[GBC] Pokemon Zefir RM 2003

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Zablokowany
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

[GBC] Pokemon Zefir RM 2003

Post autor: Rahim »

Obrazek
- System ścinania krzaczków
- Dodany system pływania
- Pierwsza wyspa Cynamonu ukończona w 100%
- W grze wystąpią postaci realne
- Imiona bohaterów narzucone
- Sześć Poków przy sobie
- Chwilowy brak łapania pokemonów
- Brak Pokedex'a
- Poki trafiają się w trawce ( w demku brak)
- Crystal'owa grafika
- System evolucji Pokemonów
Podziękowania dla Marcosa za udostępnienie kilku grafik w starym projekcie które przerobiłem pod ten.
KIEDY DEMO?
NIE WIEM~
Narazie mam wykonane 34%
Ostatnio zmieniony 23 sie 2013, 09:02 przez Rahim, łącznie zmieniany 1 raz.
BH Daimaouji
Posty: 509
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Re: [GBC] Pokemon Zefir RM 2003

Post autor: BH Daimaouji »

Hmmmmmmmm skoro mowa o Charmander/Glumanda, będzie płeć w twojej grze?

I jakie 6 pokemonów będą w drużynie? Jest jakiś pokemon z eeveelucji albo z rodziny psów? (Butterfree też może być)
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [GBC] Pokemon Zefir RM 2003

Post autor: Rahim »

Poziom evolucji jest jak najbardziej, zapomniałem na śmierć wspomnieć :)
W grze dostaniemy eevee, za pomoca kamieni / czynników bd mogł ewoluować w wszystkie formy aż do 2 gen. niestey eevee będzie tylko jeden.
BH Daimaouji
Posty: 509
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Re: [GBC] Pokemon Zefir RM 2003

Post autor: BH Daimaouji »

Rahim pisze:W grze dostaniemy eevee, za pomoca kamieni / czynników bd mogł ewoluować w wszystkie formy aż do 2 gen. niestey eevee będzie tylko jeden.
1.Szkoda że nie będzie Glaceon, Leafeon ani Sylveon
2.Ale będzie można je rozmnażać?
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [GBC] Pokemon Zefir RM 2003

Post autor: Rahim »

W sumie to nie wiem, to by była dodatkowa robota, a narazie opracowywuje pokedex, łapanie, i tą ewolucje, jeśli miał bym robić rozmnarzanie to i płeć by musiała być a w to wątpię, nie mniej jednak będziemy mogli dostać jajko.
BH Daimaouji
Posty: 509
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Re: [GBC] Pokemon Zefir RM 2003

Post autor: BH Daimaouji »

Rahim pisze:nie mniej jednak będziemy mogli dostać jajko.
O_o znowu jajko? A jaki ma przedział wiekowy twoja gra? Wiem że Nintendo dali jajko żeby nie pokazywać dzieciom prawdziwej metody urodzenia
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [GBC] Pokemon Zefir RM 2003

Post autor: Rahim »

Jak by nie patrzeć robię grę wg. ich zasad... :D
Jajko musi być :) będzie ponusem, jesli dotrzemy do ukrytej chatki to dostaniemy jajko z pokemonem, jak nie to trudno :)

Trwają prace nad drugą wyspą :)
Jak skończę wyspę drugą wydam demko :)
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 850
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: [GBC] Pokemon Zefir RM 2003

Post autor: Fear »

Dodaj jakieś swoje pomysły :) Zdecydowanie. To będzie jeden z kluczowych argumentów do pobrania gry. I jak dla mnie pokemony tylko z pierwszej generacji były by ok. Wciąż ponad 150 poków, a gdybyś skupił się na nich troche dokładniej byłoby w sam raz. Mało informacji w tej zapowiedzi. Nic o fabule, a jakaś interesująca fabuła w pokach = miłe zaskoczenie.
No i grafika <3
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
BH Daimaouji
Posty: 509
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Post autor: BH Daimaouji »

I jak dla mnie pokemony tylko z pierwszej generacji były by ok.
Popieram to, ale mógłby dodać jako bonus też pokemony z innej generacji (jak w Super DBZ co ma postacie z Boo sagi, mimo iż gra toczy sie tylko do Cell game)
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [GBC] Pokemon Zefir RM 2003

Post autor: Rahim »

Osobiście uznaje tylko pokemony od Kanto po Jotho, reszta to juz dla mnie komercja robienie ich na siłe i takie tam. Grafikę Pokemon Cristall uwielbiam a w samą tą wersję grałem więcej razy niż jestem w stanie zliczyć, początkowo robiłem pokemony na grafice Fire Red / Emerald jak Marcos, jednak cóż... Zbyt duże podobieństwo, chciałem to zmienić, dlatego od tamtego czasu ripuje grafiki z tej właśnie wersji. Fabuła?
Cóż w Pokemonach jej jest niewiele tutaj w sumie mogę wam co nieco zdradzić ( nie bd suprise później w takim razie ;/)

Historia dzieje się na czterech wyspach, a pomysł zaczerpnięty z drugiego sezonu pokemon - Wysp Pomarańczowych. Nasz trener nie wystartował tak jak jego rywale w wieku 14 lat, ponieważ nie czuł się na to gotowy, w wieku 19 lat postanawia coś zmienić, dochodzi do tego że chce zostać trenerem pokemon, od czego bardzo się chciał uciec. Niestety zaspał i został już tylko jeden pokemon - Charmander, to właśnie jego dostajemy, naszym zadaniem jest zdobyć trzy odznaki każdej wyspy, by wystartować w małej lidze wysp. W trakcie podróży okazuje sie jednak że na wyspach dochodzi do tajemniczych zakłóceń, z badań jednego z trenerów imieniem Voomy dowiadujemy się że za wszystkim stoją dwa pokemony to Lugia i Ho-oh, co gorsza we wszystko ingeruje Team Zefir który ma zamiar złapać dwa legendarne pokemony.

Na dzień dzisiejszy powiem wam że nie wiem kiedy wydam demo, jest duzo do zrobienia, a jeszcze dodatkowo robię projekt na GF który narazie zajmuje mi najwięcej czasu, jednak co raz zaglądam do projektu, staram się dłubać i co raz informować was będę o zmianach na mojej stronie a także tutaj.
Awatar użytkownika
krzak1414
Posty: 38
Rejestracja: 15 wrz 2013, 09:45

Re: [GBC] Pokemon Zefir RM 2003

Post autor: krzak1414 »

Rahim pisze:System ścinania krzaczków
Za co ;_;? A tak na poważnie to mam kilka pytań:
-jak idzie praca?
-będzie można łączyć pokemony?
-będzie alakazam?
-czy będą pokemony typowo OP?
-jaki będzie system walki
-ile będzie poków?


pozdrawiam krzak
krzak - niby roślina ,a jednak człowiek
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [GBC] Pokemon Zefir RM 2003

Post autor: Rahim »

krzak1414 pisze:
Rahim pisze:System ścinania krzaczków
Za co ;_;? A tak na poważnie to mam kilka pytań:
-jak idzie praca?
-będzie można łączyć pokemony?
-będzie alakazam?
-czy będą pokemony typowo OP?
-jaki będzie system walki
-ile będzie poków?


pozdrawiam krzak
Projekt rozwija się ale po woli, tworzę go bardziej dla siebie i kilku znajomych z światka pokemonów, niż sceny. Na większość pytań odpowiedź masz w temacie, zanim wstawiać byle jaki post następnym razem, przeczytaj xd
Awatar użytkownika
Mateusz SSJ8
Posty: 303
Rejestracja: 19 lut 2009, 16:13
Lokalizacja: Nowoczesne, DragonBallLand
Kontakt:

Re: [GBC] Pokemon Zefir RM 2003

Post autor: Mateusz SSJ8 »

Powodzenia, Rahim. Oby nie okazało się, że porwałeś się z motyką na słońce. Inaczej nie ukończysz prac nad tą grą.
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [GBC] Pokemon Zefir RM 2003

Post autor: Rahim »

Dziękuję, ukończyć ukończę na bank ale czy to będzie za rok czy dwa tego nie wiem.
Tak naprawdę to jedyny projekt który robię. Mam zaczęty nawet system łapania pokemonów.
Nie tyle się namęczyłem z ripowaniem grafik itp. aby teraz odpuścić =)
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [GBC] Pokemon Zefir RM 2003

Post autor: Rahim »

Proszę o zamknięcie tematu, projekt dawno przepadł mimo szczerych chęci ukończenia~
Zablokowany