[RM2k3] Project Euclid

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Zombik

Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki Special III - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 376
Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55

[RM2k3] Project Euclid

Post autor: Zombik »

Tytuł: Project Euclid
Wersja RM: 2003
Gatunek: Horror

Opis fabuły:
Bohater budzi się w szpitalu na sali operacyjnej, jest w połowie spalony, obraz jest zamazany, a w tle słychać przytłumione głosy lekarzy. Ów człowiek zaczyna opowiadać swoją historię. Nasza postać pracowała w policji. Pewnej nocy zadzwonił telefon. Jakiś człowiek dzwonił, że w starej cegielni za miastem słychać strzały, krzyki i światła migają. Policja natychmiast wyruszyła na miejsce. Spodziewała się znaleźć bandę strzelających do siebie ćpunów. To co odkryli było znacznie bardziej dziwniejsze. Budynek wygląda na opuszczony, lecz tak, jakby ktoś opuścił go dosłownie kilka minut temu. Wszędzie widać ślady ludzkiej działalności: papiery, meble itp. Nie ma jednak ludzkiej duszy, a w środku panuje niepokojąca cisza.

Od autora:
Tworzyłem wiele horrorów, ale Project Euclid ma być czymś większym niż moje wszelkie dotychczasowe produkcje. Sama gra to jedna wielka tajemnica; o co tak właściwie w niej chodzi i co się dzieje w tym miejscu. Sam tytułowy "Project Euclid" to jedna wielka zagadka, którą nasz bohater chce rozwikłać. Być może jest to jakiś rządowy projekt, albo stoi za tym ktoś inny? Wiadome jest, że w budynku bohater nie jest sam, i nie mam tutaj na myśli ludzi, ale znacznie inne istoty, które nie są nastawione pokojowo. Podziemne kompleksy ciemnych korytarzy, jęki, krzyki, przemieszczające się przedmioty, dziwne obrazy z kamer, krew samoistnie splywająca po ścianie, oraz sformłowania z nikąd, które zdają się dotyczyć bezpośrednio naszego bohatera w stylu "Spójrz mi w oczy..."
Uważam, że nawet po przejściu gry; gracz będzie miał pewien mętlik w głowie.

Mechanika gry:
Gra zawiera własne menu, które ma już na samym początku wzbudzić lekką grozę. W grze nie pojawiają się również pisemne wypowiedzi. Wszystkie rozmowy są nagrywane tak by oddać pełnie emocji.
Osobiście użyczyłem głosu głównemu bohaterowi, jak i kilku innym modyfikując lekko głos w programie.

Screeny:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Szacowany czas ukończenia dema:
Dokładnie nieznany. Wszystko zależy od tego, kiedy dokładnie moi "aktorzy" wyślą mi pliki dźwiękowe, jednak sądzę, że czas nie przekroczy miesiąca.
Awatar użytkownika
Pantera
Posty: 322
Rejestracja: 14 lip 2008, 13:27

Re: [RM2k3] Project Euclid

Post autor: Pantera »

Wyczuwam inspitacje The SCP Foundation :)

Pisze sie na voice-actora, choc nie dam glowy za obecne mozliwosci techniczne co do jakosci nagran - musialbys sam stwierdzic czy Ci odpowiadaja po nagraniu - oczywiscie o ile mnie najmiesz.

Osobiscie jestem wzglednie sceptyczny do horrorow w RM, ale chetnie dalbym sie zaskoczyc :)
None ov thy empty gods shall ever stand above me!

transparent avatar thx to Kalashnikov
Awatar użytkownika
Zombik

Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki Special III - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 376
Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55

Re: [RM2k3] Project Euclid

Post autor: Zombik »

O_O. Jestem zaskoczony, że ktoś tu zna SCP Foundation. Sądziłem, że mało ludzi o tym wie xD. Zwłaszcza z Polski xD. No, ale tak. Zainspirowało mnie to i pomyślałem nad zrobieniem pewnej polskiej wersji takiego czegoś.
Co do jakości nagrań to mogę je potem przepuścić przez program i lekko zmodyfikować poprawiając jakość. ^^
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 850
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: [RM2k3] Project Euclid

Post autor: Fear »

Pantera pisze:Osobiscie jestem wzglednie sceptyczny do horrorow w RM, ale chetnie dalbym sie zaskoczyc :)
Bardzo podobne podejście :)

Co do dialogów w wersji audio, to trudno tutaj przewidywać jak to wszystko wyjdzie, wiadomo tylko, że ciężko w mb, chociaż dla mnie akurat te kilkadziesiąt mb nie bd problemem, to wiem jak na to reaguje pokaźna liczba twórców ;)

Póki co, zapowiada się nieźle, więc Drachanel jak najczęściej odwiedzaj ten temat i aktualizuj go, powodzenia :)
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
master miller
Posty: 928
Rejestracja: 02 maja 2008, 09:45

Re: [RM2k3] Project Euclid

Post autor: master miller »

Co do amatorskich dubbingowców to cóż... do horroru trzeba się wczuć żeby nagrać dobry dialog :)
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: [RM2k3] Project Euclid

Post autor: X-Tech »

Bardzo zachęcił mnie dubbing i tajemnica. Uwielbiam horrorki w rpgmaker. Czekam z niecierpliwością, a dubbing (amatorski) w tego typu grach uważam, za rzecz wspaniałą.

Oryginalnych horrorów w rpgmaker nigdy za wiele. Ja sam pracuję nad jednym horrorem. Czekam na twój projekt, bo zapowiada się coś własnego i oryginalnego.
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 124
Rejestracja: 27 wrz 2010, 12:36
Lokalizacja: Lubin

Re: [RM2k3] Project Euclid

Post autor: Marcos »

Czekam z niecierpliwością na ten tytuł ;) Ciekaw jestem co z tego jajka się wykluje ;]
A może dodasz jakieś światełka wokół lamp itp. Jakieś iskry, by mapy trochę ożyły i przy okazji te elementy, dodałby trochę klimatu ;>

Dubbing pewnie wypadnie w Twoim projekcie lepiej, niż w moim ^^
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Wexx
Posty: 172
Rejestracja: 15 lis 2009, 20:16
Lokalizacja: SanOK

Re: [RM2k3] Project Euclid

Post autor: Wexx »

Wygląda super, dubbing to świetny pomysł, jeśli chodzi o horror - będzie ekstra :-)

Ale... Wątpię, że zagram, jakoś nie lubię grać w horrory... :shock:
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Leafman pisze: Nie jestem newbie!
Jestem n00bem!
Czytam większość tematów na tym cholernym forum, ale jestem zbyt leniwy, żeby odpisać...
ODPOWIEDZ