Nieświęte Przymierze [VX]
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Hubertov
- Posty: 253
- Rejestracja: 28 paź 2013, 16:07
Nieświęte Przymierze [VX]
Gatunek:
Logiczno-platformowa
Fabuła:
W bliżej nieokreślonych czasach, na słowiańszczyźnie, w Górach Chłodnych życie toczyło się spokojnie. Równowagę zachwiało pojawienie się dziwnej postaci, która pośpiesznie pędziła przed siebie. Nasz główny bohater, wulkan testosteronu, Arnold, musi zbadać sprawę. Po wielu nieznanych nam wydarzeniach trafia do piekła. Okazuje się, że sprawa jest poważniejsza, niż dotychczas sądzono. Święta Bożego Narodzenia stoją pod znakiem zapytania.
Grafika:
RTP + Własne grafiki, czyli może być różnie.
Muzyka:
Kolędy =]
Skrypty:
X-Buster system
Życia w serduszkach
SSY
Logiczno-platformowa
Fabuła:
W bliżej nieokreślonych czasach, na słowiańszczyźnie, w Górach Chłodnych życie toczyło się spokojnie. Równowagę zachwiało pojawienie się dziwnej postaci, która pośpiesznie pędziła przed siebie. Nasz główny bohater, wulkan testosteronu, Arnold, musi zbadać sprawę. Po wielu nieznanych nam wydarzeniach trafia do piekła. Okazuje się, że sprawa jest poważniejsza, niż dotychczas sądzono. Święta Bożego Narodzenia stoją pod znakiem zapytania.
Grafika:
RTP + Własne grafiki, czyli może być różnie.
Muzyka:
Kolędy =]
Skrypty:
X-Buster system
Życia w serduszkach
SSY
- Kleo
- Posty: 1001
- Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25
Re: Nieświęte Przymierze [VX]
Graficznie wygląda to dość paskudnie. Choć domyślam się, że gra ma być raczej małym świątecznym prezencikiem z aspektem humorystycznym, to jednak można by bardziej zadbać o oprawę. RTP + twoje grafiki nie kleją się w szczególnie udaną całość - wysil się i spróbuj znaleźć coś innego.
Hm, kolędy...? Przemyśl to jeszcze.
Hm, kolędy...? Przemyśl to jeszcze.
- Soul
- Posty: 526
- Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Re: Nieświęte Przymierze [VX]
Zauważ, że podłoga na drugim screenie przeczy rzucie gry. To wygląda dość dziwnie, tak jakby postać unosiła się nad ziemią. Pomimo tego, że dach jest tak sam zbudowany, ale na nim tego nie widać.
Taka trochę mieszanka graficzka, umiesz przecież stawiać pixelki to czemu nie narysujesz podłoża sam :p?
Taka trochę mieszanka graficzka, umiesz przecież stawiać pixelki to czemu nie narysujesz podłoża sam :p?
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: Nieświęte Przymierze [VX]
Graficznie podupada, a jeśli chodzi o sam skrypt platformówki jest słaby, ma sporo błędów bo sam chciałem się w coś takiego pobawić, ale z Reptilem nic sprawnego na dłuższą metę nie znaleźliśmy w 100%. Lepiej przemyśl to czy warto kontynuować prace nad projektem.
- Hubertov
- Posty: 253
- Rejestracja: 28 paź 2013, 16:07
Re: Nieświęte Przymierze [VX]
@Rahim Jak na razie dobrze mi się w nim robi ;) Choć wiadomo krzaczkowate tłumaczenie to nie lada kłopot. Może powiesz jakie to błędy? Polecisz lepszy system? Chodzi mi tylko o to, żeby długość przyciśnięcia przycisku skoku miała wpływ na wysokość skoku.
@Kleo&Soul Poprawić oprawę? Powiem tylko:
A kolędy pasują =)
@Kleo&Soul Poprawić oprawę? Powiem tylko:
Spoiler:
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: Nieświęte Przymierze [VX]
Poszukaj skryptu z tego projektu, nie pamiętam jaki to był ale ten jest w miarę sprawny.
viewtopic.php?f=1&t=2148
Wiele skryptów na platformę ma błędy, w niektórych momentach potrafia wyskoczyć błędy skryptów których być nie powinno, nie wiem na jakiej zasadzie to działało, jednak bardzo zniechęcało do pracy.
viewtopic.php?f=1&t=2148
Wiele skryptów na platformę ma błędy, w niektórych momentach potrafia wyskoczyć błędy skryptów których być nie powinno, nie wiem na jakiej zasadzie to działało, jednak bardzo zniechęcało do pracy.
- Viuu
- Posty: 118
- Rejestracja: 22 mar 2011, 21:33
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Nieświęte Przymierze [VX]
Rahim... o ile mi wiadomo Magiczna Wieża działała także na X-Busterze...
- Hubertov
- Posty: 253
- Rejestracja: 28 paź 2013, 16:07
Re: Nieświęte Przymierze [VX]
Też to zauważyłem ;)Viuu pisze:Rahim... o ile mi wiadomo Magiczna Wieża działała także na X-Busterze...
Teraz poprawiony tile:
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: Nieświęte Przymierze [VX]
Fakt, zwracam honor bo nie doczytałem.
- Soul
- Posty: 526
- Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Re: Nieświęte Przymierze [VX]
No, według mnie teraz jest ładniej. W sam raz dla takiej platformóweczki.
Jeszcze opady śniegu i będzie świąteczny klimat xD
Jeszcze opady śniegu i będzie świąteczny klimat xD
- Fear
- Posty: 850
- Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
- Lokalizacja: Białystok
Re: Nieświęte Przymierze [VX]
No, graficznie wygląda słabo, wiem, że to konwencja gry z jajem, ale tym bardziej, mniej pracy trzeba by wszystko wyglądało chociaż schludnie, charset głównego bohatera nie pasuje do reszty, musisz ujednolicić styl graficzny. Po za tym może być ok, wszystko zależy od tego, jak grywala będzie produkcja- główny skrypt odpowiadający za zręcznościówkę.
- Gorn5
- Posty: 77
- Rejestracja: 25 lip 2013, 12:49
- Lokalizacja: Toruń
Re: Nieświęte Przymierze [VX]
Rzeczywiście grafika taka jakaś dziwna, mógłbyś poprawić. Nie podoba mi się pierwszy screen.
Ale ogólnie zagrałbym sobie w taką gierkę. Na niektórych mapkach mógłbyś dodać efekt śniegu dla lepszego klimatu.
Ale ogólnie zagrałbym sobie w taką gierkę. Na niektórych mapkach mógłbyś dodać efekt śniegu dla lepszego klimatu.