódcę pewnego ruchu na stacji kosmicznej
do którego dołączy Jan.
-Jan ma mapy które mogą pomóc Joannie w dotarciu do Jakuba
-Kiedy Joanna zginie Jakub się załamię co nam niewątpliwe utrudni grę.
W rzeczywistości mam nieposklejane materiały które można by wypuścić
jako demo :-D
Awatar użytkownika
Wexx
Posty: 172
Rejestracja: 15 lis 2009, 20:16
Lokalizacja: SanOK

Re: Zmierzch ludzkości [RM VX Ace]

Post autor: Wexx »

Świetne. najoryginalniejsza fabuła i w sumie cała gra jaką dotąd widziałem na tym forum! Mimo młodego wieku czuję się patriotą, interesuję się naszą historią, a czytając teksty podobne do tego przetoczonego wcześniej - czuję się dumny.
Do tego wszystko dzieje się praktycznie "obok mnie" :-) Sam mieszkam na Podkarpaciu, byłoby świetnie gdybyś dodał parę map z Sanoka : ]
Czy tylko mi zamiast ScreenShotów pojawiają się napisy [image]? : /
Powodzenia!
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Leafman pisze: Nie jestem newbie!
Jestem n00bem!
Czytam większość tematów na tym cholernym forum, ale jestem zbyt leniwy, żeby odpisać...
Awatar użytkownika
Finwe
Posty: 36
Rejestracja: 04 kwie 2012, 20:39
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Zmierzch ludzkości [RM VX Ace]

Post autor: Finwe »

Tylko tobie chyba :-P
Chociaż na rmxp.pl bywały takie problemy...
Ale co do dania Sanoka.
Staram się i tak upchać dużo miast, zobaczę czy
dam radę... A i tak prawie pewne że umieszczę
te miasta na trasie Joanny.
Awatar użytkownika
Finwe
Posty: 36
Rejestracja: 04 kwie 2012, 20:39
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Zmierzch ludzkości [RM VX Ace]

Post autor: Finwe »

Nowe screeny!
4 skriny, jeden reupload, drugi poprawiony i dwa nowe.
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Przewiduję w maju demo, tylko zaciągnę beta-testerów. :-)
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 124
Rejestracja: 27 wrz 2010, 12:36
Lokalizacja: Lubin

Re: Zmierzch ludzkości [RM VX Ace]

Post autor: Marcos »

Hmmm... Czego mogę się przyczepić, to chyba tylko mapek. Mogłyby być troszkę lepsze tzn. Mogło by się więcej na nich dziać + zamiast pomieszczenie otaczać dużą ilością muru, daj czarne tło ;P
Ogólnie jest git ^^ Pewnie zagram w tą grę choć jest na VX, a bardzo nie lubię tego RPG Makera :)
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 534
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: Zmierzch ludzkości [RM VX Ace]

Post autor: Klonoa »

Ja bym doradził dodać jakieś przykładowo leżące kable w salach z wszelką mechaniką ukazując tym samym coś bardziej chaotycznego gdzie nie było czasu na potrzebne przebudowanie okablowania w ścianach :P
Less Less Arte
Obrazek
Awatar użytkownika
matikun
Posty: 185
Rejestracja: 26 maja 2011, 21:35
Lokalizacja: Area 11

Re: Zmierzch ludzkości [RM VX Ace]

Post autor: matikun »

Bardzo oryginalny pomysł, zapowiada się ciekawie, ale chyba sobie nie pogram, bo nie mam vx, a jak próbuje ściągnąć to ma jakiegoś wirusa :( . Chociaż może do 2013 się uda ściągnąć jakiegoś bez wirusów :-) . A tak przy okazji wiwat Rzeszów! :-D

Edit: Aaaa to jest ace! Gapa ze mnie, tej wersji jeszcze nie widziałem na oczy
Pracuję nad:

Story of Dracula (akcja/komedia) - data premiery: 2016
Mechanika: 90% ||||||||||
Scenariusz: 100% ||||||||||
Mapy: 50% ||||||||||
Awatar użytkownika
Finwe
Posty: 36
Rejestracja: 04 kwie 2012, 20:39
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Zmierzch ludzkości [RM VX Ace]

Post autor: Finwe »

Spokojnie, będzie można bez Ace'a pograć, z tym że może to ważyć z jakieś...
No nawet 200 MB xP
Więc demo raczej bez RTP dam.
Awatar użytkownika
tiberium
Posty: 489
Rejestracja: 08 kwie 2011, 12:06

Re: Zmierzch ludzkości [RM VX Ace]

Post autor: tiberium »

Finwe pisze:z tym że może to ważyć z jakieś...
No nawet 200 MB xP
Jak taki mają mieć gry w makerze Ace (i wyżej), to ja dziękuję i zostaję przy 2000.
Finwe pisze:[...]
Więc demo raczej bez RTP dam.
To jest jedyne solidne rozwiązanie w tej sytuacji. :?
RPG MAKER 2000 the best! ლ(╹◡╹ლ)
Forget the rest...
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Zmierzch ludzkości [RM VX Ace]

Post autor: Dragon Kamillo »

Dobre jest to że samo rtp do sraceja waży coś około 100mb. Niestety im nowszy będzie maker tym większe będą rozmiary gier, więc ja jednak będę tworzył w 2k3 w dół (no i może nieraz xp). Nie lubię tych wszystkich vx, gdyż mają skopane mappowanie.

A co do gry to jak ci Finwe na czacie pisałem grafika mnie się nie podoba (za dużo kolorków i wszystko się tak jakby zlewa).
Awatar użytkownika
Soul

Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Konrad Championship (miejsce 1); TA Sprite Contest 4 (miejsce 2)
Posty: 526
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: Zmierzch ludzkości [RM VX Ace]

Post autor: Soul »

Zapowiada się fajna gra :-)
Może się czepiam ale na tym screenie co wypowiada się Łukasz jest literówka "soie".
Awatar użytkownika
Finwe
Posty: 36
Rejestracja: 04 kwie 2012, 20:39
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Zmierzch ludzkości [RM VX Ace]

Post autor: Finwe »

Zapomniałem właśnie wspomnieć że poprawiłem zanim wrzuciłem skrina :-P
Awatar użytkownika
Finwe
Posty: 36
Rejestracja: 04 kwie 2012, 20:39
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Zmierzch ludzkości [RM VX Ace]

Post autor: Finwe »

It's time for refresh!
Lekka zmiana scenariusza - (raczej dodatek )
definiuję typ pocisków którymi USA uderzyło na Europę.
Ponieważ żeby ktoś przeżył, nie ma Atomówek a są rakiety
z różnego rodzaju gazami itp. :-P
Przy okazji 3 rzeczy:
1)Wielkie dzięki Doom za pomoc z questami pobocznymi :ok:
2)Nowe soundtracki, użyłem muzyk znanego Polskiego skrzpyka, Jelonka
3)Screen:
Spoiler:
I prosiłbym jakiegoś moda o zaktualizowanie skrinów, bo jest ich już
9 a w pierwszym poście są 4 w dodatku złe ( no tam po za titlem )
A przy okazji:
Grając w tą grę przyczyniasz się do pokoju na świecie. Jak?
podczas gry w nią, NA PEWNO nikogo nie mordujesz.
Awatar użytkownika
Finwe
Posty: 36
Rejestracja: 04 kwie 2012, 20:39
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Zmierzch ludzkości [RM VX Ace]

Post autor: Finwe »

Good news everyone!
Aktualka! Wrzuciłem filmik z pierwszymi 13 minutami gry ^^
Jest to część z Jakubem, tekst intra może ulec zmianie.
http://www.youtube.com/watch?v=BSX294aZ ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
Finwe
Posty: 36
Rejestracja: 04 kwie 2012, 20:39
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Zmierzch ludzkości [RM VX Ace]

Post autor: Finwe »

@REFRESH
Ok, projekt się obudził :-D
Będzie ok, demo planuję na...
Gdzieś na lipiec. Brakuje mi nawet niewiele :-P
A przy okazji - nowy screen!
Spoiler:
I przy okazji - jestem pragmatykiem, więc każdą pracę popieram
czynami :-P
ODPOWIEDZ