Quest
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Gorn5
- Posty: 77
- Rejestracja: 25 lip 2013, 12:49
- Lokalizacja: Toruń
Quest
Quest
OPIS: Witam chcę zapowiedzieć drugą grę zespołu GamesBytes, który tworzy gry w programie RPG Maker (VX).
Gra jest "oparta" na grze "Margonem"
Zaczynamy bohaterem Nius.
W grze chodzi o to aby, wykonywać Questy i swobodnie chodzić po świecie.
Na początku będzie kilka podstawowych Questów, potem jednak będzie trzeba podchodzić do różnych ludzi i przyjmować od nich Questy.
Na początku gry dostępny jest, krótki samouczek, który mówi nam jak poruszać się w grze, jak walczyć itp.
(Ten temat piszę trzeci raz, ponieważ albo mi się coś z kompem dzieje albo niechcący wyłączę przeglądarkę, więc trochę jest skrócony)
Typ gry: RPG
Wersja RM: VX
Screeny:
Data Wydania gry: 01.02.2014r.(wcześniej lub później)
Pozdrowienia
GamesBytes
OPIS: Witam chcę zapowiedzieć drugą grę zespołu GamesBytes, który tworzy gry w programie RPG Maker (VX).
Gra jest "oparta" na grze "Margonem"
Zaczynamy bohaterem Nius.
W grze chodzi o to aby, wykonywać Questy i swobodnie chodzić po świecie.
Na początku będzie kilka podstawowych Questów, potem jednak będzie trzeba podchodzić do różnych ludzi i przyjmować od nich Questy.
Na początku gry dostępny jest, krótki samouczek, który mówi nam jak poruszać się w grze, jak walczyć itp.
(Ten temat piszę trzeci raz, ponieważ albo mi się coś z kompem dzieje albo niechcący wyłączę przeglądarkę, więc trochę jest skrócony)
Typ gry: RPG
Wersja RM: VX
Screeny:
Data Wydania gry: 01.02.2014r.(wcześniej lub później)
Pozdrowienia
GamesBytes
Ostatnio zmieniony 30 paź 2013, 17:32 przez Gorn5, łącznie zmieniany 4 razy.
- Asuda
- Posty: 316
- Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37
Re: Quest
Z edytuj jak najprędzej ten główny post bo Ci go usuną za nie spełnianie warunków.
Dodaj coś o fabule, bo po podstawowym RTP i jakości mapek które wstawiłeś, niczego kreatywnego powiedzieć nie można, no może poza tym ,że wstawiłeś skrypt na mapkę ;o
Co do mapping'u to ogólnie słabizna ;/ Nie lubię pisać takich rzeczy ale no mój 11 letni brat lepsze mapki buduje ;/
Aż nie chce mi się wierzyć ,że tę grę tworzy jakaś "grupa".
Dodaj coś o fabule, bo po podstawowym RTP i jakości mapek które wstawiłeś, niczego kreatywnego powiedzieć nie można, no może poza tym ,że wstawiłeś skrypt na mapkę ;o
Co do mapping'u to ogólnie słabizna ;/ Nie lubię pisać takich rzeczy ale no mój 11 letni brat lepsze mapki buduje ;/
Aż nie chce mi się wierzyć ,że tę grę tworzy jakaś "grupa".
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
-Because you are jrpg...
- Gorn5
- Posty: 77
- Rejestracja: 25 lip 2013, 12:49
- Lokalizacja: Toruń
Re: Quest
Zobaczyłeś kilka screenów i już osądzasz.Asuda pisze:Z edytuj jak najprędzej ten główny post bo Ci go usuną za nie spełnianie warunków.
Dodaj coś o fabule, bo po podstawowym RTP i jakości mapek które wstawiłeś, niczego kreatywnego powiedzieć nie można, no może poza tym ,że wstawiłeś skrypt na mapkę ;o
Co do mapping'u to ogólnie słabizna ;/ Nie lubię pisać takich rzeczy ale no mój 11 letni brat lepsze mapki buduje ;/
Aż nie chce mi się wierzyć ,że tę grę tworzy jakaś "grupa".
Mapping jest budowany na podstawowych grafikach z RPG Maker VX.
Przypominam, że to MiniGra, więc nie ma sensu pisania fabuły.
Soul, to nie jest pierwsza gra zespołu GamesBytes :DSoul pisze:Jeżeli to jest jedna z pierwszych gier grupy GamesBytes to nie jest źle, ale wypadało by dodać coś o fabule/bohaterach.
- Powczan
- Posty: 958
- Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Quest
A czy nie na tym polega ocena zapowiedzi? Zwłaszcza, ze oprócz tych kilku (słabych) screenów nie pokazałeś praktycznie nic.Gorn5 pisze:Zobaczyłeś kilka screenów i już osądzasz.
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
- Gorn5
- Posty: 77
- Rejestracja: 25 lip 2013, 12:49
- Lokalizacja: Toruń
Re: Quest
Trochę w tym prawdy jest.Gedharm pisze:A czy nie na tym polega ocena zapowiedzi? Zwłaszcza, ze oprócz tych kilku (słabych) screenów nie pokazałeś praktycznie nic.Gorn5 pisze:Zobaczyłeś kilka screenów i już osądzasz.
Ale cierpliwe osoby by poczekały na Demo i wtedy by "osądzały"
- Ekhart
- Posty: 447
- Rejestracja: 28 maja 2010, 10:12
- Lokalizacja: Midleton
Re: Quest
Cierpliwy twórca by napisał zapowiedź wraz z demem, żeby było co osądzać. Bo wystawiłeś zapowiedź gry i przeszkadza Ci fakt, że oceniają grę na podstawie zapowiedzi, a nie nieistniejącego dema.Gorn5 pisze:Trochę w tym prawdy jest.Gedharm pisze:A czy nie na tym polega ocena zapowiedzi? Zwłaszcza, ze oprócz tych kilku (słabych) screenów nie pokazałeś praktycznie nic.Gorn5 pisze:Zobaczyłeś kilka screenów i już osądzasz.
Ale cierpliwe osoby by poczekały na Demo i wtedy by "osądzały"
Przypominam - jesteśmy w dziale Zapowiedzi, skupiamy się na
zaprezentowanym projekcie, nie na osobach i ich komentarzach w temacie.
zaprezentowanym projekcie, nie na osobach i ich komentarzach w temacie.
No matter how tender, how exquisite… A lie will remain a lie.
- Asuda
- Posty: 316
- Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37
Re: Quest
No właśnie, czekam na coś konkretnego. Bo naprawdę można by wrzucić 6 screenów z 3 dużych lokacji i wyszło by na to samo (ja również wstawiłem screeney z gry którą tworze - która jest na początkowym etapie, ale poinformowałem o zamyśle i fabule gry) Chciałbym napisać ,że mi się podoba, ale spójrz na zapowiedź i spróbuj w jakiś konstruktywny sposób ja skomentować ..
Oczywiście życzę powodzenia, i miłej zabawy przy projekcie (nie ironizuję).
Mam nie tyle nadzieję, co "fajnie by było" gdybyś dodał coś konkretnego, bo być może gra, questy i różne wygibasy w grze są naprawdę pionierskie, i na wysokim poziomie, jednak my możemy oceniać, i traktować tylko o tym co ukazałeś nam w zapowiedzi :)
Czekam na jakiś fajowy edit :)
Oczywiście życzę powodzenia, i miłej zabawy przy projekcie (nie ironizuję).
Mam nie tyle nadzieję, co "fajnie by było" gdybyś dodał coś konkretnego, bo być może gra, questy i różne wygibasy w grze są naprawdę pionierskie, i na wysokim poziomie, jednak my możemy oceniać, i traktować tylko o tym co ukazałeś nam w zapowiedzi :)
Czekam na jakiś fajowy edit :)
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
-Because you are jrpg...
- tiberium
- Posty: 489
- Rejestracja: 08 kwie 2011, 12:06
Re: Quest
Ogólnie mówiąc chłopaki z game bytu dno. Nie ma sił na wykonanie skyryma no to trzeba wykonać jakieś pseudo coś, minigierke. Super nazwa, taka nowoczesna... Quest. Idea mini gierki jest skyrym czy jakieś inne gta, gdzie gracz ma chodzić po świecie, zwiedzać lokalizacje (których w grze brak 5555, no ok) no i rozwiązywać questy A<>B. Piękna idea gry, samouczek, skrypty na mapę, jeszcze musicie znaleźć ładny skrypt menu no i skrypt na walkę. Pewnie jakiś ABS aby nie było za nudno, a coś się na mapie działo.
Title jest ok, prawie dorównuje gierkom z 2002 roku, spokojna głowa niektóre gry z rpg maker 95 miały gorsze. No tak, gra będzie słaba bo ma podstawowe grafiki, a nie zestaw nowoczesnego wiedźmina. Z podstawowych grafik VX nie można nic lepszego zrobić, jak np.:
- http://imagesload.net/daten_no/12022177 ... dEdges.png
- http://oceansdreamsgaming.files.wordpre ... lj6f81.png
- http://s3-ap-northeast-1.amazonaws.com/ ... ph0201.jpg
- http://rpgmaker.net/media/content/games ... deborn.jpg
Poczekajmy na demko chłopaki żeby ocenić grę...
Puste mapy, puste dialogi, podstawowe zasoby, dodatkowe skrypty i ścieżka dźwiękowa Skyryma, albo czegoś tam innego. Co tutaj oceniać? Tego typu gier można było znaleźć w przedszkolu vx.
Pomyślmy nad tym tak: jeżeli wykonanie tego typu minigierki zajmuje prawie 4 miesiące (listopad, grudzień, styczeń, luty), albo zróbmy że 3 miesiące, a gra wyniesie maks godzinę gry, bo nie przewiduje by ktoś w to dłużej grał i byłoby aż tyle questów, to waszego dragona skończycie za kilkanaść może lat, jeżeli prędzej nie wystąpi jakiś kataklizm. Chyba prędzej się doczekam nowej GL od Reptile a zaraz po nim szereg klonów serii nowoczesnych miasteczek XD
PS.
Dla wyjaśnienia sytuacji, jakby ktoś się czepiał XD
Nie robie nikomu na złość, większość osób chce aby Polska Scena Makera była owocna i miała poziom (bo na zagranicznej...). To trzeba przeciez tak zrobić, nie ma sensu wydawać jakiś klocków i minigierek bez fabuły Mnie ta cała sytuajca przypomina polską reprezentacje piłki nożnej, gdzie gracze są w stanie strzelić sobie samobója, a cała scena krzyczy podklaskując "NIC - SIĘ - NIE - STAŁO!"
Title jest ok, prawie dorównuje gierkom z 2002 roku, spokojna głowa niektóre gry z rpg maker 95 miały gorsze. No tak, gra będzie słaba bo ma podstawowe grafiki, a nie zestaw nowoczesnego wiedźmina. Z podstawowych grafik VX nie można nic lepszego zrobić, jak np.:
- http://imagesload.net/daten_no/12022177 ... dEdges.png
- http://oceansdreamsgaming.files.wordpre ... lj6f81.png
- http://s3-ap-northeast-1.amazonaws.com/ ... ph0201.jpg
- http://rpgmaker.net/media/content/games ... deborn.jpg
Wcześniej lub później to napiszesz w styczniu że miałeś wirusa, który spalił ci komputer i gry się nie da odzyskać.Gorn5 pisze: (Ten temat piszę trzeci raz, ponieważ albo mi się coś z kompem dzieje albo niechcący wyłączę przeglądarkę, więc trochę jest skrócony)
Data Wydania gry: 01.02.2014r.(wcześniej lub później)
Poczekajmy na demko chłopaki żeby ocenić grę...
Puste mapy, puste dialogi, podstawowe zasoby, dodatkowe skrypty i ścieżka dźwiękowa Skyryma, albo czegoś tam innego. Co tutaj oceniać? Tego typu gier można było znaleźć w przedszkolu vx.
Pomyślmy nad tym tak: jeżeli wykonanie tego typu minigierki zajmuje prawie 4 miesiące (listopad, grudzień, styczeń, luty), albo zróbmy że 3 miesiące, a gra wyniesie maks godzinę gry, bo nie przewiduje by ktoś w to dłużej grał i byłoby aż tyle questów, to waszego dragona skończycie za kilkanaść może lat, jeżeli prędzej nie wystąpi jakiś kataklizm. Chyba prędzej się doczekam nowej GL od Reptile a zaraz po nim szereg klonów serii nowoczesnych miasteczek XD
PS.
W imieniu całego zespołu pozdrawiasz? Większość waszego (?) teamu nas bardzo nie lubi i wątpie by wyrazili zgodę na pozdrawianie nas. Pamiętaj że pisząc w ten sposób odpowiadasz za cały zespół (a ty jesteś jego szefem, czy tylko zwykłym kolegą/fanem?), bo jak to pierwsze to ok., ale jak drugie to raczej chyba nie wypadaGorn5 pisze: Pozdrowienia
GamesBytes
Dla wyjaśnienia sytuacji, jakby ktoś się czepiał XD
Nie robie nikomu na złość, większość osób chce aby Polska Scena Makera była owocna i miała poziom (bo na zagranicznej...). To trzeba przeciez tak zrobić, nie ma sensu wydawać jakiś klocków i minigierek bez fabuły Mnie ta cała sytuajca przypomina polską reprezentacje piłki nożnej, gdzie gracze są w stanie strzelić sobie samobója, a cała scena krzyczy podklaskując "NIC - SIĘ - NIE - STAŁO!"
RPG MAKER 2000 the best! ლ(╹◡╹ლ)
Forget the rest...
Forget the rest...
- Necromo
- Posty: 276
- Rejestracja: 28 cze 2013, 21:58
- Lokalizacja: Gniezno
Re: Quest
Ogólnie nie wygląda to aż tak źle, jednak zwrot: Gra jest "oparta" na grze "Margonem" mnie szczerze przeraził. Mam cichą nadzieję, że herszt bandytów nie będzie biegał z samym kijem, impy będą słabsze od demonów a sekta słabsza od mieszkańców piekła. Miejmy też nadzieję, że w grze nie pojawią się żadne zwroty w stylu "zrespić", "wylotać" czy "ubić elitę". (Mój brat grał kiedyś w to MMO(pseudo)RPG, więc niestety wiem, jak to wygląda )