GILDIA (2k3)

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: GILDIA (2k3)

Post autor: X-Tech »

To menu należy do tych FACESETÓW.
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: GILDIA (2k3)

Post autor: Asuda »

Czekam, czekam, czekam, czekam...
Na "Runo" też czekałem, czekałem, czekałem, i czekam...

Też mam różne humory, nieraz mi się chce coś tworzyć, nieraz nie.
Ale dam Ci radę na przyszłość Fear (ukrandę ten tekst komuś z kim pisałem na PW)

"Jak już tworzysz takie arcydzieła, a nie jesteś pewien ich ukończenia - to ich nie publikuj!"

Może zbyt przesadnie do tego podchodzę, ale mam jednak obawy czy Runo jak i Gildia doczekają sie premiery :(

Pociesz mnie...
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 850
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: GILDIA (2k3)

Post autor: Fear »

Bo to jest calkiem skomplikowana kwestia. Jesli zrobie gre do Golden Forków, to nie zrobie gry, jaka chcialem zrobic. I sam nie wiem, bo z jednej strony chce sie 'sprawdzic' jako tworca, z drugiej zrealizowac projekt, tak, jak dlugi czas chcialem. Druga sprawa, moglbym wydac raptem 2-godzinne demo, ale nie wiem, czy nie chce poczekac od razu z pelniakiem. Wszystko jest bardziej kwestia czasu, bo nie chce rowniez zawiesc czyms slabym, ludzi, ktorzy dlugo na to czekali. Musze przysiasc i sie zastanowic. Na te chwile prawdopodobnie na GF bede bral udzial tylko jako glosujacy, ale jak wspomnialem, wszystko moze sie zmienic.

Nie chce byc 'mistrzem zapowiedzi' bo kilku juz mielismy, szczegolnie, ze ludzie pisza i dopytuja o projekty, a ja, jestem zadowolony z tego, co do tej pory zrobilem.
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: GILDIA (2k3)

Post autor: Rahim »

Co jak co ale Fear coś przynajmniej robi, a jego gry mimo iż nie ujżały światła dziennego po za demkiem na TA trzymają poziom i wielu od niego mogło by się uczyć. Nie sztuką jest odwalić projekt jak co niektórzy na scenie i zbierać laury za średniaki, po czym nosić się jak by sam cesarz się na naszą część zrzekł władzy, sztuką jest stworzyć klimatyczną grę która porwie cię na jakiś czas i oderwie od rzeczewistości, gry takich ludzi jak Fear takie właśnie są.
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 850
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: GILDIA (2k3)

Post autor: Fear »

Grę zmieniłem w niewielkim stopniu po raz kolejny, miałem trochę więcej czasu, bo jestem chory i poprosiłem o kilka dni urolpu w pracy. Otóż grę będziemy śledzić z perspektywy kilku bohaterów, bardzo mi się podoba, bo ułatwi mi przekazanie, że czarne nie zawsze jest czarne, postaram się nadać racji zachować dla większości decyzji podejmowanych przez bohaterów. Jak to będzie wyglądało w praktyce? Mam pewne pomysły, ale zostawię to dla siebie.
Uważam to za dobrą robotę, bo klimat, lokacje każdej "perspektywy" będą inne, chociaż to wciąż będzie ten sam świat, a pewne wydarzenia będą się ze sobą splatać.

Zakładka Dusza, będzie działać teraz trochę inaczej. Chciałem chociaż minimalnie wprowadzić element własnego rozwoju bohatera. Teraz nie będą to typowe odporności, czy atrybuty, ale system znany z FF6, otóż jeśli mamy aktywną daną duszę i dostajemy nowy poziom, dostajemy z tego pewne korzyści. Trochę HP, ataku, czy czegokolwiek, ale na stałe, nawet jeśli później nie używamy duszy, bonusy zostają cały czas aktywne.

Do usłyszenia.

Edit:
Troszkę urozmaiciłem system zbierania niektórych przedmiotów, chociażby roślin. Zwiększyłem ich ilość, także jak ludzie będą chcieli, to będą mogli szukać tych naprawdę mocnych, co może znacząco pomóc w rozgrywce, czy rozwoju postaci ;) Kolejna z "taktyk" przewidziana w grze.
Obrazek

No i zabrałem facesetom tło, wygląda całkiem ok imo :)
Obrazek
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: GILDIA (2k3)

Post autor: Rahim »

Kurcze chyba nigdy się nie doczekam tej gry, a za każdym razem gdy coś nowego wnosisz na jej temat mam jeszcze większą chęć zagrać w nią =)
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 850
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: GILDIA (2k3)

Post autor: Fear »

...a w projekcie znowu zmiany. Pozbyłem się paru elementów, które mnie denerwowały, title poprawiłem już po raz dziesiąty :O

Chyba mogę szczerze powiedzieć, że projekt może się ze względu pewnym osobom nie podobać, po prostu postanowiłem to zrobić w pełni po mojemu. Tak jak lubię, z elementami, które lubię i klimatem, za którym osobiście przepadam. Zresztą, tak jak pisałem, bardzo osobista gra, która zawiera osobiste refleksje, na tematy, które otaczają nas w realnym świecie.

Zaskoczę z pewnością, mam nadzieję, że pozytywnie :) Peace.
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: GILDIA (2k3)

Post autor: Rahim »

Masz chyba podobny gust, i po części przemyślenia do moich, jakoś nie widzę za specjalnie niczego co by mnie tu odrzucało, raczej wszystko zachęca do dalszego oczekiwania =)
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: GILDIA (2k3)

Post autor: X-Tech »

Bardzo czekam na ten projekt, bo bije od niego ciekawą techniką podstawowego systemu walki i dobrym klimatem, który mnie przyciąga, ale ile można czekać XD
ODPOWIEDZ