[VX]Pan Lodowego Ogrodu cz.1

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce1); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 362
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

[VX]Pan Lodowego Ogrodu cz.1

Post autor: Diablo »

Pan Lodowego Ogrodu


Fabuła(na podstawie książki)

Vuko Drakkainen samotnie rusza na ratunek ekspedycji naukowej badającej człekopodobną cywilizację planety Midgaard. Pod żadnym pozorem nie może ingerować w rozwój nieznanej kultury. Trafia na zły czas. Planeta powitała go mgłą i śmiercią. Dalej jest tylko gorzej. Trwa wojna bogów. Giną śmiertelnicy. Odwieczne reguły zostały złamane.

W grze walki będą rzadkością i będą się opierały na systemie mini-bossów. Stawiam nacisk na dużo dialogów.

Kilka słów co do fabuły

Jak już napomknąłem, fabuła opiera się na książce "Pan Lodowego Ogrodu Tom I".

Bohater gry

Główny bohater, Vuko Drakkainen, wyposażony w zdobycze najnowszej techniki, czyniące z niego prawie nadczłowieka, szuka na obcej planecie, zwanej Midgaard, naukowców z placówki badawczej, założonej tam dwa lata wcześniej. Zadanie jest jednak nadzwyczaj trudne, gdyż planetę zamieszkuje antropoidalna cywilizacja, ale przede wszystkim - obecna jest tam magia. Aby upodobnić się do lokalnych mieszkańców Vuko zakłada soczewki zmieniające wygląd oczu oraz przyjmuje lokalne imię Ulf Nitj’sefni.

Screeny
Screen walki celowo pusty, aby dać miejsce manewru!!!

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Muzyka


Singiel promujący książkę Midgaard - Ocalona Pieśń
Soundtrack z Diablo 2
Parę muzyk z Gothic 1

Skrypty

Nie wpakowałem do gry dużo skryptów, bo to nie na tym polega. Jest parę najpotrzebniejszych skryptów, a w razie czego mogę jeszcze parę dodać.
-Walka w czasie rzeczywistym z HUDem ala Gothic 3
-Ring Menu
-i parę innych drobnych zmian

Parę słów ode mnie

No więc jak zauważyliście wróciłem z nową ochotą i kamiennym schematem co do fabuły (książka). Zamierzam ukończyć najpierw tą grę, a następnie zająć się produkcjami wyjętymi z mojej głowy Osobiście polecam wszystkim wszystkie cztery tomy "Pana Lodowego Ogrodu". Czekam na wasze opinie i sugestie. Nabór na beta testerów pod nr gg:
8260112. Grę dopiero zaczynam.

Wasz Diablo :evil:
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special - Recenzje (zwycięstwo); Golden Forki Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 1001
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: [VX]Pan Lodowego Ogrodu cz.1

Post autor: Kleo »

Trochę to ryzykowna sprawa całą książkę w grze upchnąć, ale życzę powodzenia. Czytających, jako wymierający gatunek, popieram bezwarunkowo. Chociaż ja pewnie sobie nie pogram, bo polegnę na tych walkach. Nie lubię takich, bo sobie z nimi zwykle nie radzę;)
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce1); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 362
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]Pan Lodowego Ogrodu cz.1

Post autor: Diablo »

Dziekuje za cieple slowa. Nie martw sie. Walki nie bd takie trudne :-p musze wymyslec cos zeby je utrudnic :p
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: [VX]Pan Lodowego Ogrodu cz.1

Post autor: Dragon Kamillo »

Co do walk to postaw kwiatki na mapach przez które wróg se będzie mógł przechodzić, a gracz nie lol.

A teraz na serio. Książki nie czytałem - więc za bardzo nie wiem o czym będzie ta gra. Fabuła w opisie niestety mnie nie zachwyca - ale myślę że na pewno dalej jest ciekawiej.

Mapki w sumie mogą być (o wiele lepiej wychodzą ci wnętrza). Widzę że wymieszałeś grafikę z trzech makerów - mnie to nie przeszkadza, ale może kogoś kłuć w oczy szafki z rm xp - ale w sumie zostaw je bo są lepsze od tych vxsowych i sracejowych.

Walka - no nie wiem czy abs to dobry pomysł. I jak walka odbywa się tylko od czasu do czasu z bosami to pokazuj huda tylko wtedy - po co on cały czas.
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce1); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 362
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]Pan Lodowego Ogrodu cz.1

Post autor: Diablo »

Dziękuję za sugestie :wink: na pewno skorzystam. poza tym myślę, że fabuła jaka będzie w grze przedstawiona spodoba się fanom Sci-Fi i Fantasy :-D

Szybki News. Książka wymusiła na mnie dodanie paru mini-gier przez co gra nie będzie tak monotonna :-D Spis mini-gier podam wraz z demem, które prawdopodobnie wyjdzie na początku lutego czyli pod koniec moich ferii :-P
gbanshee
Posty: 52
Rejestracja: 09 lis 2011, 22:30

Re: [VX]Pan Lodowego Ogrodu cz.1

Post autor: gbanshee »

Mam nadzieję, że będzie można wznieść toast Krwawej Mary na cześć Hinda ;)

Podoba mi się pomysł oparcia gry na tej sadze. W jaki sposób zamierzasz rozwiązać kwestię cyfrala Drakkainena? Będzie on częścią mechaniki gry, czy zostanie jedynie wspomniany fabularnie? (ciekawe byłoby wykorzystywanie hiperadrenaliny w walce czy termowizji do ukończenia questów :P)
Projekty:
Moonlight Poem
RTP
Submerge
Moonlight Poem: Resistance
Moonlight Poem: Redemption
Moonlight Poem: Rebirth
Starry Sky Crescendo
ODPOWIEDZ