[Xp] - The Hero

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
INRE

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1) Dema (miejsce 3); Golden Forki Special III - Dema (zwycięstwo)
Posty: 128
Rejestracja: 10 mar 2012, 16:55

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: INRE »

Jak już ktoś wcześniej napisał "zbyt piękne żeby mogło być prawdziwe". Zapowiedź prezentuje się świetnie, ale już sporo było wybitnych zapowiedzi gigantycznych projektów, z których ostatecznie nic nie wyszło. Nie łudzę się więc na to, że gra się ukaże (albo ukaże się ale będzie zupełnie inna niż zapowiadano lub pełna niedoróbek, błędów, bo to typowe dla tak wielkich gier tworzonych w pojedynkę).
Mimo wszystko życzę powodzenia, bo to co prezentujesz robi wrażenie.

I faktycznie uważaj z tymi światełkami XD
Awatar użytkownika
Dr.Man
Posty: 140
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: Dr.Man »

Już światełka usunięte, jednak będę używać ich do dekorowania elfickich lasów, podziemnych źródeł, jezior, światła wydobywającego się ze szczeliny w jaskiniach. itd..
Skoro mowa o błędach będę miał zaufanych i dobrych testerów którzy będą wyłapywać błędy.

Może i tworzę projekt w pojedynkę, i wiem że to jest gigantyczny projekt, jednak wierzę w siebie że mi się uda, ale wydaję mi się że sporo minie czasu zanim ją ukończę, bo będzie przy tym roboty.

No i ten, dzięki za motywację. xD
Obrazek
Awatar użytkownika
Dr.Man
Posty: 140
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: Dr.Man »

Zapowiedź została zaktualizowana.

- Nowe opisy dziedzin

- Zrzuty z gry zostały poprawione pod względem graficznym map

- Poprawione błędy
Obrazek
Awatar użytkownika
Dr.Man
Posty: 140
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: Dr.Man »

Mam dobrą wiadomość, pracuję nad systemem dnia i nocy.
Zrezygnowałem z losowej pogody ale za to dojdzie co innego a mianowicie system dnia i nocy.
Czyli w nocy będzie niebezpieczniej, sklepy pozamykane, puste miasta, BGS świerszczy.

Do tego pracuję nad nowymi mapkami, zdecydowałem że skończę dziedziny, napisałem że mam je praktycznie ukończone, to prawda, jednak tylko do 10 poziomu, a będzie 20. a 10-20 poziomu dziedziny będzie trochę nowych przedmiotów do wykopania, zebrania, stworzenia.
Dlatego je skończę by potem nimi już sobie nie zaprzątać głowy, zapomniałem dodać że nowe grafiki do tych przedmiotów to dla mnie żaden problem maks 2 dni i je skończę, ze zdarzeniami gorzej. Kowalstwo ma 60 stron w JEDNYM zdarzeniu, przy okazji biję rekordy.

A i zapomniałem o czymś, pracuję też nad nowymi lokacjami, czyli nowe otoczenie (Tileset i Autotilesety) ukończyłem już 2 lokacje, od czasu umieszczenia screenów z pustkowiem, niedługo będzie i 3.
Obrazek
Awatar użytkownika
Dr.Man
Posty: 140
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: Dr.Man »

No więc po testach i przemyśleniach, System Dnia i nocy będzie na 100% ;]
Właśnie dzisiaj go ukończyłem.

Taki mały news, niedługo zaczynam pracę na malinach, a teraz czasem na wiśnie jeżdżę.
Więc praca nad grą trochę się zatrzyma. ;p

A tutaj taki mały screen, fajny zegar. Prawda? Może chcecie żeby taki był w grze? xD

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: X-Tech »

Ilość tekstu jest po prostu chora w tej zapowiedzi. Myślisz, że mi się chce to czytać ? Czas w jaki przeczytam zapowiedź tej gry jest pewnie zbliżony do CZASU GRY w demo, które niejedna osoba mogłaby wydać zamiast tyle się rozpisywać. XD

Ogólnie co ja mogę napisać. Widzę jakieś systemy, ale jak ty je zrealizujesz w swojej grze trudno powiedzieć, bo coś takiego wstawić tak jak listę innych rzeczy, które wymieniasz jest prosto - gorzej już kiedy zaczyna się balansowanie i przemyślane użycie tych elementów - i tu się dopiero zaczynają schody - by zrobić z tego sensownie działającą grę.


No ciekawe są te systemy widać Gothic pełną gębą, ale w nieco bardziej zwariowanej opcji, ale o co chodzi z ich poziomami ? Każdy system ma własny poziom czy tylko zależy on od lvl ogólnego bohatera przez wybicie wrogów i otrzymanie expa ? Za co mają być te levele w tych systemach ?


sry, ale nie chciało mi się czytać fabuły i historii to trochę przegięcie dla mnie (przynajmniej w tej chwili - za dużo tekstuuu) Jak się domyślam pewnie kolejna zwariowana wariacja na temat Gothica..

Co do grafiki no OK jest momentami JEST JAKA JEST od strony wizualnej jest ok, ale od strony technicznej i wykonania etapów trudno powiedzieć - . Przeźroczystość tych chmur powinna być 2x większa. One powinny prawie w ogóle nie być widoczne tylko lekko się przewijać. Sama grafika - wygląda tak jakby się podróżowało po obumarłych lokacjach - same drzewa i nikogo dookoła. To też mi trochę śmierdzi lewą zapowiedzią jak na grę, która częściowo chce naśladować gothica - przecież żeby zrealizować te wszystkie systemy i walki i questy, które obiecasz muszą być jakieś postaci, potwory, zaludnione lokacje itd. tutaj jest totalnie pusto. Mi to śmierdzi lewą zapowiedzią, bo to co prezentujesz na screenach nie pokrywa się za bardzo z np: obiecanymi systemami. Czyli jak tworzysz grę - najpierw mgły i screeny, a potem się zastanawiasz co na nich dodasz ? ...
Przecież na tych screenach, które dajesz nie ma nic poza jednym kolesiem odludnymi lokacjami i zapaćkanym ekranem plamami.


Od grudnia 2013 do lipca 2014 dajesz tylko puste lokacje i zamiast prowadzić już listę gotowych rzeczy to ty dodajesz kolejne. Tak to przynajmniej wygląda xd


Jak dla mnie jest to jeden wielki (?) przyciąga mnie wizualny spokój z grafy, oraz ciekawość jak zrealizujesz te systemy, bo poza tym to trudno cokolwiek napisać jeden wielki znak zapytania i wielka wątpliwość, że to faktycznie wyjdzie, a jeśli wyjdzie to wątpliwość, że zrealizujesz te systemy, aby były grywalne i przemyślane...bardziej jednak idę w wątpliwość, że to w ogóle wyjdzie od ponad pół roku dajesz tylko puste lokacje i mgiełki xd Mnie tym nie zwiedziesz ;P
Awatar użytkownika
Dr.Man
Posty: 140
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: Dr.Man »

Widzę jakieś systemy, ale jak ty je zrealizujesz w swojej grze trudno powiedzieć, bo coś takiego wstawić tak jak listę innych rzeczy, które wymieniasz jest prosto - gorzej już kiedy zaczyna się balansowanie i przemyślane użycie tych elementów - i tu się dopiero zaczynają schody - by zrobić z tego sensownie działającą grę.
Jeśli chodzi ci o system craftingu to został przemyślany, jeśli chodzi o balans to zajmę się nim dopiero po skończeniu wszystkich dziedzin, myślę że jako matematyk sobie poradzę, bo sporo będzie się opierał ten balans na matematyce.
Każdy system ma własny poziom czy tylko zależy on od lvl ogólnego bohatera przez wybicie wrogów i otrzymanie expa ? Za co mają być te levele w tych systemach ?
W każdej dziedzinie można zdobyć maksymalnie 20 poziomów, co poziom jest trudniej zdobyć kolejny, jednak wraz z poziomem wzrasta nam doświadczenie przez co możemy wydobyć/wykuć/zebrać/wyważyć/zdobyć coś lepszego i oczywiście o większej wartości
Punkty doświadczenia za daną dziedzinę możemy zdobyć za wykucie miecza, zebranie rośliny, wyważenie mikstury, upolowanie zwierzątka, zdobycie skóry, wykopania rudy, otwarcie skrzynie wytrychem.
Co do grafiki no OK jest momentami JEST JAKA JEST od strony wizualnej jest ok, ale od strony technicznej i wykonania etapów trudno powiedzieć
Wszystkie te screeny zostały robione na potrzebę zapowiedzi, a jeśli chodzi o mapę ze strony technicznej to raczej w ogóle jej nie ma, tylko na paru screenach. ale już się wstrzymałem z dodawaniem screenów z nowymi mapami, miały tylko pokazać grafikę nic więcej.
A co do fogów i innych pierdołów, pewnie nie raz będę przy nich kombinował. Ale powiem ci tak że podczas gry te "pierdoły" dają mocno na klimacie, a w ruchu przy BGM i BGS no to jeszcze lepiej. Screeny nie oddają tego klimatu co w grze.
Od grudnia 2013 do lipca 2014 dajesz tylko puste lokacje i zamiast prowadzić już listę gotowych rzeczy to ty dodajesz kolejne. Tak to przynajmniej wygląda xd
No dodaję by pokazać grę ze strony szaty graficznej, co do tych systemów nie chcę ich ujawniać dopiero się każdy przekona po stworzeniu gry, a myślę że nastąpi to za jakiś czas, czyli za długo, tworzenie takiej gry długo mi zajmuję, ale lepiej żeby wyszła później niż wcale.
Jak dla mnie jest to jeden wielki (?) przyciąga mnie wizualny spokój z grafy, oraz ciekawość jak zrealizujesz te systemy, bo poza tym to trudno cokolwiek napisać jeden wielki znak zapytania i wielka wątpliwość, że to faktycznie wyjdzie, a jeśli wyjdzie to wątpliwość, że zrealizujesz te systemy, aby były grywalne i przemyślane
Cieszy mnie że według ciebie ze strony technicznej jest (?)
I to nie jest sarkazm, takie było moje założenie (z początków nie, ale jakoś z czasem odmieniło mi się) żeby gra ze strony technicznej była raczej tajemnicą, system craftingu jest oryginalny, a reszta pewnie też o ile o czymś nie wiem. Jeśli miałbym tak wszystko ujawniać gra straciła by swój urok po ukończeniu, bo każdy by wiedział co jest w mojej grze. Żałuję nawet że wypuściłem tyle screenów, no nic ale człowiek uczy się na błędach.

I dzięki za wiarę i mam nadzieję że się nie zawiedziesz na mnie, w końcu ktoś napisał coś.
"Gra podobna to Gothica" w sumie to gra RPG, i wszystkie gry o tym gatunku opierają się na tym samym. to że mam w swojej grze crafting, system nocy i to samo jest w Gothicu to nie znaczy że jest od razu podobna do Gothica, wszystko zależy od wykonania tych systemów.
Obrazek
Zablokowany