[RMXP] Legenda Kuruhan: Poświęcenie.

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
iluminati
Posty: 3
Rejestracja: 09 kwie 2012, 18:29
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

[RMXP] Legenda Kuruhan: Poświęcenie.

Post autor: iluminati »

Słowem Wstępu i Powitania
Jako iż to mój pierwszy temat chciałbym wszystkich powitać, postanowiłem pokazać i zapowiedzieć wam mój projekt nad którym pracuje już ok. 2 tygodnie, postaram się w ciągu miesiąca wydać demo (chcę by było nie za krótkie i dobrze dopracowane).
Twórca: Iluminati, Fexar - Fexilu Team (Gsource platform)
Rodzaj RM: RPG Maker XP
Rodzaj gry: cRPG
Data premiery : Na tą chwilę nieokreślona
Fabuła:
Wydarzenia sprzed gry [cytaty z intra]
Dawno temu na świecie żyły dwie rasy ludzi Antra i Cetra. Toczyli między sobą nieustanne boje o świętą urnę, relikt który był jednym z narzędzi stwórcy przy tworzeniu świata, ponoć posiadał niewyobrażalną moc, dlatego schowano go w zapomnianej świątyni. Cetra chciała ukryć relikt przed obawą że zachłanni władcy będą próbowali pozyskać urnę a Antra była właśnie jednym z nich.

Niektórzy zmęczeni wojną ruszyli na południe, tworzyli osady i miasta, tak powstali nasi przodkowie Ludzie...

Antra przegrywała kolejne boje a ich władca postanowił zawrzeć umowę z Artanem, demonem który niegdyś próbował obalić stwórcę.

Wkrótce po tym Artan oszukał władcę i przejął nad nim kontrolę przechodząc do świata ludzi, wszystkich mieszkańców i żołnierzy Antra zamienił w plugawców tworząc ciemną armię która miała pokonać Cetra i pozyskać relikt.

Stwórca widząc to polecił swojej prorokini Latecji odszukanie czterech wojowników - wojowników światła. To oni poprowadzili Cetra do zwycięstwa, lecz zapłacono za to wielką cenę.Rasa Atra przestała istnieć, Cetra była bliska wymarciu, natomiast wojownicy poświęcili życie by demona wygnać do pustki.

200 lat później ludzie którzy niegdyś uciekali przed wojnami zaczęli osiedlać się na zniszczonych ziemiach i metropoliach, powoli je odbudowując. Teraz 1800lat po tych strasznych wydarzeniach nikt już nie pamięta o Atra i Cetra. Ale to się miało wkrótce zmienić....

Wydarzenia z gry


Astaron wraz z Taronem podróżują po południu Kontynentu Kuruhan. Astaron nie pamiętał rodziców, porzucili go gdy był niemowlęciem a taron odnalazł go i postanowił wychować jak swoje. Gdy chłopak dorósł postanawia wyruszyć w własną podróż, lecz zanim to zrobi, musi udać się do miasteczka Terif i wykonać przysługę dla tarona, niestety wkrótce zostanie on wplątany w historię która odmieni całkowicie jego życie.
Co zachęca do gry?
-Zmienna czyli losowa Pogoda.
-Zajęcia poboczne, typu kupienie domu, kasyno czy arena.
-Dobrze zbudowane intro.
-Ciekawe Mapy oraz Easter eggi
-Sojusznicy zawierający unikatowy charakter
-Różne poglądy polityczne oraz "fabuły poboczne"
-Trzymająca w napięciu historia.
-Zwroty akcji i humor

Skrypty:
-Advanced Message System
-Dziennik zadań
-Wygląd postaci zależny od noszonej broni i pancerza.
-Bestiariusz.
-System tworzenia przedmiotów.
-Rozbudowane menu.
-Day&Night System
-Warunki Pogodowe
-Fantasy CMS
-Crafting
-Wiele innych dojdzie...
Skrypty Walki:
-Tankentai Sideview Battle
-Visual Equipment (Już w zestawie był)
-Animated Enemes
-Enemes Weapons
-Summons
-Bows, guns, skills
-Steal system
-HP SP meters
-Battle windows
Muzyka:
-Final Fantasy Series
-Gothic
-Dragon Age
-Monster Hunter
-Mieszane

Tilesety:
-Kaliban (BenBen)
-R.Janes
-Mieszane
Zamierzam dodać Lockpick Minigame (jedyna minigra) ponieważ bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Ogólnie będzie 3 bohaterów: gracz, pewna dziewczyna, oraz 1 postać z klasą i płcią zależną od twoich decyzji. Mówiąc więcej o decyzjach powiem że będzie dużo tego typu, niektóre będą miały wpływ na naturę złą lub dobrą, niektórych nawet konsekwencje rodem z królowania w Fable 3 poznacie. Podczas tworzenia gry, kładę nacisk na klimat i dobrą fabułę, wychowałem się na grach gothic, sacred, morrowind czy final fantasy więc to właśnie na nich się wzoruję. Planuję w demku umieścić 1h-2godz rozgrywki. Wybranie klasy postaci nie będzie tak jak w innych rpg, będziemy musieli wybrać wyszkolenie w pewnym momencie gry a do tego czasu będzie okazja by zobaczyć jak się gra wojownikiem, magiem czy strzelcem. Motywację do tworzenia mam wielką i planuję dokończyć projekt, będzie to trochę trwało ponieważ jestem sam(Fexar jako jeden tester) a chcę by gra nie posiadała błędów ala Gothic3. Wszystkim którym projekt się podoba i dają słowo otuchy bardzo dziękuje.


Galeria:
[To jest wczesna wersja, wszystko się może zmienić!]
Walka, póki co wygląda tak jak na screenie poniżej, jest tutaj 3 Astaronów ale to tylko dla pokazania całokształtu przy kompletnej drużynie.
2 screen był robiony na starej mapie, więc trochę pusto ale miał on pokazać wyłącznie menu, nie ma już opcji stwórz ponieważ teraz jest stół alchemiczny i kowadło. Ostatni screen pokazuję starą mapkę drogi do terif obecnie jest większa i rozbudowana.
Spoiler:
Okno talentów (opisy będą prawdopodobnie modyfikowane)
Spoiler:
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2012, 13:07 przez iluminati, łącznie zmieniany 3 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 534
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: [RMXP] Legenda Kuruhan: Poświęcenie.

Post autor: Klonoa »

Rozsmieszyl mnie skrin z trzema bohaterami na 99 poziomie rzucajacych sie na nietoperki, hahah :D

Ogolnie to ladnie sie zaprezentowalo jak dla mnie, jezeli tez stawiasz na klimat to masz ode mnie plusa jednak zobaczymy czy dobrze ci to wszystko wyjdzie bo na kartce papieru wszystko moze ladnie wygladac a w realiach moze byc nieco gorzej :P

Historia o tym relikcie kojarzy mi sie nieco z Arka Przymierza, co pewnie nie jedna osoba zauwazy.

A i nie rozumiem tez za bardzo ''pogoda'' w zacheceniu do gry. Chodzi o to ze ladna pogoda(lol) czy ze gra bedzie zawierala watki humorystyczne? Bo jezeli na koncu jest dopisek ''humor'' to ja to rozumiem jako wiecznie ladna pogode w grze :)
Wiem, uczepilem sie tego duperelca x3
Less Less Arte
Obrazek
Awatar użytkownika
iluminati
Posty: 3
Rejestracja: 09 kwie 2012, 18:29
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: [RMXP] Legenda Kuruhan: Poświęcenie.

Post autor: iluminati »

Zgadza się będą wątki humorystyczne, odnośnie pogody chodziło mi że jest zmienna, że np gdy wchodzimy na bagna może być mgła, deszcz lub burza, albo lekki wicher będzie to miało też wpływ na występowanie niektórych przeciwników. Odnośnie tych herosów 99 to tylko screen podglądowy xD A co do historii wzorowałem się trochę na ff7, dragon age i właśnie religii katolickiej i myślę że udało mi się stworzyć unikatową religię, tutaj na szybko jest opisane ale w świątyniach czy księgach będzie można poczytać o religii i znaczeniu urny oraz innych narzędzi Stwórcy.

Ps: zdziwię cię ponieważ na ultimie i rmxp nikt podobieństwa nie zauważył xD
Obrazek
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 124
Rejestracja: 27 wrz 2010, 12:36
Lokalizacja: Lubin

Re: [RMXP] Legenda Kuruhan: Poświęcenie.

Post autor: Marcos »

Powiem krótko i zwięźle. Gra mi się podoba, a jest to u mnie rzadkość dlatego, że nie przepadam z grami z serii RM XP :P No, ale tak... Tematyka OK! Lubię takie religijne wątki itp. Podoba mi się pomysł z talentami, mapy są okej, choć mogłyby być dużo lepsze i bardziej AWESOME! :3

Ale biorąc wszystko pod uwagę do jednego wora - Jestem na TAK.
ObrazekObrazek
Mantiq
Posty: 428
Rejestracja: 21 mar 2011, 21:41
Lokalizacja: Mszanowo

Re: [RMXP] Legenda Kuruhan: Poświęcenie.

Post autor: Mantiq »

Dobrze przedstawiona fabuła - podoba mi się :) Grafika też może być. Fajne okienka. Ogólnie rzecz biorąc jest OK
Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 534
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: [RMXP] Legenda Kuruhan: Poświęcenie.

Post autor: Klonoa »

@Iluminati
Nikt nie spostrzegl powiazania z arka przymierza!? I ja nie bedac katolikiem to zauwazylem...

Mam nadzieje ze tak tez bedzie z pogoda jak to tutaj prezentujesz :)
Ostatnio rzadko kto robi takie rzeczy do gierek :P
Less Less Arte
Obrazek
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 850
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: [RMXP] Legenda Kuruhan: Poświęcenie.

Post autor: Fear »

Zapowiedź się zawieruszyła, gdzieś pośród tematów, także dopiero teraz mam okazję dorzucić swoje trzy grosze do tematu.

Lubię Tankentai Side View Battle System, także walki powinny być bardzo grywalne, przynajmniej dla mnie. Mapki wyglądają ciekawie, schludnie, efekty oświetlenia nie są przebajerowane, jak to bywa dość często w tworach na XP. Szczególnie przed ostatni screen z jaskini, naprawdę dobrze się prezentuje. Nawet ten zielony windowskin, ma swój urok ;) Dodatkowe smaczki, system talentów itd. na pewno urozmaicą grę. Title też bardzo prosty, a zarazem bardzo ładny. Ogólnie strona skryptów, jak i strona graficzna prezentuje się naprawdę dobrze.

Fabuła na pozór oklepana, ale itak najważniejsze, jak to wszystko przedstawisz w gotowym już projekcie, także powodzenia w tworzeniu, bo zapowiada się nieźle, ale mógłbyś dodać trochę więcej informacji, rozpisać pewne aspekty skryptów, dodać w temacie coś od siebie. 3m się :)
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
ODPOWIEDZ