[2k3] Boo!
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Zombik
- Posty: 376
- Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55
[2k3] Boo!
Tytuł gry: Boo!
Wersja RM: 2003
Gatunek: Logiczna
Od autora:
Lubicie horrory? Lubicie się bać? Zwykle w grach to my jesteśmy tym, który jest straszony... który musi uciekać i walczyć o przetrwanie, obawiając się niewiadomego. A co jeżeli, by tak odwrócić rolę? Co jeżeli tym razem to my stalibyśmy się duchami i zmorami, a naszym zadaniem było, by wystraszyć wszystkich śmiertelników? Takie odwrócenie ról, oferuje gra "Boo!"
Fabuła:
Wiele jest na świecie nawiedzonych miejsc, miejsc nad, którymi ciąży Fatum! Klątwa! Jednym z takich miejsc jest pewne Centrum Handlowe, w którym wydarzyło się już wiele wypadków, a po samym centrum wałęsa się wiele dusz zmarłych tu w różny sposób ludzi. Śmiertelnicy nie dostrzegają jednak klątwy tego miejsca. Dostajemy więc polecenie pokazania im prawdziwego strachu i objawieniu klątwy w pełnym tego słowa znaczeniu! Naszym zadaniem jest przegonienie z Centrum wszystkich śmiertelników!
Opis rozgrywki:
Na początku mamy tylko jednego ducha - Stracha. Jest to klasyczny przykład ducha, który potrafi wpływać na otoczenie rzucając przedmiotami, wywołując szepty, czy ukazując się w prawdziwej formie. Jego zdolności jednak nie wystarczą, by pozbyć się wszystkich, dlatego naszym zadaniem, będzie również uwolnienie pozostałych duchów - tych, którzy zginęli niegdyś w tym centrum. No i tak oto przyjdzie nam uwolnić ducha Boba Odorka, którego szkielet leży za zamkniętymi drzwiami w piwnicy, ducha niespełnionego Magika, który podczas nieudanej sztuczki z ogniem sam się zapalił i zmarł w wyniku poparzeń, Ducha samobójczyni, a także zmarłego przez porażenie prądem młodego fana elektroniki, poltergeista, bardzo lubiącego dzieci, który został zapieczętowany w jednym z starych filmów w pewnym sklepie, oraz ducha zamordowanego klauna.
Uwolnienie ich nie jest proste, ponieważ każdy z duchów związany jest w inny sposób, a uwolnić ich mogą tylko śmiertelnicy, których będziemy musieli naprowadzić na dany trop, przy użyciu różnych zdolności, lub też zrobić coś innego.
Będziemy mogli przełączać się pomiędzy różnymi duchami (po ich uwolnieniu). Każdy z duchów oferuje inne zdolności. No i tak np: Bob Odorek potrafi wytwarzać dookoła okropny smród, jak i tworzyć karaluchy, czy zapychać brudem szyby wentylacyjne. Poltergeist Promyczek, bardzo lubi dzieci, dlatego potrafi wchodzić w ich umysły, przejmując kontrolę nad tą małą istotą, a Jasiu Ognik (niedoszły magik) potrafi z małego ognia stworzyć iluzję pożaru.
Przy użyciu wszystkich tych umiejętności, jak i wielu innych trzeba będzie wykurzyć z centrum wszystkich śmiertelników, co wymaga logicznego myślenia, oraz wielu różnych prób. Niektórych można sie pozbyć bardzo łatwo, a niektórych już ciężej.
Screeny:
Postęp prac i szacowany czas ukończenia pełnej wersji:
Na razie gra ma jakieś 40%. Lokacje wszystkie są już skończone. Teraz muszę tylko zająć się właściwą falą nawiedzania.
Sądzę, że do lipca gra powinna ujrzeć światło dzienne.
Wersja RM: 2003
Gatunek: Logiczna
Od autora:
Lubicie horrory? Lubicie się bać? Zwykle w grach to my jesteśmy tym, który jest straszony... który musi uciekać i walczyć o przetrwanie, obawiając się niewiadomego. A co jeżeli, by tak odwrócić rolę? Co jeżeli tym razem to my stalibyśmy się duchami i zmorami, a naszym zadaniem było, by wystraszyć wszystkich śmiertelników? Takie odwrócenie ról, oferuje gra "Boo!"
Fabuła:
Wiele jest na świecie nawiedzonych miejsc, miejsc nad, którymi ciąży Fatum! Klątwa! Jednym z takich miejsc jest pewne Centrum Handlowe, w którym wydarzyło się już wiele wypadków, a po samym centrum wałęsa się wiele dusz zmarłych tu w różny sposób ludzi. Śmiertelnicy nie dostrzegają jednak klątwy tego miejsca. Dostajemy więc polecenie pokazania im prawdziwego strachu i objawieniu klątwy w pełnym tego słowa znaczeniu! Naszym zadaniem jest przegonienie z Centrum wszystkich śmiertelników!
Opis rozgrywki:
Na początku mamy tylko jednego ducha - Stracha. Jest to klasyczny przykład ducha, który potrafi wpływać na otoczenie rzucając przedmiotami, wywołując szepty, czy ukazując się w prawdziwej formie. Jego zdolności jednak nie wystarczą, by pozbyć się wszystkich, dlatego naszym zadaniem, będzie również uwolnienie pozostałych duchów - tych, którzy zginęli niegdyś w tym centrum. No i tak oto przyjdzie nam uwolnić ducha Boba Odorka, którego szkielet leży za zamkniętymi drzwiami w piwnicy, ducha niespełnionego Magika, który podczas nieudanej sztuczki z ogniem sam się zapalił i zmarł w wyniku poparzeń, Ducha samobójczyni, a także zmarłego przez porażenie prądem młodego fana elektroniki, poltergeista, bardzo lubiącego dzieci, który został zapieczętowany w jednym z starych filmów w pewnym sklepie, oraz ducha zamordowanego klauna.
Uwolnienie ich nie jest proste, ponieważ każdy z duchów związany jest w inny sposób, a uwolnić ich mogą tylko śmiertelnicy, których będziemy musieli naprowadzić na dany trop, przy użyciu różnych zdolności, lub też zrobić coś innego.
Będziemy mogli przełączać się pomiędzy różnymi duchami (po ich uwolnieniu). Każdy z duchów oferuje inne zdolności. No i tak np: Bob Odorek potrafi wytwarzać dookoła okropny smród, jak i tworzyć karaluchy, czy zapychać brudem szyby wentylacyjne. Poltergeist Promyczek, bardzo lubi dzieci, dlatego potrafi wchodzić w ich umysły, przejmując kontrolę nad tą małą istotą, a Jasiu Ognik (niedoszły magik) potrafi z małego ognia stworzyć iluzję pożaru.
Przy użyciu wszystkich tych umiejętności, jak i wielu innych trzeba będzie wykurzyć z centrum wszystkich śmiertelników, co wymaga logicznego myślenia, oraz wielu różnych prób. Niektórych można sie pozbyć bardzo łatwo, a niektórych już ciężej.
Screeny:
Postęp prac i szacowany czas ukończenia pełnej wersji:
Na razie gra ma jakieś 40%. Lokacje wszystkie są już skończone. Teraz muszę tylko zająć się właściwą falą nawiedzania.
Sądzę, że do lipca gra powinna ujrzeć światło dzienne.
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: [2k3] Boo!
To są te duchy?xD
Podaj nam demko, wiem że cię aż korci by je dać :D
Kiedy wydasz jakąś grywalna wersję?
Podaj nam demko, wiem że cię aż korci by je dać :D
Kiedy wydasz jakąś grywalna wersję?
- Zombik
- Posty: 376
- Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55
Re: [2k3] Boo!
To nie będzie długa gra, więc i dema nie będzie xd. Ukończę to dam xD
- Soul
- Posty: 526
- Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Re: [2k3] Boo!
"Lubicie horrory? Lubicie się bać? Zwykle w grach to my jesteśmy tym, który jest straszony... który musi uciekać i walczyć o przetrwanie, obawiając się niewiadomego. A co jeżeli, by tak odwrócić rolę? Co jeżeli tym razem to my stalibyśmy się duchami i zmorami, a naszym zadaniem było, by wystraszyć wszystkich śmiertelników? Takie odwrócenie ról, oferuje gra "Boo!"
Przecież to przerobiony opis gry Ghost Master! Jednej z moich ulubionych gier. Tam chodziło o
to samo a i opis gry był identyczny. Na nieszczęście po przejściu gry była informacja, że będzie kontynuacja, ale jej nie było. Z chęcią w to zagram :)
Edit:
Widaćplagiat inspiracje. Nawet ten sam duch przypięty do kibla... Ma żywioł wody prawda?
"Uwolnienie ich nie jest proste, ponieważ każdy z duchów związany jest w inny sposób, a uwolnić ich mogą tylko śmiertelnicy, których będziemy musieli naprowadzić na dany trop, przy użyciu różnych zdolności, lub też zrobić coś innego." Nawet to samo, co było w GM. Tylko, że tutaj mamy jednego ducha na początku. Jeżeli rozrywka będzie się różniła to zagram, ale widzę te same schematy.
http://www.ghostmaster.piwko.pl/duchy.htm - Tak dla potwierdzenia. Deszczółka jest przywiązana do kibla i po spuszczeniu wody się uwalnia.
Przecież to przerobiony opis gry Ghost Master! Jednej z moich ulubionych gier. Tam chodziło o
to samo a i opis gry był identyczny. Na nieszczęście po przejściu gry była informacja, że będzie kontynuacja, ale jej nie było. Z chęcią w to zagram :)
Edit:
Widać
"Uwolnienie ich nie jest proste, ponieważ każdy z duchów związany jest w inny sposób, a uwolnić ich mogą tylko śmiertelnicy, których będziemy musieli naprowadzić na dany trop, przy użyciu różnych zdolności, lub też zrobić coś innego." Nawet to samo, co było w GM. Tylko, że tutaj mamy jednego ducha na początku. Jeżeli rozrywka będzie się różniła to zagram, ale widzę te same schematy.
http://www.ghostmaster.piwko.pl/duchy.htm - Tak dla potwierdzenia. Deszczółka jest przywiązana do kibla i po spuszczeniu wody się uwalnia.
- Zombik
- Posty: 376
- Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55
Re: [2k3] Boo!
Tak. Przypomniałem sobie o tej grze i postanowiłem zrobić coś podobnego na Makera, jednak opisu gry Ghost Mastera nie czytałem, a ten sam wymyśliłem, więc wszelkie podobieństwo było niezamierzone O_O.
Fakt, ale Amy nie uwalnia się poprzez spuszczenie wody, tylko inaczej XD.
No i jak to w wersji na makera, wszystko musi wyglądać inaczej xD
Fakt, ale Amy nie uwalnia się poprzez spuszczenie wody, tylko inaczej XD.
No i jak to w wersji na makera, wszystko musi wyglądać inaczej xD
- McLaren
- Posty: 858
- Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31
Re: [2k3] Boo!
Dobry pomysł na grę:) Popracuj nad grafiką w galeriach są duże bilbordy z reklamami np coca coli, adidas sam wiesz chyba byłeś kiedyś...
Screeny z gry są szare możesz dać więcej kolorów reklam jakieś drzewka ławeczki stoiska.
Screeny z gry ghostbusters pegasus
Screeny z gry są szare możesz dać więcej kolorów reklam jakieś drzewka ławeczki stoiska.
Screeny z gry ghostbusters pegasus
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: [2k3] Boo!
Plagiat czy nie wymagający myślenia i kombinowania pomysł na granie. Do gry wystarczająco zachęca sam pomysł na grę - na inne rzeczy jestem w stanie przymknąć oko.
@up: Ta część Ghost bUSTERS na pegasusa jest spoko również polecam.
Gra nazywa się new ghost busters w jedynkę nie grajcie, bo to chłam.
@up: Ta część Ghost bUSTERS na pegasusa jest spoko również polecam.
Gra nazywa się new ghost busters w jedynkę nie grajcie, bo to chłam.
- Soul
- Posty: 526
- Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Re: [2k3] Boo!
Bez dubbingu dla duchów i krzyków ludzi to nie będzie to samo :(
Ale co do kwestii informacyjnej dla gracza, będzie jakiś hud przedstawiający poziom przestraszenia danego człowieka? Tak samo zagrożenia dla duchów też będą wynikać z Łowców Duchów i medium?
Można fajnie rozwinąć niektóre aspekty i lepiej rozwiązać niż w Ghost Masterze.. Może bardziej zawiłe zagadki i fabuła, której w GM było bardzo mało. Sorry, że cały czas porównuję obie gry, ale muszę mieć jakiś punkt odniesienia. Całość gry będzie podzielona na misje czy bez tego się obejdzie, a przerobisz to bardziej na RPG?
Ale co do kwestii informacyjnej dla gracza, będzie jakiś hud przedstawiający poziom przestraszenia danego człowieka? Tak samo zagrożenia dla duchów też będą wynikać z Łowców Duchów i medium?
Można fajnie rozwinąć niektóre aspekty i lepiej rozwiązać niż w Ghost Masterze.. Może bardziej zawiłe zagadki i fabuła, której w GM było bardzo mało. Sorry, że cały czas porównuję obie gry, ale muszę mieć jakiś punkt odniesienia. Całość gry będzie podzielona na misje czy bez tego się obejdzie, a przerobisz to bardziej na RPG?
- Zombik
- Posty: 376
- Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55
Re: [2k3] Boo!
To będzie tylko jedna misja. Przestraszenie wszystkich z centrum handlowego... jednak do tego trzeba będzie użyć aż 7 duchów i to tworząc odpowiednie efekty.
Nie będzie medium ani łowców duchów. Nie będzie można tu zginąć, a żadnych pasków przestraszenia nie będzie (nie jestem mega skrypterem). Wszystko opiera się na logice i dobraniu odpowiednich umiejętności w odpowiednich miejscach.
A dźwięki krzyków mam xD
Nie będzie medium ani łowców duchów. Nie będzie można tu zginąć, a żadnych pasków przestraszenia nie będzie (nie jestem mega skrypterem). Wszystko opiera się na logice i dobraniu odpowiednich umiejętności w odpowiednich miejscach.
A dźwięki krzyków mam xD
- McLaren
- Posty: 858
- Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31
Re: [2k3] Boo!
Zastanawia mnie jedna rzecz... czy jak straszysz kogoś z ukrycia to krzyczysz BOO? Czy BUU?
- Zombik
- Posty: 376
- Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55
Re: [2k3] Boo!
Raczej coś w stylu "BHUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu" XDDD
- McLaren
- Posty: 858
- Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31
Re: [2k3] Boo!
aha Zombik planujesz dodać do gry jakieś inne grafiki by wypełnić galerię?
- Zombik
- Posty: 376
- Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55
Re: [2k3] Boo!
Może... zobaczę, ale to już na zdarzeniach wtedy. Akurat na tym pierwszym screenie to tak marnie wygląda, ale galeria aż tak pusta nie jest xD. Dodam jeszcze jakiegoś screena z galerii potem xD
- Ska'ciu
- Posty: 501
- Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
- Lokalizacja: The City in Forest
- Kontakt:
Re: [2k3] Boo!
Z opisu wydaje się to ciekawym pomysłem na grywalną gierkę.
Poczekamy, zobaczymy jak wyjdzie w praktyce. Mam nadzieję że tak dobrze a nawet lepiej jak w teorii.
Ps. Widzę na zielonym screenie mojego kapitana/admirała z Lt.Python.
Z nim będzie ciężko xD
Poczekamy, zobaczymy jak wyjdzie w praktyce. Mam nadzieję że tak dobrze a nawet lepiej jak w teorii.
Ps. Widzę na zielonym screenie mojego kapitana/admirała z Lt.Python.
Z nim będzie ciężko xD
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
- Zombik
- Posty: 376
- Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55
Re: [2k3] Boo!
Twój kapitan, będzie pełnił nie małą rolę, bo będzie musiał uwolnić jednego z duchów xD.
W zasadzie inny kapitan też będzie musiał uwolnić, ale jeszcze innego ducha O_o
W zasadzie inny kapitan też będzie musiał uwolnić, ale jeszcze innego ducha O_o